Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-02, 11:41
  #1
Medlem
mongovolvos avatar
Verkar som att Left 4 dead 2 är på G.

Visades en Teaser på E3

http://www.youtube.com/watch?v=BAr4u7A5Vlk

Där e videon
Citera
2009-06-02, 11:59
  #2
Avstängd
Lundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mongovolvo
Verkar som att Left 4 dead 2 är på G.

Visades en Teaser på E3

http://www.youtube.com/watch?v=BAr4u7A5Vlk

Där e videon

Härligt, efterlängtat
Citera
2009-06-02, 12:24
  #3
Medlem
En.stens avatar
Åååh! GE MIG!
Ser riktigt asgrymt ut!
Citera
2009-06-02, 12:25
  #4
Medlem
yo123s avatar
haha serut som att den nya tankens mamma käkade nevrosedyn!
Citera
2009-06-02, 12:39
  #5
Moderator
MondoBizarros avatar
Spelrelaterat -> Spel
/Mod
Citera
2009-06-02, 12:44
  #6
Medlem
Ockstaerrs avatar
Funderade lite igår angående motorsågen, visst den är "jetteheftig" Men hur kommer den kunna fungera i praktiken. Säg att jag som hunter hoppar mot en survivor som har motorsågen körandes, borde inte jag direkt då dö alternativt stötas bort från honom?
Enda chansen borde ju vara att attackera bakifrån eller från sidan, men då man ger ifrån sig ett skrik vid hoppet så är det ju bara att vända sig och kötta sönder.

Lika som smoker, när du fångar en survivor med tungan så får man ju en liten tid då man hinner skjuta osv, med den motorsåg är det ju bara att såga av tungan och köra vidare.

Känns som att den kommer vara kraftigt overpowered(svenskt ord?) som den alltid är i alla spel den släpps till!
Citera
2009-06-02, 14:46
  #7
Medlem
mongovolvos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Funderade lite igår angående motorsågen, visst den är "jetteheftig" Men hur kommer den kunna fungera i praktiken. Säg att jag som hunter hoppar mot en survivor som har motorsågen körandes, borde inte jag direkt då dö alternativt stötas bort från honom?
Enda chansen borde ju vara att attackera bakifrån eller från sidan, men då man ger ifrån sig ett skrik vid hoppet så är det ju bara att vända sig och kötta sönder.

Lika som smoker, när du fångar en survivor med tungan så får man ju en liten tid då man hinner skjuta osv, med den motorsåg är det ju bara att såga av tungan och köra vidare.

Känns som att den kommer vara kraftigt overpowered(svenskt ord?) som den alltid är i alla spel den släpps till!


Vore coolt om tungan då klyvdes och gick runt honom.
Citera
2009-06-02, 15:22
  #8
Medlem
Seanns avatar
Verkar lite knasigt

Tycker inte första l4d är ett helt spel än, för lite banor m.m
och nu kommer dom med 2an :/
Hoppas dom gör 2an lite större och bättre då..
Citera
2009-06-02, 15:24
  #9
Medlem
tyses avatar
sök efter "new si idea the charger" på steampowered och bli chockade över vilka tjuvar valve är. Hoppas verkligen att snubben får credits för sin idé
Citera
2009-06-02, 15:29
  #10
Medlem
Dronjaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seann
Verkar lite knasigt

Tycker inte första l4d är ett helt spel än, för lite banor m.m
och nu kommer dom med 2an :/
Hoppas dom gör 2an lite större och bättre då..

Håller med dig. Måste bli mkt större en va 1an va, eftersom det är extremt litet och va dessutom ofärdigt när det kom.
Citera
2009-06-02, 15:32
  #11
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dronjak
Håller med dig. Måste bli mkt större en va 1an va, eftersom det är extremt litet och va dessutom ofärdigt när det kom.

Ja verkligen. Släpp, I alla fall 6 kampanjer och alla är Versus spelbara i början!
Citera
2009-06-02, 15:46
  #12
Medlem
Dronjaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Ja verkligen. Släpp, I alla fall 6 kampanjer och alla är Versus spelbara i början!

+1
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback