Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-04-25, 22:07
  #865
Medlem
Gingers avatar
Vilket material skall man välja om man vill att piercingen skall vara så tung som möjligt ?
Jo jag fattar att guld är en kandidat men om man nu inte vill lägga 3k så vad tar man då för material?
Citera
2021-04-26, 09:16
  #866
Medlem
kaffekoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Vilket material skall man välja om man vill att piercingen skall vara så tung som möjligt ?
Jo jag fattar att guld är en kandidat men om man nu inte vill lägga 3k så vad tar man då för material?

Silver kanske?
Citera
2021-09-23, 16:23
  #867
Medlem
Har gjort en näspiercing i vänstra snibben. Dags att byta nu men det gör så in i helvete ont att ta ut den. Dem är olivformad inuti liksom. Något tips? Kan man klippa loss den? Den är väl av plast bara tror jag.
Citera
2022-01-13, 06:08
  #868
Medlem
GormDenGamles avatar
Om man aldrig har haft hål i örat och ska göra detta; går det bra att ha med eget örhänge som de sätter i? Eller måste man använda något annat tillfälligt tills att hålet har blitt läkt nog?
Jag tänker på eget örhänge i vitt guld.
__________________
Senast redigerad av GormDenGamle 2022-01-13 kl. 06:28.
Citera
2022-03-19, 17:13
  #869
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Om man aldrig har haft hål i örat och ska göra detta; går det bra att ha med eget örhänge som de sätter i? Eller måste man använda något annat tillfälligt tills att hålet har blitt läkt nog?
Jag tänker på eget örhänge i vitt guld.

Teoretiskt skulle det väl möjligen funka om du går till en piercare och inte gör på salong, men annars brukar hålen läka på runt 1 månad eller mindre, så under den korta tiden funkar väl ändå vad som helst typ tänker jag? Har personligen aldrig brytt mig om hur läkeörhängena sett ut, och mina två par hål har läkt på cirka 3 veckor.
Citera
2023-08-18, 21:48
  #870
Medlem
SmokeFrees avatar
Vill köpa en Hästsko Ring till läppen. Har en ring redan som är (1.2 * 10) som passar Ska jag köpa samma storlek eller mindre/större? Den ska sitta i mitten av läppen.
Citera
2024-01-28, 22:53
  #871
Medlem
Hur länge ska man vänta på att byta stav i kinderna?.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback