• 4
  • 5
2014-09-08, 01:59
Medlem
Rymdarens avatar
Man luktar inte speciellt gott efter att ha käkat surströmming.
Citera
2014-09-08, 02:01
Medlem
Tomat1tvas avatar
Kanske redan omnämnt, men i alla fall jag luktar för jävligt dagen efter alkohol, ifall jag svettas eller är varm öht. Antagligen alkoholen som svettas ut, vilket är bra i sig, men det doftar verkligen illa, verkligen inte känslig men då äcklas jag av mig själv och min kroppslukt...
Citera
2019-07-24, 21:02
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
(...trumvirvel...) Att väcka en tråd senast postad i år 2014 till liv ses som illa av många.

Vi gillar inte alltid olika men gillar ibland illa.

Som veteran-användare ha vi i vårt uppförande-DNA att inte starta nya trådar när ämnet redan har en tråd.

Folk som äter mycket kött tenderar att ha mer illaluktande svett, säger docenten i neuropsykologi vid Karro, herr Johan Lundström.

Länk, till aktuell artikel på Sveriges Television, SVT:s hemsida:

https://www.svt.se/nyheter/vetenskap...rs-svett-olika

Vi tror så här: Genom att gå ut i media och förknippa köttätande med "illaluktande svett" så hoppas värdeblivna SVT i maskopi med de röda läkarna på Karro ge den (ännu) icke till vegan-aktivister tubbade, ännu köttnjutande motvalls-högern en käftsmäll som äter duga:

"Ha-ha, ni köttfisande rassar kommer inte få ligga. Ni luktar illa."
Citera
2019-07-26, 10:43
Medlem
TraXzmans avatar
Beror nog mest på vad man har för typ av kropp - hälsa, munhygien standard och matsmältningsfunktion man har ... vissa kroppar kan inte äta vad som helst utan att bli gasiga eller stinka ur munnen.
Dålig andedräkt kan bero på dålig salivproduktion eller rent av ruttna tänder

https://mittkok.expressen.se/artikel...a-illa/?sida=1
Senast redigerad av TraXzman 2019-07-26 kl. 10:49.
Citera
2019-12-12, 09:08
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TraXzman
Beror nog mest på vad man har för typ av kropp - hälsa, munhygien standard och matsmältningsfunktion man har ... vissa kroppar kan inte äta vad som helst utan att bli gasiga eller stinka ur munnen.
Det är märkligt, förr i tiden när man hade det sämre ställt ekonomiskt och tvingades äta skit i form av färdigmat från företagen Findus eller Felix. Då luktade det ta mig fan skit om en. Andedräkten och även bajset! Färdigmat var ett direkt gift mot mig.
Citera
2019-12-12, 14:47
Medlem
TraXzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Det är märkligt, förr i tiden när man hade det sämre ställt ekonomiskt och tvingades äta skit i form av färdigmat från företagen Findus eller Felix. Då luktade det ta mig fan skit om en. Andedräkten och även bajset! Färdigmat var ett direkt gift mot mig.

Jag har iaf inte dom effekterna av olika sorters mat så det stör eller bubblar i magen på en.. Jag tror att mycket kan neutraliseras med https://kurera.se/25-satt-appelcider...ttra-ditt-liv/
Citera
2019-12-22, 09:13
Medlem
carminaburanas avatar
När jag äter socker och kolhydrater får jag lättare tonsilstenar, och de stinker ju räv. Kör jag lchf får jag dem aldrig.

Äter jag fisk/skaldjur luktar kuken fisk dan efter.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in