Har försökt att googla efter vad som orsakar dålig andedräkt (även dålig kroppslukt,
men det är väl mest kål som gäller på den fronten), och det enda jag hittar är Vitlök
och Lök, sen finns det mängder att läsa om munbakterier och hur proteinrik mat kan
bidra till dålig andedräkt.
Men jag är nyfiken på vad för mat som orsakar direkt dålig lukt, typ vitlök. Inte bakterietillväxt i munnen.
Har försökt att googla efter vad som orsakar dålig andedräkt (även dålig kroppslukt,
men det är väl mest kål som gäller på den fronten), och det enda jag hittar är Vitlök
och Lök, sen finns det mängder att läsa om munbakterier och hur proteinrik mat kan
bidra till dålig andedräkt.
Men jag är nyfiken på vad för mat som orsakar direkt dålig lukt, typ vitlök. Inte bakterietillväxt i munnen.
Några förslag? (:
Sparris är ingen höjdare för varken sperman eller kroppslukten..
Men det är väl inte alla som kan känna denna doft eller har jag fel?
Vet inte om det finns personer som har en speciell förmåga att neutralisera denna lukt. Men den är mycket speciell och personligen så känner jag den direkt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!