2011-12-25, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Oj, det hade jag ingen aning om trots alla år som vi har skrivit med varandra här på Flashback.
Har ingen benzo hemma just nu men dricker en tjeckisk pilsner och lyssnar på lite finsk musik.

NP: Ajatarra - Ihmisen luku

En pilsner skulle inte sitta fel, du! Får bli must istället, och såklart lite finsk svartmetall på det!

Horna - Tappakaa Kristus
Citera
2011-12-25, 21:10
Medlem
IshethZenunims avatar
Idag går min hyllest til Nordaland! Har nyss kollat på norsk film, dricker svensk akvavit och lyssnar nu på finsk black metal.

NP: Sargeist - Let the Devil In
Citera
2011-12-25, 21:14
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
En pilsner skulle inte sitta fel, du! Får bli must istället, och såklart lite finsk svartmetall på det!

Horna - Tappakaa Kristus

Har du sett trailern till denna dokumentär som Horna medverkar i bland andra finska band?

http://www.youtube.com/watch?v=RWzlSeGR5bU&feature=share

Tyvärr inga undertexter men trailern och svordomarna talar sitt tydliga språk, däremot om man kan finska så är det fruktansvärt roligt att lyssna på dom!
Citera
2011-12-25, 21:59
Medlem
Citat:
Har du sett trailern till denna dokumentär som Horna medverkar i bland andra finska band?

Tyvärr inga undertexter men trailern och svordomarna talar sitt tydliga språk, däremot om man kan finska så är det fruktansvärt roligt att lyssna på dom!

Icke sett tidigare, och jag förstår mig inte på det finska språket särskilt bra men nog fan var det roligt ändå!
Citera
2011-12-25, 23:03
Medlem
Losifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IshethZenunim
JÄVLIGT underskattad EP! Gillar den som fan, det gäller "Grand Declaration of War" också. Tror jag följer ditt exempel:

NP: Mayhem - Fall of Seraphs
Ja den är fan grym och rå på ett eget vis och "Grand Declaration of War" har ju även den sina stunder men tillsammans med "Chimera" är det Mayhems svagaste giv.

NP: Burzum - Budstikken
Citera
2011-12-25, 23:54
Medlem
Pentagrammatons avatar
Vanligtvis skryter jag inte direkt om att inte rent ariskt blod flyter i mina ådror, men eftersom jag börjar ana ett mönster så kan jag påpeka att även jag är halvfinne. Kanske ondska, kyla och mörker är i våran folksjäl

Nu firar jag att julhelvetet är över med Mortuus Självbetitlade EP. Detta band är så vidrigt jävla bra så det går inte att i ord beskriva. Får gåshudståfräs varje gång jag lyssnar på valfri låt av detta band.

http://www.youtube.com/watch?v=vi9lWSC55RI
Citera
2011-12-26, 00:07
Medlem
maper74s avatar
Suffocation - Effigy Of The Forgotten (albumet)

Har börjat lyssna mer och mer på Suffocation igen på sistone.
Citera
2011-12-26, 00:11
Medlem
Ferromans avatar
Dimmu Borgir - Masses For The New Messihas älskar gitarrerna!
Citera
2011-12-26, 10:23
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T

Horna - Tappakaa Kristus

Citat:

Horna är great! Jag har såklart Horna-patch på min jackan. Logon i vitt på ärmen.

1349 - Demonoir

Tycker faktiskt denna plattan är okej ändå!
Senast redigerad av alprazolam_ 2011-12-26 kl. 10:25.
Citera
2011-12-26, 17:38
Medlem
IshethZenunims avatar
Black metal? Kanske inte, men ändå...

NP: Storm - Oppi fjellet
Citera
2011-12-26, 17:39
Medlem
alprazolam_s avatar
Kör 1349 - Demonoir fortfarande. Detta är faktiskt en rätt bra skiva ändå måste jag säga!

Den är snabb och aggressiv och innehåller en del - enligt mig - bra riff!
Senast redigerad av alprazolam_ 2011-12-26 kl. 17:41.
Citera
2011-12-26, 17:41
Medlem
Losifers avatar
Demonoir är nästan i samma klass som Hellfire och Liberation.

Jag grisar vidare med Cerebral Bore
NP: Flesh Reflects The Madness
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in