• 1
  • 2
2009-05-07, 22:29
Medlem
CamillaDYs avatar
Var det nån som såg det korta inslaget med Margot Wallström i TV4-nyheterna ikväll (22:00)?

Hon var ju slät i ansiktet som en oknullad fjortonåring! Kan smink och ljussättning påverka så mycket? Tanten är ju trots allt 54år gammal...

Hela intervjun sänds imorgon i TV4:s morgonprogram.
Citera
2009-05-07, 22:40
Medlem
Mindfullness avatar
Japp det har hon. Finns finfina kliniker just i Bryssel som har STOR framgång just hos EU folket.
Citera
2009-05-08, 00:01
Moderator
skunkensunes avatar
Nej det har hon knappast. Såg henne i samband med en föreläsning nyligen och det fanns inget som antydde på det. Tyckte inte hon såg särskilt slät ut i hyn förövrigt.
Citera
2009-05-08, 00:54
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Nej det har hon knappast. Såg henne i samband med en föreläsning nyligen och det fanns inget som antydde på det. Tyckte inte hon såg särskilt slät ut i hyn förövrigt.

Hur såg hon ut i övrigt? Generellt välbehållen? Jag tycker att hon brukar ge ett väldigt fräscht intryck för att vara politiker. Inte sådär glåmigt Sahlin-säckig i hyn. Det var länge sen jag såg Margot live dock.
Citera
2009-05-08, 07:00
Medlem
Naturligtvis har hon lyft sig. Hon är inte bara slät som en barnrumpa utan hennes utseende är helt förändrat. Kul när S kärringar skaffar sig dyra vanor...
Citera
2009-05-08, 10:26
Medlem
Mogrens avatar
Nya tider

Japp, hon är utan tvekan hemskotad. Helt i linje med de nya sossarnas ideologi: Har dom det, ska jag också ha det.
Citera
2009-05-08, 10:50
Bannlyst
Den nya socialdemokratin......

Nylyft och ett antal hundratusen kronor i pension i månaden att vänta från EU i framtiden. Man förstår att hon inte vill komma hem och stabilisera Socialdemokratin. Hennes makes enda uppgift är förövrigt att "snickra" på tomten enligt Margit i en intervju..... Den nya socialdemokratin biter verkligen ifrån just nu i dessa diskussioner om bonusar.
Citera
2009-05-08, 11:23
Medlem
Veyrons avatar
Det är väl Barrosso som styr och ställer över sin bitch som vanligt.
Citera
2009-05-08, 11:46
Medlem
Kugghjulets avatar
Bara jag som tyckte att hon under nästan hela det korta inslaget som sändes under TV4 Nyheterna talade lite "konstig" svenska? Nästan så hon bröt lite på nåt annat språk. Har Margot möjligen drabbats av "Dolph Lundgren-fenomenet" efter alla år utomlands?
Citera
2009-05-08, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Hur såg hon ut i övrigt? Generellt välbehållen? Jag tycker att hon brukar ge ett väldigt fräscht intryck för att vara politiker. Inte sådär glåmigt Sahlin-säckig i hyn. Det var länge sen jag såg Margot live dock.

Sahlin röker. Wallström gör det inte.

Där har du förklaringen.
Citera
2009-05-17, 23:27
Medlem
Walkers avatar
Såg precis Korrespondenterna på svt, Margot Wallström medverkade i en längre intervju på en restaurang i Brussel.

Klart hon har lyft sig, det fanns något konstigt med ansiktet, speciellt kring ögonen. Påminde inte så lite om halvtaskiga Hollywood-lyft, visst ser huden slätare ut men samtidigt ser man att något inte stämmer.
Citera
2009-05-18, 03:18
Medlem
Glomgolds avatar
http://i27.photobucket.com/albums/c1...ad_wo_pics.gif
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto