16 465 besökare online
856 722 medlemmar • 45 808 250 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Politik > Politik - Inrikes
Svara på ämne
Ämnesverktyg
persson121
Avstängd
persson121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisham
Rick Falkvinge, pp, sågar förslaget om bredbandsskatt med att stor del av vad som fildelas är porr. Så därför skulle massa pengar från en sådan skatt gå till porrindustrin. Jag förstår inte det argumentet. Är det dåligt med bättre porr eller?

Dåligt är det väll inte men det skadar ingen.
Jag har inget emot porr för jag bryr mej inte

persson121
Avstängd
persson121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JockeMedKniven-
Bra Jimmie!

Jag är också en fildelare!

Jag vet inte om det är bra?
Får SD mera röster nu eller?
SD är ju emot EU och säger nej till IPRED och nej till FRA i nuvarande forum

TS rubrik heter "Äntligen - Jimmie Åkesson kommer ut som fildelare".
Vadå äntligen? Är det något fel att vara fildelare. Vem fan fildelar inte?
Jag ser bara det som positivt
Då är han en av oss FB:are
Senast redigerad av persson121 2009-05-29 kl. 15:33.

FrallanP12
Medlem
Jag tror TS är SDare och tyckte det var bra att Jimmie kom ut med det helt enkelt..

Tror ju inte något på att han slutade ladda ner när det blev olagligt

Retstickan
Awaiting Email Confirmation
Sd;are tjuvar väl på Internet som all andra

Citat:
Ursprungligen postat av greenhorn
Det var inte en dag försent. Jag har förundrats varför SD inte har spelat internetkortet tidigare.

http://www.newsmill.se/artikel/2009/...r-en-fildelare
Fegt och populistiskt men varför är han så blek och frikyrkopastor aktig? Har Sd inga stylister. En nationell ledare måste ha mer läder i ansiktet. Lär av Berlusconi.

persson121
Avstängd
persson121s avatar
Alltås, är detta positivt eller negativt med jimmie?

Fyrkantig_boll
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Ja SD är ju ett populistiskt parti och det var ju en tidsfråga innan dom skulle försöka ta väljare även från PP, vad Jimmie och SD egentligen tycker i alla frågor som inte berör invandringen kan vi ju aldrig få reda på

Absu
Medlem
Absus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Ja SD är ju ett populistiskt parti och det var ju en tidsfråga innan dom skulle försöka ta väljare även från PP, vad Jimmie och SD egentligen tycker i alla frågor som inte berör invandringen kan vi ju aldrig få reda på

Det finns inget i det Jimmie Åkesson skrev som skulle kunna tas för ett försök att locka folk ifrån PP, då de står för helt andra saker. Så den påstådda populismen är snarare något du inbillar dig.

MasturCheef
Avstängd
MasturCheefs avatar
Newsmill är väl finansierad av Expo?

persson121
Avstängd
persson121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasturCheef
Newsmill är väl finansierad av Expo?

Newsmill smutskastar SD

MasturCheef
Avstängd
MasturCheefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persson121
Newsmill smutskastar SD
Självklart, då Expo är en kommunistisk "tidning" där de saknar verklighetsförankringar samt förmågan att objektivt granska saker.

persson121
Avstängd
persson121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasturCheef
Självklart, då Expo är en kommunistisk "tidning" där de saknar verklighetsförankringar samt förmågan att objektivt granska saker.

Folk fattar inte det.
Dom tror på det dom läser.

Jag har själv lyssnat och läst SD politik. Jag tycker inte att det är något fel med den.

MasturCheef
Avstängd
MasturCheefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persson121
Folk fattar inte det.
Dom tror på det dom läser.

Jag har själv lyssnat och läst SD politik. Jag tycker inte att det är något fel med den.
Jag vet.. Det är synd att det är sånt läge i Sverige att man inte ens kan prata ut om invandringen eller att upplysa om någonting angående invandringen i etablerade tidningar, eller upplysa fall jämnförbart á la Eklund om invandrare utan att få sparken eller tvingas avgå.

Jimmie Åkesson är en skön partiledare dock, han får SD att framställa som kunniga och utbildade. Han ser ut som en moderat men representerar SD

Svara på ämne
Topp Dela »