Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-01, 18:22
  #709
Medlem
lirareflashbacks avatar
Nagon som vet vad mikael rönnkvist gör idag?
__________________
Senast redigerad av lirareflashback 2015-10-01 kl. 18:25.
Citera
2016-02-29, 17:07
  #710
Medlem
https://www.magasinetparagraf.se/nyh...med-nio-skott/
Citera
2016-03-07, 18:24
  #711
Medlem
Någon som sitter på FUP?
Citera
2017-01-22, 13:49
  #712
Medlem
Moderatorernasugers avatar
Ja finns fup på detta?
Citera
2017-01-22, 16:43
  #713
Medlem
Sommarsemesterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paradoxen
Någon som sitter på FUP?

Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorernasuger
Ja finns fup på detta?

Stor sannolikhet är att FUP inte finns kvar hos tingsrätten längre och polisen brukar inte skicka FUP på skiva längre, konstigt nog.

Är vi beredda att starta en insamling för att få tag på FUP? Beroende på hur mycket den kostar.
Citera
2017-01-23, 00:24
  #714
Medlem
Hade nästan helt glömt bort det här...kommer med lite skvaller kuriosa.

Satt på en lokalbuss för 1-2 år sedan i Umeå då en snubbe i 20-30 (gissar på 25) års åldern kliver på och sätter sig i sätet framför mitt bredvid en tjej. Det märks att han är "ovan", efter ett tag börjar han totalt öppenhjärtigt berätta om både det ena och det andra. Han är artig och ber om ursäkt om han verkar förvirrad- eller glor, han är på sin första permis. I fängelset finns ingen stimulans, inga "dofter" från parfymer eller kvinnor etc. Han är väldigt öppen, och jag tror nog att såväl jag som tjejen bredvid honom blir ganska ställda. Han berättar om rånet- och att det inte var han som sköt hunden. Uppfattar det som att detta var väldigt noga för honom.

Killen verkar uppriktigt sagt "sjysst" men totalt vilsen. Snackar om adrenalinkicken vid rånet, och hur han alltid har sökt efter kickar. Kicken vid rånet får allt annat att blekna. Själv inser jag på sättet hur han snackar att det här kommer aldrig att ordna sig, för vilsen och för lättpåverkad. Söker spänning osv. Har dock ånger osv. Vill träffa en tjej som kan hålla honom på rätt spår...bara det säger ju en hel del om hur lost han egentligen är. Efteråt kändes det för min egen del nästan lite deppigt, verkar vara en sjysst kille men som sagt totalt lost...

Samtalet är ett kortare referat av vad jag minns...jäkligt ovanlig buss upplevelse...
Citera
2020-10-25, 21:02
  #715
Medlem
Zoneinopiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lirareflashback
Nagon som vet vad mikael rönnkvist gör idag?
Japp han var en högs delaktig mellanhand i den omtalade mord-anstiftan (försök) på en känd advokat... närmare bestämt den kvinnliga toppjuristen..
Citera
2021-02-18, 23:53
  #716
Medlem
Sockerarters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoneinopium
Japp han var en högs delaktig mellanhand i den omtalade mord-anstiftan (försök) på en känd advokat... närmare bestämt den kvinnliga toppjuristen..

Finns det inga bilder/foto på denna Micke?
Citera
2021-02-19, 08:50
  #717
Medlem
Zoneinopiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerarter
Finns det inga bilder/foto på denna Micke?

Jo de finns flera! kolla i fupen om K*rin Lilj*
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback