Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-05-18, 18:36
  #1
Medlem
Tja.
Jag ska nu börja en deff kur hade jag tänk elr en kur som inte gör att
jag lägger på mig en massa snarare tappar fettet och ökar muskler.
Winstrol är väldigt bra har jag hört men är det lika bra för deff när det är injekt? för jag vill nämligen ha injekt och inga jävla tabbs
Så jag undrar mera vilket typ av injekt prepp som funkar bäst till mina önskemål. Jag börjat gå promenader varje mrogon 1 timme minst med 1-2 koppar kaffe innan jag går ut, samt tar jag gärna en till promenad om jag hinner senare på dagen.
ALLA tips är välkommna utan dom dåliga

Och hoppas inte jag retar upp nån när jag lägger upp detta.
Citera
2009-05-18, 18:50
  #2
Medlem
KoettFaerss avatar
76 kg på den längden? Du måste ha sjukt lite muskler ifall du ska ta till dessa ämnen för att kunna gå ner i vikt. Ät mindre och rör på dig mer så går det nog bättre. Lata fanskap...
Citera
2009-05-18, 18:55
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
76 kg på den längden? Du måste ha sjukt lite muskler ifall du ska ta till dessa ämnen för att kunna gå ner i vikt. Ät mindre och rör på dig mer så går det nog bättre. Lata fanskap...


nej men vill bara få LÅGT bf runt 7-9% bf innan sommaren ligger kanske på 15% nu. och du svara ju inte på nått jag undra över så gladligen knip igen
Citera
2009-05-18, 18:56
  #4
Medlem
Stuuuuutes avatar
Varför inte tabbs?
Citera
2009-05-18, 18:57
  #5
Medlem
Stuuuuutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tk_killer
nej men vill bara få LÅGT bf runt 7-9% bf innan sommaren ligger kanske på 15% nu. och du svara ju inte på nått jag undra över så gladligen knip igen
Jadu de fixar du med kosten, Winstrol påverkar ej viktnedgången på det sättet utan du måste ta en titt på diverse deff-scheman istället.
Citera
2009-05-18, 18:57
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stuuuuute
Varför inte tabbs?

allt för orolig och vill helst inte utsätta min lever i onödan ska lixom ha den hela livet
Citera
2009-05-18, 18:58
  #7
Medlem
Stuuuuutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tk_killer
allt för orolig och vill helst inte utsätta min lever i onödan ska lixom ha den hela livet
Jadu injecten når även levern den
Citera
2009-05-18, 18:58
  #8
Medlem
Cage-Fighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tk_killer
nej men vill bara få LÅGT bf runt 7-9% bf innan sommaren ligger kanske på 15% nu. och du svara ju inte på nått jag undra över så gladligen knip igen

Släpp attityden, du kommer inte få mycket till hjälp med din inställning!

Kcal underskott o mycket cardio... Rör på dig!

CF
Citera
2009-05-18, 19:01
  #9
Medlem
Sindlasts avatar
Bara så att du vet, winstrol eller annan AAS ökar ej fettförbränningen. Kaloriunderskott är det enda som räknas. AAS lägger man till för att inte förlora muskler under deffen, detta behövs dock sällan om man inte lägger sig på alltför stort kalori underskott eller ska under 9-10% bf...

Winstrol inject sliter också på levern.

Kör en ECA stack eller lite clen kanske? Dessa sliter ej på lever.
Citera
2009-05-18, 19:03
  #10
Medlem
Stuuuuutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sindlast
Bara så att du vet, winstrol eller annan AAS ökar ej fettförbränningen. Kaloriunderskott är det enda som räknas. AAS lägger man till för att inte förlora muskler under deffen, detta behövs dock sällan om man inte lägger sig på alltför stort kalori underskott eller ska under 9-10% bf...

Winstrol inject sliter också på levern.

Kör en ECA stack eller lite clen kanske? Dessa sliter ej på lever.
+1.

Denna kille kan sina grejer TS bara så du vet
Citera
2009-05-18, 19:03
  #11
Medlem
Winstrol är en 17aa steroid och lika påfrestande för levern oavsett inject eller oralt, möjligtvis att injecten tas upp bättre i kroppen, så skall du ha winstrol kan du lika gärna ta det oralt, smidigare och betydligt mkt billigare.
Men tycker du skall skippa winnar och satsa på testo, 250mg e5d eller ew
möjligtvis 25-50mg proviron om du e rädd för vätskan, vilket inte borde vara nåt problem om du sköter kosten.
Citera
2009-05-18, 19:03
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cage-Fighter
Släpp attityden, du kommer inte få mycket till hjälp med din inställning!

Kcal underskott o mycket cardio... Rör på dig!

CF


är man lat om man tränar 4dagar veckan med dom flesta tillskott som finns?
nä precis då tänker jag inte låta nån kalla mig lat för mina gener^^
och då är det la inte konstigt att man blir dryg tbx elr?

går till skolan fram och tbx 30minuter alltså går jag 1 timme per dag plus morgon promenader. därimot skulle jag uppskatta om nån hade shyst deff schema för mat man bör ha i ett vanligt hem. Då jag bor hemma.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback