Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-15, 18:43
  #193
Medlem
pettssonkattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djursonen
Med stupfull menar du att man tagit två whiskey?

Nej
Citera
2011-04-15, 18:55
  #194
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettssonkatten
Nej

Som en vis sade: Det är med kvinnobröst som med whisky. " - Ett par redigt stadiga är lagom, tre är för mycket."
Citera
2011-04-15, 18:58
  #195
Avstängd
Djursonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettssonkatten
Jag menade mellan inspelningarna. Inte under skälva showen
Det låter spännande. Men har du något som ger dig förstärkt trovärdighet än en random flashbackare med ett påstående?
Citera
2011-04-15, 19:00
  #196
Avstängd
Djursonens avatar
Och hur länge varade inspelningspauserna? Kanske fanns det tid för både fylla och återhämtning?

Det viktigaste är väl ändå hur han klarade av att fullfölja sitt uppdrag?
Citera
2011-04-15, 19:03
  #197
Avstängd
Djursonens avatar
Det som egentligen ska diskuteras i denna tråd är Ola Lindholms personlighet, om han är dryg och jobbig eller inte, vilket jag tror han är (men har inga bevis för).

Full, hög, när, hur, var? Det där kan bli en annan tråd om önskan finns.
Citera
2011-04-15, 19:06
  #198
Medlem
pettssonkattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djursonen
Det låter spännande. Men har du något som ger dig förstärkt trovärdighet än en random flashbackare med ett påstående?

Det är nog alltid bra att vara käll kritisk och jag tänker inte outa mig själv

Jag bode inte i Sverige när han var programledare men jag tror att de redan då höll på att turnera runt. Charlotte som väl fortfarande var gift med sin vänstrande italienare och OERHÖRT engagerad i showen och artisterna Peter Settman (tror jag det var - någon producent typ i af) var väldigt inne i att få grejen att funka och Ola undrade nog mest vad han gjorde där och dövade sina känslor på ett bra sett. VETTIGT i mina öron!

ola berätter nog gärna detta själv om du frågar, men jag gissar att han lika tvär säkert säger att han inte knarkat. Det var det jag ville få fram. Han är öppen med sina brister och ingen lögnare. Han krökar lite ibland men inte heller det på någon alkoholist nivå tror jag. Knark? Ja, det kan väl alla trille dit på, men jga tror han skulle säga det då.
Citera
2011-04-15, 20:45
  #199
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mantovani
så du vet att ola hade kola i kroppen? eller jobbar du på expressen?

Exakt så är det. Vänta och se bara.
Citera
2011-04-15, 21:11
  #200
Medlem
BumZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hummussexuell
han börjar se rätt sliten ut tycker jag: http://cdnstatic.expressen.se/polopo...rticleFull.jpg

i övrigt har hans ansikte typiska missbrukardrag med insjunkna ögon och kinder, stripigt hår osv. är hans föräldrar alkisar eller?
Han har väl alltid sett ganska sliten ut, så den där bilden var väl inget speciellt? Så har han sett ut under hela sin karriär på teve. Han är smal och väldigt hyperaktiv. Verkar stressa sig genom det mesta och det sätter väl sina spår antar jag.
Citera
2011-04-15, 22:40
  #201
Medlem
BadAssMFs avatar
Han är väl skåning, säger väl allt?
Citera
2011-04-15, 23:19
  #202
Medlem
frankensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadAssMF
Han är väl skåning, säger väl allt?

Han är från Blekinge.
Citera
2011-04-16, 04:24
  #203
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadAssMF
Han är väl skåning, säger väl allt?


Samhället Mörrum, i kommunen Karlshamn, i länet/landskapet Blekinge. Därav att han hållet på Mjällby, som ligger på ca 2 mils avstånd.
Citera
2011-04-16, 06:51
  #204
Medlem
EZS0Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Det är knappast lagligt och skulle säkert ha uppmärksammats av media om han inte har en stor egendom och kan hålla den gömd. Tror inte att man överhuvudtaget får hålla sådanan djur. Läste om nån tjomme som hade en varg och det var förbjudet, då borde en jätteapa vara det också. Eller menar du att han känner någon som typ jobbar på Kåmårdens djurpark? Klargör gärna ...
Ärlig talat, har du gått och trott att det var en riktig gorilla helatiden? Mongoloid/Downssyndrom/efterbliven/cerebral pares??
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback