Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-05-21, 04:29
  #1
Medlem
Apropå bomben på söder igår, nyss för cirka 5 min sedan small det utav bara helvete här. Skallrade i fönstrena som fan. Vad fan e de som händer? Nån mer än jag som hörde? Bor nära clarion hotel.
Citera
2009-05-21, 05:03
  #2
Medlem
St. Pinocchios avatar
Serial knAllan-i-dalen i faggorna (sös trakten). Ingen Kinapuff precis. Kan ju bli en riktigt kul sommarföljetång det här.
Citera
2009-05-21, 05:34
  #3
Medlem
encephalizations avatar
Kan det tyda pa att de tog fel forsta gangen?
Citera
2009-05-21, 05:40
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en salt kille
Apropå bomben på söder igår, nyss för cirka 5 min sedan small det utav bara helvete här. Skallrade i fönstrena som fan. Vad fan e de som händer? Nån mer än jag som hörde? Bor nära clarion hotel.


och det återstår att se vad det va
Citera
2009-05-21, 06:57
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en salt kille
Apropå bomben på söder igår, nyss för cirka 5 min sedan small det utav bara helvete här. Skallrade i fönstrena som fan. Vad fan e de som händer? Nån mer än jag som hörde? Bor nära clarion hotel.


Det verkar inte ha varit något märkvärdigt eftersom att inga tidningar har skrivit något. Det borde dom väl ha gjort vid det här laget.
Citera
2009-05-21, 09:26
  #6
Medlem
skumt är det iaf... tisdags natt var det samma sak, då small det nästan lika högt fast vid 12 tiden. Kanske bara än några snorungar som smäller hemmagjorda bomber i tanto eller nåt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback