Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-05-17, 11:10
  #1
Medlem
Tjenare!

jag e riktigt sugen på en fet bulk kur strka grejer o lite olika prepp villket jag då tycker e perfekt med lite anadrol men fick då vveta att nolva/clomid inte hjälper från BT när man tar anadrol, efter som de hjälper till att blocka östrogen men anadrol ska tydligen förvandlas till nån annan sorts kvinlig hormon om man för BT av de?

Tack på förhand
Citera
2009-05-17, 11:47
  #2
Medlem
tjackrunkarns avatar
var har du hört de då?
Citera
2009-05-17, 13:07
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackrunkarn
var har du hört de då?
löste de på någon sida minns inte xakt vart men de va igår, och hört de av en erfaren kurare förut, men nån här borde nog veta?
Citera
2009-05-17, 13:28
  #4
Medlem
yoshimas avatar
Nolva/clomid funkar fint.
Citera
2009-05-17, 14:41
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoshima
Nolva/clomid funkar fint.
är du helt säker till 110%?
Citera
2009-05-17, 14:45
  #6
Medlem
nu kom jag på ordet nolva o clomid hjälper mot testo men anadrol omvandlas till progreston
Citera
2009-05-17, 16:02
  #7
Avstängd
Att få gyno på endast anadrol är i stort sett omöjligt. Jag har aldrig läst om något sådant fall. Däremot om man kombinerar det med annat. HUr gammal är du?
Citera
2009-05-17, 16:43
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apan-jolle
Att få gyno på endast anadrol är i stort sett omöjligt. Jag har aldrig läst om något sådant fall. Däremot om man kombinerar det med annat. HUr gammal är du?

har hört helt tvärtom o läst, har åldern betydelse för gyno? jag e 21 men kurat sen jag va 16, med uppehåll självklart
Citera
2009-05-17, 23:05
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarreKnarre
nu kom jag på ordet nolva o clomid hjälper mot testo men anadrol omvandlas till progreston

Neep, fel ute.
Deca och tren är nor 19 -> Progreston
Anadrol -> östro variant = funkar utmärkt med nolva
Citera
2009-05-18, 00:38
  #10
Medlem
Bara en 'sidenote',får du svårt att äta på anadrol så hoppa av direkt om det inte försvinner på ett par dar,rätt många får den effekten och då är det rätt svårt att stoppa i sig tillräckligt för att få något utav preppet,väldigt bra att använda i deff dock.

Tycker själv dbol gör jobbet bättre.
Citera
2009-05-18, 01:00
  #11
Medlem
Sindlasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ordna
Tycker själv dbol gör jobbet bättre.

Många föredrar drol iställer för dboll då dboll har en tendens att ge gyno om man är lite känslig...
Citera
2009-05-18, 01:25
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sindlast
Många föredrar drol iställer för dboll då dboll har en tendens att ge gyno om man är lite känslig...

Svårt att kura överhuvudtaget ifall man är känslig,tur att man sluppit allt,men just för byggning är dbol bättre mg per mg än drol.(enligt mig så att säga)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback