Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-23, 13:51
  #157
Avstängd
Hennes stadiga heter Schaefer - sonen Alexander med svenskt efternamn o finns i hennes styrelser.
Bor intill mamzen i stoort fiint hus - verkar ha asiatisk dam.

De andra är nog polacker som jobbar med/åt henne.

Wonna är streetsmart o knipslug - tror inte hon anställer massa folk utan använder sannolikt
polacker som hon kräver har riktig firma i polen - hon är nog rätt omöjlig att komma åt bortsett
från vissa hyresåterbetalningar

Åkte förbi Wonna Tower i Stadshagen - vad vet vi om detta - fanns bl att muppcafe där.

Dvs vad var det förut o vad drev kommunen är - har de flyttat eller vad har hänt.

Trodde det var ett bostadshus men det var det inte o är väl inte heller

Wonna verkar väldigt snäll o juste?

Det är underbart att arbeta så mångfacetterat som jag gör. Att utveckla och förädla de fastigheter jag äger för mina hyresgästers bästa är min stora drivkraft.

För mig låte utveckla o förädla uuutzuuugning o hyresgästplågeri men jag kanske har fel i huvudet
o schidzofrent misstänksam mot kräämaaree
__________________
Senast redigerad av SisterJones 2023-01-23 kl. 13:56.
Citera
2023-01-23, 14:50
  #158
Medlem
Sandkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Hennes stadiga heter Schaefer - sonen Alexander med svenskt efternamn o finns i hennes styrelser.
Bor intill mamzen i stoort fiint hus - verkar ha asiatisk dam.

De andra är nog polacker som jobbar med/åt henne.

Wonna är streetsmart o knipslug - tror inte hon anställer massa folk utan använder sannolikt
polacker som hon kräver har riktig firma i polen - hon är nog rätt omöjlig att komma åt bortsett
från vissa hyresåterbetalningar

Åkte förbi Wonna Tower i Stadshagen - vad vet vi om detta - fanns bl att muppcafe där.

Dvs vad var det förut o vad drev kommunen är - har de flyttat eller vad har hänt.

Trodde det var ett bostadshus men det var det inte o är väl inte heller

Wonna verkar väldigt snäll o juste?

Det är underbart att arbeta så mångfacetterat som jag gör. Att utveckla och förädla de fastigheter jag äger för mina hyresgästers bästa är min stora drivkraft.

För mig låte utveckla o förädla uuutzuuugning o hyresgästplågeri men jag kanske har fel i huvudet
o schidzofrent misstänksam mot kräämaaree

Wonna Tower är lika pråligt inuti som sin ägare. Ett helt vanligt punkthus som tydligen är ett "Tower". Inuti är det bl a flera läkarmottagningar som funnits under många år i huset.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback