36 786 besökare online
858 325 medlemmar • 45 874 257 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Kultur & Media > Grafisk formgivning > Bildhantering
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Joll3
Medlem
612
Jag bygger nu. Det beräknas vara klart om 30-45min.

Joll3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joll3
612
Jag bygger nu. Det beräknas vara klart om 30-45min.
Färdig
La till en papperskorg ovanför teknikmagasinet

612: http://www.2shared.com/file/LBO2u300...612bmptar.html

Damorte
Medlem
Damortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malew
Den ser lite överbefolkad ut? Nån kanske skulle utöka marken lite?

Om det finns fler som vill ha staden utökad så kan ordna det
Mina ord är en oumbärlig reskamrat för alla som vill skänka den minsta lilla mening åt sitt liv i detta oändligt invecklade och förvirrade universum. För trots att de inte kan vara användbara eller informativa på alla områden, gör de åtminstonde helt klart att om det är någonting som inte stämmer, så är det verkligen någonting som inte stämmer. Och om detta inte stämmer så är det alltid verkligheten som inte stämmer.
Jag står alltid för vad jag säger. Verkligheten svävar oftast på målet.

Malew
Medlem
Malews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damorte
Om det finns fler som vill ha staden utökad så kan ordna det

Ja det borde väll va dags nu? =)

Oddragnar

Gabriel Knight
Medlem
Gabriel Knights avatar
Oj kolla vad bilden har växt och staden har utvecklats sedan jag såg den sist
Jag var med och ritade på bilden under den första tiden och nu 3 år senare är den gigantisk och fylld med en massa roliga detaljer

Fattar ni vilket projekt detta är och vad vi har skapat tillsammans?

Det är ett gigantiskt konstverk skapat av en massa olika människor och jag vill påstå att detta projekt visar oss vad Flashback egentligen handlar om, nämligen gemenskap eftersom alla som har kunnat och velat på olika sätt har bidragit med skapandet av denna bild.

Jag vet inte om TS ens i sin vildaste fantasi hade kunnat drömma om att det här projektet skulle bli så långvarigt och så lyckat.

Nu är jag inte TS eller projektledare men jag vill ändå tacka er alla som på olika sätt har bidragit med era alster på bilden under åren och jag hoppas att projektet fortsätter, antingen genom att bilden utvidgas ännu mer eller genom att man påbörjar ännu en bild, kanske en grannstad till Flashbackville.

Tack så mycket allihopa och tack TS för iden till projektet.
Fortsätt i samma anda

Det är inte hela världen om man gör fel, bara man har mod och förmåga att rätta till dem

Dasfunk
Medlem
det enda fina jag ritat i hela mitt liv är kvar på bilden! Mitt FB tåg!

tack ingen har tagit bort det

Men MÅLA mera hjälp oss sprida detta!
Senast redigerad av Dasfunk 2012-09-04 kl. 20:13.

drole
Medlem
droles avatar
Tänkte måla dit lite i helgen men vad jag minns från förra gången jag kollade fanns det inte mycket plats, om någon kan tänka sig fixa en liten större bild?

Damorte
Medlem
Damortes avatar
Jag har expanderat kartan en del österut så att vår käre kissnödige rastafari kan finna nya ställen att bevattna.

http://www.speedyshare.com/gn47E/flashbackville-613.bmp
Mina ord är en oumbärlig reskamrat för alla som vill skänka den minsta lilla mening åt sitt liv i detta oändligt invecklade och förvirrade universum. För trots att de inte kan vara användbara eller informativa på alla områden, gör de åtminstonde helt klart att om det är någonting som inte stämmer, så är det verkligen någonting som inte stämmer. Och om detta inte stämmer så är det alltid verkligheten som inte stämmer.

Damorte
Medlem
Damortes avatar
La till en nyhetsändning på en storbildskärm på ett tak någonstanns i staden.

http://www.speedyshare.com/5U8kq/flashbackville-614.bmp

En-Kopp-Kaffe
Medlem
En-Kopp-Kaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damorte
La till en nyhetsändning på en storbildskärm på ett tak någonstanns i staden.

http://www.speedyshare.com/5U8kq/flashbackville-614.bmp
Din länk fungerar inte för mig... Vill gärna bidra till staden ju!

Vid 1000 inlägg lägger jag av.

Damorte
Medlem
Damortes avatar
jag ska testa att ladda upp bilden nån annanstanns då.

http://fuskbugg.se/dl/fet3Zm/flashbackville%20614.rar
Senast redigerad av Damorte 2012-11-10 kl. 19:34.

.50cal
Medlem
.50cals avatar
Så fantastiskt kul att staden lever inu (även om det inte hämt mkt på dessa 12 månader sen jag kollade sist) Får väl luska lite på en fet update! Keep up the good work!!!

Svara på ämne
Topp Dela »