Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2012-09-24, 19:11
  #61
Medlem
jenli89s avatar
Någon som vet om något spännande ställe på ön eller omkring, gärna övergivet hus. Var vid ett halvt nedbränt hus mitt i ett villaområde, men hade ingen större lust att ta mig in. Fick dock med mig en souvenir. En babusjka. Den stod utanför ytterdörren, mitt på marken. Halvt sotig. Den skrämmer mig.

http://www.ladda-upp.se/bilder/jhtrvxlumbkczx/
Citera
2012-09-24, 19:34
  #62
Medlem
Specters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenli89
Någon som vet om något spännande ställe på ön eller omkring, gärna övergivet hus. Var vid ett halvt nedbränt hus mitt i ett villaområde, men hade ingen större lust att ta mig in. Fick dock med mig en souvenir. En babusjka. Den stod utanför ytterdörren, mitt på marken. Halvt sotig. Den skrämmer mig.

http://www.ladda-upp.se/bilder/jhtrvxlumbkczx/

Risken är att den hemsöker dig.
Citera
2012-09-24, 21:26
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C20rules
Finns ett övergivet, stort hus i Bodal. Kolla den!
Lust att tipsa om detta?
Citera
2012-09-25, 18:58
  #64
Medlem
jenli89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Lust att tipsa om detta?

Jag undrar då också. om det finns kvar. Då jag av någon konstig anledning har överskottsenergi från denna megadag ska jag ta mig en tur dit och reka. Inte för att ja tror jag kommer hitta något. Man kan alltid hoppas. Whiskeyn åker med.
Citera
2012-09-25, 20:17
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenli89
Jag undrar då också. om det finns kvar. Då jag av någon konstig anledning har överskottsenergi från denna megadag ska jag ta mig en tur dit och reka. Inte för att ja tror jag kommer hitta något. Man kan alltid hoppas. Whiskeyn åker med.
Du får gärna rapportera om hur ditt mission gick!
Citera
2012-09-26, 18:45
  #66
Medlem
jenli89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Du får gärna rapportera om hur ditt mission gick!

Gav upp ganska omgående. I mörkrer är scouting inte direkt optimalt. Tog därför en geocach mitt i skogen ist, ganska spännande det med.

Är det en gammal villa tro, mitt i villaområdet? eller kan det vara en byggnad av annat slag han pratar om. Kännsi nte så troligt att det finns ngt övergivet i detta område.
Citera
2012-09-27, 17:01
  #67
Medlem
Sen har vi ju området runt Aga också, finns lite spännande saker där
Citera
2014-11-16, 13:18
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurts
Sen har vi ju området runt Aga också, finns lite spännande saker där
Mycket rivet pga allt byggande med bostäder och sen är mycket låst.
Citera
2018-03-06, 21:37
  #69
Medlem
Bott där... och kan anta varför det brann och vem som tjänade på det.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback