Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-28, 21:47
  #1681
Medlem
Unga damer som beter sig som att de är 40 när de är 20, samt gamla tanter som beter sig som 20 när de är 40.
Citera
2017-04-28, 21:56
  #1682
Medlem
SarahWhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Rökare.
Att betala dyra pengar för att sudla sin kropp med ett nervgift som dessutom är beroendeframkallande, samt får samtliga slemhinnor att smaka askfat (man kan inte vare sig kyssa dom eller slicka fitta),är fel i så många led.

Det säger en hel del om en person.

Jag tycker exakt lika!! Fast om män då... jag förstår inte hur rökning kan vara så inne 2017.
Citera
2017-04-28, 22:04
  #1683
Medlem
Pfaltzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SarahWhite
Jag tycker exakt lika!! Fast om män då... jag förstår inte hur rökning kan vara så inne 2017.
Kanske hänger samman med låg intelligens? Vissa förstår helt enkelt inte.
Citera
2017-04-29, 07:28
  #1684
Medlem
Hydrangeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin:D
har du sett emo/goth brudar med vit hy och svarta kläder, går runt som nå jävla degsäckar böjda ryggar och ansiktet neråt ? jämfört med en latino kvinna som går högt med bröstet och rak i ryggen

jag tycker iaf det gör jäävligt mkt

Latinobrudar som är gothare/punkare då? Hur gör dom?!
Citera
2017-04-29, 13:20
  #1685
Medlem
TheChains avatar
Vad som skrämmer bort mig personligen:

- ful
- fet
- Röker
- snusar
- trash
- manhaftig
- taskig självkänsla i meningen blir genuint sårad av allt man säger när man bara retas eller skojar
- överdrivet tystlåten så man måste dra orden ur henne (tråkigt och onödigt energikrävande).
- snackar för mycket (håll käften).




Vill man bara knulla är "villig" en fördel (en kysk tjej som släpper till praktiskt taget bara för mig är såklart optimalt men man orkar inte försöka hitta och förföra enbart såna), vill man ha en relation är kyskhet och återhållsamhet att föredra.
__________________
Senast redigerad av TheChain 2017-04-29 kl. 13:39.
Citera
2017-04-29, 15:33
  #1686
Avstängd
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SarahWhite
Jag tycker exakt lika!! Fast om män då... jag förstår inte hur rökning kan vara så inne 2017.

Då måste jag bara fråga....

Smakar mäns rökning igenom vid Fellatio?

smakar korven rökt medwurst, eller bara Medwurst?


Att Sperman smakar sämre, det har jag förstått, Vegetarianers smakar tydligen allra bäst.
Citera
2018-06-11, 12:42
  #1687
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Psykisk sjukdom men det kanske är självklart. Det är otroligt synd för det finns vackra fina kvinnor därute men de är ensamma av denna anledning. Sådana som jag, och inte bara jag, håller ett djäkla avstånd till dessa.
Citera
2018-06-11, 13:35
  #1688
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Roligaste tråden nånsin hahahaha
Nu ska jag låtsas vara kille och svara;

Inga rökare/snusare
Inga feta
Inga hängpattar
Ingen lat
Helst inga tatueringar
Inte för mycket smink
Inte elak
Inte otrogen

Det var kul, jag är annars väldigt hetero.
__________________
Senast redigerad av Sofiajadetarjag 2018-06-11 kl. 13:56.
Citera
2018-06-11, 13:40
  #1689
Medlem
Challenger-74s avatar
Fetma,
Borderlinepersonlighet,
Rökare/snusare,
Lätja,
Barn,
LHS,
F!-röst i valen,

Det finns säkert mer, men det är det jag kommer på just nu.
Citera
2018-06-11, 15:57
  #1690
Medlem
Gubbskems avatar
Fetma och gnällig personlighet. Klarar inte tjejer som alltid gnäller om hur tråkigt/tungt/stressigt deras jobb är. Ser det som ett sätt för kärringen att hinta om att hon ej vill jobba och ett tecken på att hon inte kommer lyfta ett finger efter hon lyckats bli gravid. Hon kommer gnälla sig till en förtidspension för "fibromyalgi" och kräva delad ekonomi resten av livet.

Sett detta lite för ofta bland familjer runt min uppväxt. Därför blev detta en sorts skräckscenario i min värld. En riktig dealbreaker.
Citera
2018-06-12, 00:30
  #1691
Avstängd
bitamin-CEs avatar
celluliter, gäddhäng.
allra värst kombinerat med en viss typ av mentalitet likt den många kvinnliga användare har här på forumet. (falsk och tillgjord)

UHHHGGGGG vilken mardröm
Citera
2018-06-12, 04:24
  #1692
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storre
Dom utan pattar tycker jag är läskiga
Instämmer, fungerar inte alls. Sorry men hela sexbiten faller då. Helst stora, men en hand fungerar.
Allt för aktiv på sociala medier med at posta ego bilder.
Dricker alkohol, går ut, säg mer än en gång i månaden.
Motsatsen till ödmjuk.
Har barn.
Pk på högre nivå.
Svart.
Starkt troende muslim. Liberalt troende är ok.
Att inte vara antingen allmänbildad eller åtminstone högt utbildad.
__________________
Senast redigerad av utan.att.stanna 2018-06-12 kl. 04:29.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback