Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-05-19, 20:14
  #1
Medlem
Tjena!

Sitter här och funderar lite över en möjlig injectkur senare i livet men hoppar hela tiden på olika labbanalyser som säger mig hur kasst det faktiskt är med UG-labbens innehåll.

Vissa har nästan 5ggr mer än önskat innehåll och andra noll och ingenting.
Inte nog med det, vissa innehåller ju även stora halter tungmetaller osv. Inget man gärna sätter i glutten..

Frågan till er är huruvida det finns grejer från ICKE ug-labb att få tag i, och vilket märke man bör satsa på?
Har inte en aning om hur det ligger till med dessa licenstillverkade grejer.
Förstår att dessa grejer kostar mer, men hur mycket?

Är för övrigt Testo E som frågan gäller om det spelar någon roll.

Absolut inget kranfiske, jag har kran, behöver inte fler. Tänk inte ens tanken att erbjuda mig någonting.
Citera
2009-05-19, 21:43
  #2
Medlem
BengtZzs avatar
har hört att Dutch Lab är bra. Men själv har jag bara HG.
Citera
2009-05-19, 21:46
  #3
Medlem
personligen kör jag på HG o UG nu på testo C/E o kan bara säga att det är samma tryck i kroppen.

Köper du av bra UG labb så kommer du att få bra grejer som inte är underdoserade, dock kan dem vara aningen överdoserade.

Bra UG är:
DL, Omega, XL, Balkan pharma o sen finns d ett par andra, men DL o XL e top of the line enligt mig gällande alla deras prepp.
Mvh// SB
Citera
2009-05-19, 21:48
  #4
Medlem
Thord-Rosens avatar
Only HG for me.....
Citera
2009-05-19, 22:30
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superbiffen
personligen kör jag på HG o UG nu på testo C/E o kan bara säga att det är samma tryck i kroppen.

Köper du av bra UG labb så kommer du att få bra grejer som inte är underdoserade, dock kan dem vara aningen överdoserade.

Bra UG är:
DL, Omega, XL, Balkan pharma o sen finns d ett par andra, men DL o XL e top of the line enligt mig gällande alla deras prepp.
Mvh// SB

Ursäkta min okunnighet men vad är HG?

Ska se om jag kan leta på några av dom sorterna du skrev iallafall!
Vad heter de lab som har licens, eller hur det nu fungerar?

Jag vill köpa apoteksstuff, med andra ord. Som innehåller det som påstås, varken mer eller mindre. Men jag vet ju inte vilka tillverkare jag skall fråga efter när jag ringer min kran och beställer.
Citera
2009-05-19, 22:42
  #6
Medlem
highstakess avatar
Tycker du ska läsa http://www.bodyofscience.com/forum/s...ead.php?t=5533 denna tråden, sedan ska det visst finnas lab tester i nya anabolics boken omkring sidan 112
Citera
2009-05-19, 23:04
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
Tycker du ska läsa http://www.bodyofscience.com/forum/s...ead.php?t=5533 denna tråden, sedan ska det visst finnas lab tester i nya anabolics boken omkring sidan 112

Det är sånt som gör en än mer misstänksam, tack för länken!

Men vad ska jag leta efter för märke?
Citera
2009-05-20, 00:35
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbare
Det är sånt som gör en än mer misstänksam, tack för länken!

Men vad ska jag leta efter för märke?

Dutch Lab är lätta att hitta -UG

Galenika -HG
etc
Citera
2009-05-20, 00:46
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbare
Ursäkta min okunnighet men vad är HG?

Ska se om jag kan leta på några av dom sorterna du skrev iallafall!
Vad heter de lab som har licens, eller hur det nu fungerar?

Jag vill köpa apoteksstuff, med andra ord. Som innehåller det som påstås, varken mer eller mindre. Men jag vet ju inte vilka tillverkare jag skall fråga efter när jag ringer min kran och beställer.

Fråga bara efter apoteksvaror eller human grade/pharm grade,de kommer mest sannolikt i 1-2 ml ampuller eller liten 2ml vial och inte 10ml vial som UG labben.

Skillnaden mellan apotek och ug är ju bara (ifall man har en pålitlig kran dvs) att apoteksvarorna innehåller i princip alltid såpass mycket som de ska innehålla och har rätt mängd BA för att man inte ska gå runt och ha ont dagarna efter,till skillnad mot ug som kan vara underdoserade/överdoserade/för mycket BA då det är någon som gör preppen hemma i garaget t ex..ber om ursäkt ifall jag drog upp massa onödig info som du redan visste.

Får du ug 10ml testo e för 400 kanske du får samma mängd för 600..allt beror ju på din kran.
__________________
Senast redigerad av ordna 2009-05-20 kl. 00:48.
Citera
2009-05-20, 02:06
  #10
Medlem
hur mycket human grade kan man säga är hmg ? Nu tänker jag större än har du en bra kran... kan garantera er att den stora duktiga kranen också kan fela.
tror med 100% säkerhet att det finns så bra kopier som inte upptäks (obs menar kopier på indusinivå exempel ip & co ) rätt dosserade kopier. se på thailand på kopierna där så förstår ni nog.

exempel:
http://img147.imageshack.us/img147/7548/susti3.jpg

visst är det sjukt att dom kan släppa en så dålig kopia ? eller ni tror det är för dom inte har resurser att rätta till det ?

nä nu är det dax att plocka av tänkemössan och gå och lägga sig .
Citera
2009-05-20, 09:58
  #11
Medlem
Gör det enkelt för dig styr upp orginal prep så minskar du risken med infektioner,under/överdoseringar och annat skit som tillkommer ofta när oseriösa UG lab är i farten.
Har kurat i över 16 år och jag har blivit besviken flera gånger när jag köpt UG än när jag hållt mig till Orginal prep,dock är inte sagt att allt är skit som är Underground men du har noll koll på vad du trycker i dig mot vad du har om du ordnar från "äkta" källor.
Bara mitt råd
Citera
2009-05-20, 11:13
  #12
Medlem
BarneyGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superbiffen
personligen kör jag på HG o UG nu på testo C/E o kan bara säga att det är samma tryck i kroppen.

Köper du av bra UG labb så kommer du att få bra grejer som inte är underdoserade, dock kan dem vara aningen överdoserade.

Bra UG är:
DL, Omega, XL, Balkan pharma o sen finns d ett par andra, men DL o XL e top of the line enligt mig gällande alla deras prepp.
Mvh// SB

Kör även jag på både HG och UG men föredrar faktiskt UG pga de har de större doseringar som jag vill åt.Tycker det är irriterande att sätta så många ggr (med HG) för att nå samma dos som jag oftast gör med hälften av UG injects.

Ska man köra Ug preparat så gäller det att välja de som man vet håller hög kvalitet.
Därför är ju DL,Omega mm säkrare kort.
Men det är trotts allt ug preparat och ingen garanti för att kranen i sin tur inte blivit blåst eller att labbet inte misslyckas med just den batch som du köpt av.

Men om man vänder på myntet så är det precis lika stor risk om inte större att få fejk preparat eller UG i liknande amps,vials då man vill köpa HG.
Vimlar av riktigt snygga kopior i nästan identiska förpackningar på marknaden.
Tror jag sett och hört om kopior och fejks av samtliga licens lab genom åren.
Enda sättet att vara 100% säker på att inte få kopierade (HG) preparat är att få recept utskrivet av läkare.

Galenica är det oerhört lite fejks och kopior på,är ett säkert kort.
Brukar åka ner en gång om året o fylla på mitt förråd för eget bruk,då är jag dessutom garanterad att slippa kopior.

Se upp för "Ryska raketer" (propionate),är ofta fejks på dem.
Förut så var de (fejksen) så dåligt gjorda så glaset på ampsen var sneda o vinda,men de har blivit bättre nu.

Mvh
B.G
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback