Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-05-09, 00:29
  #13
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artex
Det är ju lite off-topic, men hur fan kan du säga att Super Mario Bros blev en bra film?

minns att jag gillade dom när jag var liten, så helt kassa var dom ju inte
Citera
2009-05-09, 01:14
  #14
Medlem
Artexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
minns att jag gillade dom när jag var liten, så helt kassa var dom ju inte
Tänker du på den animerade serien? Den va väl i klass med andra lågbudget animeringar. Jag syftade på den icke-animerade filmen. Den va så sjukt kass!
Citera
2009-05-09, 03:43
  #15
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artex
Tänker du på den animerade serien? Den va väl i klass med andra lågbudget animeringar. Jag syftade på den icke-animerade filmen. Den va så sjukt kass!
Det kan jag hålla med om!!!1 Det enda imo lyckade spel---> film-projektet som finns idag är GoldenEye 64. Otroligt välgjort.

För att hålla oss till topic; Jag tror det kommer komma filmer baserade på dessa franchises men dom kommer inte hålla måtet, ungefär som senaste Dragonball filmen inte höll måtet (hur fan kunde dom misslyckas med att animera en kamehameha?? Jag klarar av att göra en bättre animering hemma på min hemmadator!!!).
Citera
2009-05-09, 04:11
  #16
Medlem
Oneofakinds avatar
Warcraft vore nice som fan filmmässigt. Får alltid gåshud av de större mellansekvenserna i strategispelen och introna till WoW.

Jag förstår givetvis att det är stor skillnad på en snutt på 30sec och en långfilm. Men det vore jävligt grymt..
Citera
2009-05-09, 12:31
  #17
Medlem
jastors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artex
Det är ju lite off-topic, men hur fan kan du säga att Super Mario Bros blev en bra film? :whoco5:

Den är ju störtskön.
Citera
2009-05-09, 21:55
  #18
Medlem
Postboxens avatar
Activision är fan galna, när de är klara med alla Hero-spelen så kommer det ha kommit ut 6(!) stycken detta år. Inklusive DJ Hero.

Och sen en massa jävla filmer..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback