Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-22, 10:42
  #1885
Avstängd
karlinges avatar
Ingen uppdatering på det här fanskapet?

Blir arg varenda gång jag tänker på att den här avkomman är fri och kan möta pappan till barnet, vars mamma han mördade.
Citera
2018-10-11, 20:43
  #1886
Avstängd
karlinges avatar
Var bor Kevin Bergyard (mördaren) idag?

Fri som en fågel?
Citera
2020-02-19, 16:52
  #1887
Medlem
XxDrag0N-Sl4y3RxXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitebläd
Här är en bild på K*v*n B*rgyard som lades upp på hans facebook dagar efter han kom ut från fängelset. Bilden togs bort timmar efter den lades upp. Enligt uppgifter lever han skyddat, därför står hans adress på "Okänd". Han kallar sig K*v*n B*rgyard och även Ar*m B*rw*ri.
Här har ni länken iaf:

http://www.ladda-upp.se/bilder/bimkruiqwzeklh/

Trasig länk. Någon som kan lägga upp igen? Det här svinet förtjänar att hängas ut offentligt för all framtid
Citera
2021-04-15, 19:29
  #1888
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Trasig länk. Någon som kan lägga upp igen? Det här svinet förtjänar att hängas ut offentligt för all framtid

https://sv.metapedia.org/wiki/Lena_Wänergrip-Stendahl kan det här vara till hjälp?
Citera
2021-04-15, 19:55
  #1889
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leect2
Har läst igenom massor i den här tråden utan att hitta något om motivet till gärningen. Någon som vet?

Gärningsmannen var då mitt ex lillasysters pojkvän och pappa till hennes barn. Det enda jag vet är att gärningsmannen gick på starka mediciner och hade druckit alkohol. Han och mitt ex lillasyster hade grälat hemma och han sprang ut med kniv med syfte först att ta sitt eget liv, men så fick han tydligen snetändning och högg ner första bästa person som kom förbi. Så motiv fanns inte. Har ingen kontakt alls med mitt ex idag utan fick höra allt detta av min syster som har barn ihop med mitt ex bror så de har ju kontakt än idag.
Citera
2021-04-25, 17:01
  #1890
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinkrubytube
Gärningsmannen var då mitt ex lillasysters pojkvän och pappa till hennes barn. Det enda jag vet är att gärningsmannen gick på starka mediciner och hade druckit alkohol. Han och mitt ex lillasyster hade grälat hemma och han sprang ut med kniv med syfte först att ta sitt eget liv, men så fick han tydligen snetändning och högg ner första bästa person som kom förbi. Så motiv fanns inte. Har ingen kontakt alls med mitt ex idag utan fick höra allt detta av min syster som har barn ihop med mitt ex bror så de har ju kontakt än idag.

Så Ari Hirori har alltså ett barn? När föddes det barnet, vet du året?
Citera
2021-09-18, 00:04
  #1891
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gart
Så Ari Hirori har alltså ett barn? När föddes det barnet, vet du året?

Det var inte gammalt när mordet begicks
Citera
2021-10-06, 12:00
  #1892
Medlem
-GGs avatar
Vilken sjuk babbe. Eller vanlig babbe, kanske jag ska skriva.

De med sina knivar och vapen som de tar med sig överallt. Och de klarar inte ens av ett gräl utan tankar på att döda.

Han skulle bara ha avrättats, rakt av.
__________________
Senast redigerad av -GG 2021-10-06 kl. 12:05.
Citera
2021-12-31, 00:57
  #1893
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitebläd
Här är en bild på K*v*n B*rgyard som lades upp på hans facebook dagar efter han kom ut från fängelset. Bilden togs bort timmar efter den lades upp. Enligt uppgifter lever han skyddat, därför står hans adress på "Okänd". Han kallar sig K*v*n B*rgyard och även Ar*m B*rw*ri.
Här har ni länken iaf:

http://www.ladda-upp.se/bilder/bimkruiqwzeklh/

Varför och hur i helvete lever den här apan med skyddad identitet?
Citera
2022-04-08, 15:25
  #1894
Medlem
Har lever inte i Sverige, flyttat tillbaka till sitt hemland
Citera
2022-09-09, 09:48
  #1895
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varsom
Har lever inte i Sverige, flyttat tillbaka till sitt hemland

vilket land är det och när flydde han landet?
Citera
2023-06-18, 21:42
  #1896
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
vilket land är det och när flydde han landet?

Det verkar som att Ari Hirori/Kevin Bergyard inte har skyddade personuppgifter längre. Nu går han att hitta på både på birthday och mrkoll. Han verkar vara skriven på en adress i Biskopsgården i Göteborg.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback