Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-05-31, 14:10
  #1
Medlem
Kapten-hadocks avatar
Vem tycker ni är svergies störstsa talang??

Personligen tror jag att söder kommer hålla PL-klass om några år och kommer vara den största stjärnan i Landslaget
Citera
2009-05-31, 14:20
  #2
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Ska vara två d i haddock, Jonny Rödlund kan nog bli något om han får fart på karriären

Jag tror att Agon Mehmeti kan bli riktigt bra
Citera
2009-05-31, 14:25
  #3
Avstängd
aventuras avatar
Labinot Harbuzi och Wernbloom.
Citera
2009-05-31, 14:25
  #4
Medlem
Treehorns avatar
Harbuzi, han har ju dock slösat bort ganska mycket av den talangen så det gäller ju att han tar ett par steg väldigt fort nu. I allsvenskan har han iaf levererat nu.

Söder och Jönsson känns väldigt intressanta men det känns som att dom har ganska långt kvar innan man vet om dom verkligen kommer bli så bra som alla tror...
Citera
2009-05-31, 14:33
  #5
Medlem
Kapten-hadocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Ska vara två d i haddock, Jonny Rödlund kan nog bli något om han får fart på karriären

Jag tror att Agon Mehmeti kan bli riktigt bra


Har väldigt svårt att tro på att Agon Mehmeti eller labinot Harbuzi kommer att bli ngt.. Dom har båda haft knäproblem och det är svårt att verkligen bli ngt riktigt stort med taskiga knän..wernblom har lite väl dålig teknik för att komma längre en holland,,tror jag..
Citera
2009-05-31, 14:36
  #6
Medlem
Labinot Harbuzi står i en klass för sig, men frågan är om hans kropp orkar.
Citera
2009-05-31, 14:38
  #7
Moderator
easy_dans avatar
Albin Ekdal och Rasmus Elm, att folk nämner Harbuzi innan dessa tyder på extremt dålig koll.
Citera
2009-05-31, 14:42
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Albin Ekdal och Rasmus Elm, att folk nämner Harbuzi innan dessa tyder på extremt dålig koll.


Dålig koll? Jag har bra koll på Rasmus åtminstone och jag tycker Harbuzi är en större talang. Vad vet du som inte vi andra vet?
Citera
2009-05-31, 14:50
  #9
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andrs008
Dålig koll? Jag har bra koll på Rasmus åtminstone och jag tycker Harbuzi är en större talang. Vad vet du som inte vi andra vet?

Ah du hänvisar till outnyttjad talang? då hänger jag med och håller helt med. Rasmus är både yngre och bättre däremot.
Citera
2009-05-31, 14:53
  #10
Medlem
Rasmus Elm lär lämna Kalmar snart, tror han kommer att bli grym.
Citera
2009-05-31, 15:00
  #11
Medlem
jaochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Ska vara två d i haddock, Jonny Rödlund kan nog bli något om han får fart på karriären

Jag tror att Agon Mehmeti kan bli riktigt bra

Är själv mer intresserad av hur det kan gå för Alex Nilsson. Vet att det är väldigt tidigt men tycker att han har mer talang än Agon.
Citera
2009-05-31, 15:05
  #12
Medlem
mishimas avatar
Hur är det egentligen med Albin Ekdal? Man har inte hört så mycket om hans insatser i Italien, han har varit bofast i U21-landslaget men har också varit lite skadedrabbad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback