Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-05-28, 19:15
  #1
Medlem
Nu är det nå't jag missat igen. Är det inne för killar och män att ha nagellack? De första jag såg trodde jag var transsexuella eller punkare, men nu har jag sett (i och för sig oftast mörkt, inte ljusrosa kanske...) nagellack på alla möjliga, i övrigt till synes normala karlar som inte använder några övriga kvinnliga attribut.
Red ut detta åt mig snälla!
Citera
2009-05-28, 19:16
  #2
Medlem
Snövits avatar
Jag har då aldrig sett en normal karl med nagellack.
Citera
2009-05-28, 19:18
  #3
Medlem
Mockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulort
Nu är det nå't jag missat igen. Är det inne för killar och män att ha nagellack? De första jag såg trodde jag var transsexuella eller punkare, men nu har jag sett (i och för sig oftast mörkt, inte ljusrosa kanske...) nagellack på alla möjliga, i övrigt till synes normala karlar som inte använder några övriga kvinnliga attribut.
Red ut detta åt mig snälla!

Nej, inga riktiga och normala män har nagellack.

Det är nog bara i din umgängeskrets.
Citera
2009-05-28, 19:22
  #4
Medlem
romeyos avatar
håller med föregående talare. Okej att ha andra hudvårdliknande ting, men nagellack är tamefaEN överstyr =)


Då besitter MAN nån potential att ha någon underliggande HOMOSEXUALITET
Citera
2009-05-28, 19:22
  #5
Medlem
laymedowns avatar
Nä, det är nog väldigt ovanligt bland män med "vanlig" klädstil. Däremot bland exempelvis punkare och hårdrockare är väl nagellack existerande ibland.
Citera
2009-05-28, 19:38
  #6
Medlem
Zneekahs avatar
Jag hade det en gång i 6-års och blev jätteretad. Då kastade jag jord i ansiktet på en av killarna som retade mig så fröken ringde hem till mina föräldrar. Iaf, killar ska inte ha nagellack.
Citera
2009-05-28, 19:43
  #7
Medlem
Psyko Dads avatar
Har sett en man i sandaler med blått nagellack & har för mig att D. Beckham hade det ngn gång.
Men det är FYYYYYYYYY! Inget nagellack på män, såvida de inte är transor. Då är det okej.
Citera
2009-05-28, 19:48
  #8
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Har sett en man i sandaler med blått nagellack & har för mig att D. Beckham hade det ngn gång.
Men det är FYYYYYYYYY! Inget nagellack på män, såvida de inte är transor. Då är det okej.

En killkompis kom hem till mig när vi skulle bort på fest med nagellack. Jag frågade varför han hade det. Då sa han att det var bra att jag la märke till det för han hade glömt att han gick med på att få naglarna målade på fyllen och sen hade hans tjej ingen remover. Jag hade ett bra förhandlingsläge där för att bjuda på lite remover
Citera
2009-05-28, 19:58
  #9
Medlem
Hm, vad konstigt. Jag bor i en medelstor stad där de flesta är vanliga tråkmånsar, och ändå ser jag vanliga karlar med nagellack.
Nyligen såg jag också ett tv-program där en svensk professor i sociologi hade nagellack. Han hade visserligen långt hår, lite hårdrocksstuk, men verkade helt "normal" i övrigt.
Citera
2009-05-30, 01:30
  #10
Medlem
Har sett en enda kille ha det, och han var hårdrockare. Möjligt att det funnits andra också, men inga som jag lagt på minnet, vilket jag skulle gjort om det var någon "vanlig" person. Nagellack på killar är ett big nono.
Citera
2009-05-30, 01:49
  #11
Medlem
pump-action.s avatar
Nej, det är bara för homosexuellt. Jag skulle inte tro på en kille som hade sina naglar målade, om han sade att han var straight. Nu har jag iofs aldrig sett killar med det, kanske på någon "alternativ"-människa, men de brukar ju alltid vara bisexuella i vilket fall.
Citera
2009-05-30, 01:57
  #12
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulort
Nu är det nå't jag missat igen. Är det inne för killar och män att ha nagellack? De första jag såg trodde jag var transsexuella eller punkare, men nu har jag sett (i och för sig oftast mörkt, inte ljusrosa kanske...) nagellack på alla möjliga, i övrigt till synes normala karlar som inte använder några övriga kvinnliga attribut.
Red ut detta åt mig snälla!

Dags att flytta från söder kanske?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback