Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-28, 09:36
  #133
Medlem
[complex]s avatar
Lirat igenom detta. Gillade spelet, men en bana var lite creepy fan. Ogillar lite sånna spel idag, även om jag älskar silent hill serien. Dom lyckades göra detta spännande och creepy med som asylum osv...
Min laptop är nu 3+ år gammal, men lyckades ändå köra detta på normal settings, men ganska precis.
(Bioshock infinite flöt på hur bra som helst, men min dator hängde inte med i story-scenerna med high quality och sånt i detta spel.)

Detta ska man spela på konsol istället. Ändå snygg grafik och helt ok lir.
Inget bioshock infinite eller så, men annat typ av spel. Fick lite lust att spela Asassins creed nångång sen. Inte pallat eller hunnit spela nått av dom.

Citat:
Ursprungligen postat av mog
Igår efter 35+ timmars speltid spelade jag igenom Thief (2014). Är riktigt nöjd med spelet, men som sagt det fanns saker de kunde ha förbättrat och tänkt på.

Några saker om slutet och uppdragen som ledde till det:

Jag har några sidouppdrag jag inte gjort klart, samt vill gärna försöka hitta all loot...ett evighetsprojekt känns det som.


Hoppas på DLC som ger oss mååååånga fler timmar.

__________________
Senast redigerad av [complex] 2014-05-28 kl. 09:50.
Citera
2018-02-15, 23:25
  #134
Avstängd
ilpobres avatar
Bra spel (det senaste alltså). Trist att det är så jävla mörkt överallt bara och att man inte kan klättra upp på kyrktornet. Svårt att tjäna pengar också. Spelvärt men knappast värt att köpa nytt.
Citera
2021-09-14, 08:48
  #135
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Jag har spelet, men jag har inte börjat spela spelet ännu, men jag såg ett gameplay på spelet och det ser väldigt vackert ut att spela och jag tror jag hade gillat spelet genom det som jag såg i spelet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback