Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-05-19, 21:02
  #1
Medlem
SystemXs avatar
Jag är inte extremt påläst i detta ämnet än, men jag planerar att bli det föra jag trycker i mig något (om jag trycker i mig något).
Jag vet att det har varit uppe lite liknande tråder förrut men denhär handlar om mig.
Jag är 22år 188 lång och bäger ~97kg. Jag har tränat ca 4 år men set sista året har varit lite mer intensivt. Jag håller koll på min mat och tränar minst 3 gånger i veckan.
Är det någon som kan tänka ut någon bra nybörjarkur som skulle passa mig?
Jag är såpass noob att jag kommer att behöva motivationer och förklaringar till allt!
Som alla andra Noobs är jag lite skraj för sprutor, så hälst oralt (om ni inte har många bra argument till att sticka hål på sigsjälv, såklart)
Tack och hej
Citera
2009-05-19, 21:36
  #2
Medlem
OT 40 mg ed 7-8 veckor.

OT=oral turinabol
mg=miligram
ed= varje dag

Mvh// SB
Citera
2009-05-19, 21:59
  #3
Medlem
SystemXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superbiffen
OT 40 mg ed 7-8 veckor.

OT=oral turinabol
mg=miligram
ed= varje dag

Mvh// SB

tackar så mycket, men jag saknar motiveringen :P Varför skulle detta passa mig?
Citera
2009-05-19, 22:15
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SystemX
tackar så mycket, men jag saknar motiveringen :P Varför skulle detta passa mig?

ska vi behöva motivera dig att börja använda aas?
Citera
2009-05-19, 22:24
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SystemX
tackar så mycket, men jag saknar motiveringen :P Varför skulle detta passa mig?

För att det är en oral nybörjarkur.
Ska väl ha väldigt låg spårtid och du binder förmodligen inte mycket vätska på dom. Men läs på mer så du kan bilda en egen uppfattning
Läs i Steroidprofiler-tråden här på flashback, står lite om OT där.


Citat:
Ursprungligen postat av Dutten
ska vi behöva motivera dig att börja använda aas?

Hahah jag trodde först att han inte hade motivation till att träna
Han är förmodligen ute efter en motivering till varför han skall köra just det preppet
Citera
2009-05-19, 22:25
  #6
Medlem
Du låter både klok och förnuftig som inte börjar med något förren du har fått mer kunskap inom det.

Dock så är du dessvärre lite fel ute i tiden nu i mitt tycke, du kan få en hel rad med förslag.
Men det är fortfarande DU som egentligen skall komma med dom, samt att du inte behöver förslag innan du har läst in dig på ämnet AAS.
Samt att motivation och förklaringar till allt är inget som du skall behöva, har du kommit så långt i ditt tänkande att du står där du gör nu så skall du själv ha bildat dig din egna uppfattning, motivation och förklaring till varför.

Du vill ha många anledningar/bra argument till varför Inject, i mitt tycke finns det inte många.
Bara EN, skonsammare många/flesta gångerna mot dina inre organ gentemot vad orala är.
Samt bonusen att det även många ggr är betydligt mindre "smutsigt" än vad orala prepp är.
Du skriver inte heller något om vad du vill ha ut av en kur: styrka,storlek,kombo,hårdhet, etc etc.

Så börja antingen med att läsa på själv och skaffa dig en någorlunda uppfattning om olika prepp.
Läs även den klistrade tråden och dess länkar som finns där i.

SEN kan det vara på tiden med förslag på olika kurer som passar dig och dina mål är aktuellt.
Citera
2009-05-19, 22:29
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killenIstan
Du låter både klok och förnuftig som inte börjar med något förren du har fått mer kunskap inom det.

Dock så är du dessvärre lite fel ute i tiden nu i mitt tycke, du kan få en hel rad med förslag.
Men det är fortfarande DU som egentligen skall komma med dom, samt att du inte behöver förslag innan du har läst in dig på ämnet AAS.
Samt att motivation och förklaringar till allt är inget som du skall behöva, har du kommit så långt i ditt tänkande att du står där du gör nu så skall du själv ha bildat dig din egna uppfattning, motivation och förklaring till varför.

