Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-05-06, 20:45
  #1
Medlem
extremesantas avatar
När man sparar 1 fil på skrivbordet så hamnar den ju automatiskt uppe i högra hörnet. lika dant är det ju med diskar och andra enheter.

Kan man få dom att lägga sig på en annan position än i högra hörnet??
Citera
2009-05-06, 20:47
  #2
Medlem
Aiadans avatar
Är väl i vänstra hörnet dom brukar hamna? Såvitt jag vet så går det inte att ställa in i alla fall, om det inte går med något program som ordnar skrivbordsikoner åt en eller dylikt.
Citera
2009-05-06, 21:26
  #3
Medlem
S Nubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aiadan
Är väl i vänstra hörnet dom brukar hamna? Såvitt jag vet så går det inte att ställa in i alla fall, om det inte går med något program som ordnar skrivbordsikoner åt en eller dylikt.

Till höger är det. Du har förvillat in dig i mac-forumet nu
Citera
2009-05-06, 21:35
  #4
Medlem
flipper1446s avatar
Nej, det går inte.
Citera
2009-05-06, 21:55
  #5
Medlem
Aiadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S Nubben
Till höger är det. Du har förvillat in dig i mac-forumet nu
Ja jävlar ja, var tvärsäker på att det stod windows däruppe
Citera
2009-05-07, 11:27
  #6
Medlem
extremesantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipper1446
Nej, det går inte.

Nähe, då får jag la försöka o vänja mig o ha adium på vänstra kanten, eller ge fan i o spara på skrivbordet
Citera
2009-05-07, 11:35
  #7
Medlem
flipper1446s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av extremesanta
Nähe, då får jag la försöka o vänja mig o ha adium på vänstra kanten, eller ge fan i o spara på skrivbordet
Annars är det ganska smidigt att koppla Exposé till ett hörn på skärmen. Då får man bort alla fönster med en mussvepning. Använder den metoden varje dag.
Citera
2009-05-07, 11:35
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av extremesanta
Nähe, då får jag la försöka o vänja mig o ha adium på vänstra kanten, eller ge fan i o spara på skrivbordet
Tycker det sista låter som en mycket bra idé..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback