Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-07-30, 07:12
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlightsverige
Bryssel har en del fönstertjejer ā la Holland, kolla vid norra stationen.

Mer info:
http://www.worldsexguide.com/guide/E...sels/index.htm

Jag och min dåvarande sambo råkade kliva av där och gå rakt igenom kvarteret bakom stationen, de visslades kan du tro...lite skämmigt
Citera
2016-09-28, 22:01
  #14
Medlem
Leibachs avatar
Bryssel

Funderar på en knullresa till Bryssel. Mest intresserad av fönstertjejerna i Schaerbeek som jag kollat in på Google/Doxyspotting. Utseendemässigt ser det riktigt bra ut, men är servicen lika trist som i Amsterdam? Är det säkert? Hur är Bryssel för övrigt, bra öl eller bara muslimer?
Citera
2016-09-28, 22:35
  #15
Medlem
Lisalits avatar
Jag har en vän som jobbade ett år i Bryssel. Hon tjänade bäst på att hänga på speciella barer på en gata strax söder om pisspojken (ursäkta min geografi; jag minns inte vad gatan heter). Det var snabbt att hitta kunder på det viset men visserligen har hon aldrig varit en window girl.

Det som är intressant är att hon har berättat att tjejerna där är extremt luttrade. De ligger med astråkiga politiker hela dagarna och ibland någon avdankad konstnär. Oftast onyktra.
När jag besökte henne var vi mest på böggatan och gubbarna fullkomligt kittlade oss i nacken med sedlarna. Enligt henne handlade det om att befinna sig på "rätt" ställe men hon trodde också att vissa kunde lukta sig till en hora.
Trots pengarna, hon har aldrig tjänat bättre, valde hon att flytta därifrån av dessa anledningar.

Inte mycket till svar kanske men en insikt i en sexsäljares vardag i Bryssel.

Ölen är varierad. Jag märkte inte av kalifatet.
Citera
2016-09-29, 00:41
  #16
Medlem
Har bara varit i Bryssel vid norra tågstationen där ligger ett stort RLD även känt som Rue d'Aerschot. Bra utbud i alla variationer. Nära, gångavstånd till centrum. Är ren fönsterprositution fast till skilllnad från Amsterdam så delade tjejerna ofta rummen som var mer som lägenheter. Samma priser ungefär, runt 50 Euro. Ha det så kul...
Citera
2016-09-29, 09:41
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Funderar på en knullresa till Bryssel. Mest intresserad av fönstertjejerna i Schaerbeek som jag kollat in på Google/Doxyspotting. Utseendemässigt ser det riktigt bra ut, men är servicen lika trist som i Amsterdam? Är det säkert? Hur är Bryssel för övrigt, bra öl eller bara muslimer?

Enligt min egen erfarenhet av ca 10+ besök är servicen inte speciellt bra hos fönstertjejerna. Har varit med om något undantag men ganska mediokert i regel. Säkert är det. Har inte varit där nattetid dock utan som senast vid typ 23-tiden. Jag har senaste gångerna satsat på gatutjejer istället och haft betydligt positivare upplevelser av dem. Bättre service och lite billigare.

Bryssel i övrigt är bra med mycket god öl och mat.
Citera
2016-10-17, 18:57
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Funderar på en knullresa till Bryssel. Mest intresserad av fönstertjejerna i Schaerbeek som jag kollat in på Google/Doxyspotting. Utseendemässigt ser det riktigt bra ut, men är servicen lika trist som i Amsterdam? Är det säkert? Hur är Bryssel för övrigt, bra öl eller bara muslimer?
Det är marginellt bättre än Amsterdam i alla fall fönstertjejerna på rue arschoot. Gå till rue des commercants och plocka upp en gatutjej där istället de är bättre.

Finns otroligt mycket snygga tjejer där antagligen för att plocka pengar av politikerna där.

Tänk på att inte klä dig för fint shaarbeek mfl områden är inte läge att komma viftande med guldklockan på natten
__________________
Senast redigerad av AmaiLiu2 2016-10-17 kl. 19:02.
Citera
2016-10-17, 19:05
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Jag har en vän som jobbade ett år i Bryssel. Hon tjänade bäst på att hänga på speciella barer på en gata strax söder om pisspojken (ursäkta min geografi; jag minns inte vad gatan heter). Det var snabbt att hitta kunder på det viset men visserligen har hon aldrig varit en window girl.

Det som är intressant är att hon har berättat att tjejerna där är extremt luttrade. De ligger med astråkiga politiker hela dagarna och ibland någon avdankad konstnär. Oftast onyktra.
När jag besökte henne var vi mest på böggatan och gubbarna fullkomligt kittlade oss i nacken med sedlarna. Enligt henne handlade det om att befinna sig på "rätt" ställe men hon trodde också att vissa kunde lukta sig till en hora.
Trots pengarna, hon har aldrig tjänat bättre, valde hon att flytta därifrån av dessa anledningar.

Inte mycket till svar kanske men en insikt i en sexsäljares vardag i Bryssel.

Ölen är varierad. Jag märkte inte av kalifatet.
Bög gatan? Vilken är det
Citera
2016-10-17, 23:44
  #20
Medlem
Lisalits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmaiLiu2
Bög gatan? Vilken är det

Jag noterade aldrig vad den hette. Det var för mycket annat spännande på gång
Citera
2017-08-20, 11:40
  #21
Medlem
Någon som kan rekommendera ett ställe nära Zaventem flygplats?
Citera
2017-08-20, 18:39
  #22
Medlem
Afrolovers avatar
Lär finnas en sexklubb/bordell i direkt anslutning till flygplatsen.

Du ser RLD från tåget när det kommer in på Norra Stationen.
Citera
2018-05-19, 16:18
  #23
Medlem
Om man är i Bryssel är RLD (Rue Aershot) absolut värt ett besök. Besökte fyra tjejer för ett par veckor sedan, två från Rumänien, en från Moldavien och en från Thailand. Alla fyra såg riktigt bra ut och servicen var bättre än vad jag hade förväntat mig för de 50 EUR det kostade.

Taxan som gäller är 40 EUR för 10 minuter och 1 ställning och 50 EUR för 15 minuter och flera ställningar. 1 av tjejerna frågade om jag ville ha något extra och då ville hon ha 50 EUR för "lick pussy" och 50 EUR för BBBJ.

Det fanns gott om tjejer att välja på, om man är sugen på ett morgonknull finns det tjejer där från klockan 06 på morgonen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback