Citat:
Nä, vad jag fattar var de där skorna ett par skor hon brukade ha i brattås. Så det säger istort sett ingenting att hon hade de på sig. Möjligen att de var lätta att ta på och av om hon skulle rusa ut. Men som sagt, hennes vanliga skor där.
Citat:
Fritt ur minnet så var väl siktningen vid postlådan måndag vid 09-10 tiden. Kanske innan posten hunnit komma för dagen om lådan han bli full. Vad jag minns så hittades offren på onsdag. Barbro med sambo hade varit till sjukhuset och åkte förbi brattås på vägen hem för att kolla till.
Om du vill fördjupa dig i detta så tror jag alla detaljer finns i poden. http://blogg.mittmedia.se/ibrottetsspar/
Citat:
Här är min egen uppfattning att anledningen till att de säger att allting är orört inte är att allt ligger på exakt rätt plats och de vet hur allt exakt legat. Utan att lådor är lite utdragna, och skåpluckor är lite på glänt. Medan allt ser "normalt" ut inuti, dvs inte utrivet på golvet. Inehållet i pärmen är väl känt i stora drag. Gamla lagfarter och deklarationspapper.