Flashback bygger pepparkakshus!
2009-05-26, 14:37
Medlem
MrFreds avatar
Jag flyttar till oslo om en vecka och har köpt 3 stockar Kronan Portion. Nu har jag lagt de i frysen, men måste ju ta ut de på måndag och åka tåg hela vägen med de till Oslo. Tar ca 7 timmar.

Blir det någon problem att de tinar i min väska? Eller tycker ni att jag först ska låta de tina i kylen och sen åka tåg? Stoppar in de i kylskåpet så fort jag har kommit till Oslo.
Citera
2009-05-26, 14:41
Medlem
EvilTouchs avatar
Jag hade satt dem i kylen först och låtit dem tina till ca +8 grader (kylskåpstemp.) och sedan låtit bli att frysa in dem igen.
Citera
2009-05-26, 14:42
Medlem
Tazquas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Jag flyttar till oslo om en vecka och har köpt 3 stockar Kronan Portion. Nu har jag lagt de i frysen, men måste ju ta ut de på måndag och åka tåg hela vägen med de till Oslo. Tar ca 7 timmar.

Blir det någon problem att de tinar i min väska? Eller tycker ni att jag först ska låta de tina i kylen och sen åka tåg? Stoppar in de i kylskåpet så fort jag har kommit till Oslo.
Det måste ju klara sig om dom tinar upp under vägen. När jag snusade för en 10 år sen var jag tvungen att gömma snuset för mor min och sålänge dom var stängda höll dom sig ett bra tag i min gömma (garderoben).
Citera
2009-05-26, 14:42
Medlem
Hade nog varit smartast att ha de i kylen från början. Men hur som helst så ser jag inte att det skulle bli något problem, det är ju ändå plastdosor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in