Citat:
Ser att du missat How to make it in America. Den kan jag rekommendera
Citat:
Jag kan också plussa för den, synd bara att den fick alldeles för få avsnitt.
.
Tack för tipset såg precis klart första säsongen. Schysst serie men blir det inga mer avsnitt efter säsong2?
Citat:
Scandal är ganska bra också, även Necessary Roughness går att se.
Citat:
Lights Out tyckte jag var ganska bra. Kanske inte riktigt lik någon av dina favoriter dock. Följer en boxare som gör comeback. Ganska mörkt, ibland blir det lite tråkigt men lyckas för det mesta vara ganska spännande.
Tack för tipsen skall kolla närmare på dessa. Jag gillar serier med god karaktärsutveckling så ngn serie med flera säsonger jag kan tänkas ha missat? Tjejen jobbar natt och jag dagtid så har ynnesten att kunna laga gott käk och dra igenom en serie på kort tid så en säsong eller två gör jag på ett par kvällar.
Citat:
Hur är den, tycker du? Varit inne lite på att börja kolla på den ett tag nu, men vet inte om det är bara dravvel eller inte
Jadu jag gick in med stora förväntningar då den blivit lovordad så väl av både kritiker samt bekanta. Jag satt däremot hela tiden och väntade på när allt skulle dra igång ,när skulle den bli speciell, när skulle jag börja bry mig om karaktärerna ... detta inträffade aldrig. Det är ingen dålig serie och den var underhållande samt unik i känslan men jag hade nog för höga förväntningar. Den surrealistiska känslan jag trodde skulle genomsyra serien fanns inte riktigt där, hade fått för mig att serien skulle handla mer om vad är på riktigt och ej att jag som tittare skulle ifrågasätta det jag såg. Det slutade med att jag själv hade en hel del teorier men allt blev ganska alldagligt detektiv arbete med en annorlunda approach.