Du vill ha många anledningar/bra argument till varför Inject, i mitt tycke finns det inte många.
Bara EN, skonsammare många/flesta gångerna mot dina inre organ gentemot vad orala är.
Samt bonusen att det även många ggr är betydligt mindre "smutsigt" än vad orala prepp är.
Du skriver inte heller något om vad du vill ha ut av en kur: styrka,storlek,kombo,hårdhet, etc etc.

Så börja antingen med att läsa på själv och skaffa dig en någorlunda uppfattning om olika prepp.
Läs även den klistrade tråden och dess länkar som finns där i.

SEN kan det vara på tiden med förslag på olika kurer som passar dig och dina mål är aktuellt.

Sammanfattade det ganska bra där..
Citera
2009-05-19, 22:32
  #8
Medlem
Lieutenant-Pains avatar
sök på testo-e första kur.


innan det läs karlshamns sticky om AAS för nybörjare.
Citera
2009-05-20, 08:42
  #9
Medlem
SystemXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dutten
ska vi behöva motivera dig att börja använda aas?

Nej ni ska bara motiviera varför ni tycker att den kuren skulle passat mig
Citera
2009-05-20, 08:51
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SystemX
Nej ni ska bara motiviera varför ni tycker att den kuren skulle passat mig

a jag förstod det, lät kul bara
Citera
2009-05-20, 08:58
  #11
Medlem
SystemXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killenIstan
Du låter både klok och förnuftig som inte börjar med något förren du har fått mer kunskap inom det.

Dock så är du dessvärre lite fel ute i tiden nu i mitt tycke, du kan få en hel rad med förslag.
Men det är fortfarande DU som egentligen skall komma med dom, samt att du inte behöver förslag innan du har läst in dig på ämnet AAS.
Samt att motivation och förklaringar till allt är inget som du skall behöva, har du kommit så långt i ditt tänkande att du står där du gör nu så skall du själv ha bildat dig din egna uppfattning, motivation och förklaring till varför.

Du vill ha många anledningar/bra argument till varför Inject, i mitt tycke finns det inte många.
Bara EN, skonsammare många/flesta gångerna mot dina inre organ gentemot vad orala är.
Samt bonusen att det även många ggr är betydligt mindre "smutsigt" än vad orala prepp är.
Du skriver inte heller något om vad du vill ha ut av en kur: styrka,storlek,kombo,hårdhet, etc etc.

Så börja antingen med att läsa på själv och skaffa dig en någorlunda uppfattning om olika prepp.
Läs även den klistrade tråden och dess länkar som finns där i.

SEN kan det vara på tiden med förslag på olika kurer som passar dig och dina mål är aktuellt.

Jag startade denhär tråde främst för att utbilda migsjälv i dehär ämnet. Jag menar inte att jag kommer hoppa på första bästa kur som någon tipsar om. Jag vill bara lära mig mer helt enkelt.

det jag vill uppnå med min träning är styrka och storlek. Jag vill inte bli någon coleman men jag vlii bli större helt enkelt. Stor o stark! (finns det andra anledningar att träna? :P)

Ge mig lite förslag nu på nybörjarkurer så jag harnågonstans att börja läsa på iallafall. Sen kommer självklart det slutgiltiga beslutet komma från migsjälv och jag kommer inte börja med något förren jag är 100% säker på vad det innebär
Citera
2009-05-20, 09:23
  #12
Medlem
Felons avatar
orala prep påfrestar kroppen mer än inject.
läs på om testo, kör 250mg var 5:e dag i 10-12 veckor, läs även allt om biverkningar så du vet vad som ska göras om nått går snett.

tror många tycker testo e är bästa första kuren, ska du ändå börja kura är det lika bra att köra inject direkt
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback