2023-07-01, 09:02
Citat:
Ursprungligen postat av dragonfly08
Du är en hora och du kan intala dig hukar mycket du vill, men en riktig intelligent kvinna skulle aldrig få i sig mer än en kuk i hela sitt liv. Eventuellt två om hon blir änka.
Awee så gulligt. En man som vill ha en fru som bara haft honom så hon förhoppningsvis inte fattar hur liten pillesnopp du har. Sök hjälp dvärgmasken binnikemask
Citera
2023-07-01, 09:04
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ortensord
Somaliska kvinnor är bättre på att sprida sina gener än vad svenska kvinnor är. Så somaliernas muslimska värderingar är bättre för generna än europeisk sexualliberalism.
Och ändå är deras genomsnittliga IQ rejält lägre än genomsnittligt Europé. Så det är ren anti-Darwinism. Survival of the unfittest, as long as the fittest pays the socialbidrag.

Men vad har detta med oskuldsfruar att göra?
Citera
2023-07-01, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Hur många har du själv knullat då? För är du inte själv oskuld kan du knappast kräva att hon ska vara det 🤣🤣🤣🤣 sluta låta som en jäkla korrupt hyckleribabbe

En man som gillar kvinnor med breda höfter måste själv ha breda höfter annars är han hycklare?
Citera
2023-07-05, 18:06
Medlem
PingPongZongs avatar
Är väl ok om det handlar om en fru till en man. Men kvinnor som är oskulder och föder barn... Då går det för långt. Och dessa kvinnor som stoppar rör med sperma i fittan från en bög och ger bort ungen till bögen. Eller delar vårdnaden med bögarna ihop med sin fru.

Inte meningen att dessa ska ha barn. Är inte rätt att en oskuld ska föda barn. Tänk på barnen för fan.

Mamma, mamma, pappa, pappa barn. Och så byter dom sexpartners, gifter om sig. Blir en jävla massa pappor och mammor. Alla oskulder.
Senast redigerad av PingPongZong 2023-07-05 kl. 18:10.
Citera
2025-07-16, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluespot13
Finns det fler än jag som enbart kan tänkas gifta sig med en oskuld? Vem vill ha en tjej som knullat runt med 25- 30 svartskallar och sedan bestämt sig för att gifta sig med en svensk kille. Jag vill iaf inte ha en unge som kommer från henne, usch nej! Men vart vänder man sig då, till kyrkan?

Som amerikanerna brukar säga "no hymen no diamond". Kyrkan kan du glömma utan då får du snarare söka dig till en moské. Det är ingen riktig man som vill ha barn med dessa kvinnor, män utan ryggrad med feminina drag har valt att acceptera detta av rädsla för att förbli "ensamma". Kvinnorna finns men de blir färre och färre för varje dag som går. Titta bara vilket håll samhället går mot. Unga kvinnor ser upp till "influencers" som sysslar med digitalprostitution. Helt plötsligt är det inte så farligt att Anna haft 10 olika sexpartners innan hon fyllt 20 eftersom hennes idol legat med 1000 män på en eftermiddag. Snabbspola 10 år framåt och de har funnit "Gud" och förväntar sig att allt är glömt och förlåtet fast de fortsätter att klä sig på samma sätt med samma livsstil och umgängeskrets. Jag är nästan lite fascinerad.
Senast redigerad av Nittiotva 2025-07-16 kl. 13:41.
Citera
2025-07-16, 15:01
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nittiotva
Som amerikanerna brukar säga "no hymen no diamond". Kyrkan kan du glömma utan då får du snarare söka dig till en moské. Det är ingen riktig man som vill ha barn med dessa kvinnor, män utan ryggrad med feminina drag har valt att acceptera detta av rädsla för att förbli "ensamma". Kvinnorna finns men de blir färre och färre för varje dag som går. Titta bara vilket håll samhället går mot. Unga kvinnor ser upp till "influencers" som sysslar med digitalprostitution. Helt plötsligt är det inte så farligt att Anna haft 10 olika sexpartners innan hon fyllt 20 eftersom hennes idol legat med 1000 män på en eftermiddag. Snabbspola 10 år framåt och de har funnit "Gud" och förväntar sig att allt är glömt och förlåtet fast de fortsätter att klä sig på samma sätt med samma livsstil och umgängeskrets. Jag är nästan lite fascinerad.

Hur många tjejer ser upp till tjejen som blev påsatt av 1000(?) män på 24 timmar?
Citera
2025-07-16, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Hur många tjejer ser upp till tjejen som blev påsatt av 1000(?) män på 24 timmar?

Du hade blivit förvånad. Hyllas av "kvinnor" i alla åldrar om hur öppen hon är med antalet sexpartners. En glädjeflicka som alltså hyllas för att göka. En stadscykel. Samtidigt ser man ner på sopgubbar, städerskor, elektriker, poliser och allt annat som håller samhället i rullning.
Citera
2025-07-16, 22:43
Medlem
stigenhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluespot13
Finns det fler än jag som enbart kan tänkas gifta sig med en oskuld? Vem vill ha en tjej som knullat runt med 25- 30 svartskallar och sedan bestämt sig för att gifta sig med en svensk kille. Jag vill iaf inte ha en unge som kommer från henne, usch nej! Men vart vänder man sig då, till kyrkan?

Jag gifte mig med en oskuld. En 13 år yngre oskuld och ja du gissa rätt TS jag hittade henne på ett frikyrkligt bönemöte.

Vi väntar nu vårat första barn.
Citera
2025-07-16, 22:45
Medlem
stigenhems avatar
Insåg nu att jag svarade på ett 16 år gammalt inlägg. Godnatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in