Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-05, 00:19
  #109
Medlem
Bellpans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale
Andra gången jag blir blåst nu av Snus2.

Denna gången på 5 stockar.
(Beställde 25 och fick bara hem 20)

Ringde deras kundsupport, och som vanligt kommer man inte fram.
Mailade också, och svarar dom inte på mailet så kommer jag kontakta konsumentverket.

Jävla clowner

Testa att ringa runt kvart i 10 tiden. Innan dem öppnar den fysiska butiken.
Har funkat för mig förut.

Lite inte på mailen, ring ring och åter ring.

Ryktas också om en del problem där borta i Sisjön so to speak....
Citera
2011-10-05, 14:44
  #110
Medlem
Matte99ses avatar
Har beställt från dom 4 gånger nu, har alltid fått min beställning snarast möjligt.
2 gånger har det dock blivit fel på beställningen, fel sort en gång och för lite den andra gången.

Men efter mailkontakt har dom skickat returporto och fixat misstagen på en gång.

Kan inte säga nåt kritiskt om dom, förutom att den som sköter plockningen i lagret skulle behöva ha sig en uppsträckare nu och då.

Edit: ska väl tillägga att det var 3 månader sen senaste beställningen så det har kanske blivit sämre nu.
Citera
2012-06-08, 02:41
  #111
Medlem
Jo dom har en fysisk butik i göteborg. Jag har beställt av dom kanske tio gånger sammanlagt under ett par år och dom har varit fantastiska. Jättebra kundservice (mail), snabbt, billigt. Och ibland får man godis dom verkar personliga och glada.
Citera
2012-12-11, 20:47
  #112
Medlem
Hallonjudens avatar
Lite goda news om snus2 är att de har öppnat en snusbutik vid vasaplatsen i Göteborg! Inte var där själv än men blir helt klart ett besök i veckan.
Citera
2012-12-12, 16:21
  #113
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonjuden
Lite goda news om snus2 är att de har öppnat en snusbutik vid vasaplatsen i Göteborg! Inte var där själv än men blir helt klart ett besök i veckan.
Kan inte hitta någon info om detta.
Citera
2012-12-14, 03:43
  #114
Medlem
ucklumarbogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppenro
Kan inte hitta någon info om detta.
Inte mycket info som verkar finnas om denna fysiska butik ännu då den är helt nyöppnad. Men om man går in på http://snus-dosan.se/ och scrollar ned lite så står det kort att butik finns i Sisjön och Vasastan.
Citera
2015-06-26, 15:53
  #115
Medlem
Gammal tråd, men jag var lite osäker på huruvida denna sida var seriös eller ej så läste igenom denna tråden först. Sen bestämde jag mig för att pröva och beställde en majspipa och ett paket tobak med posten-frakten.

Beställde tisdag natt, de skickade paketet direkt onsdag morgon och idag (fredag) har jag precis hämtat ut det. Så snabb leverans och när jag mailade och frågade om kolli-nummer tidigare idag fick jag svar inom en timme.

Så om någon annan är osäker så är det inte en bluffsida iaf
Citera
2015-07-16, 16:11
  #116
Medlem
Aldrig beställt via deras hemsida men säkert handlat i den fysiska butiken 15 ggr. Den är iaf kanon!
Citera
2015-07-16, 17:33
  #117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DryDock
Aldrig beställt via deras hemsida men säkert handlat i den fysiska butiken 15 ggr. Den är iaf kanon!

lägg upp adressen då är du snäll om du handlat där så många ggr.
Citera
2017-05-10, 16:36
  #118
Medlem
Tänkte beställa 6 stockar men när man inte fick välja utlämningsställe så loggade jag istället ut. Lite synd men vet att posten/DHL, om de får bestämma, alltid tycker en omväg passar mig bäst så blir det billigare att köpa från dyrare snusbolaget. Bensin kostar
Citera
2017-05-16, 15:05
  #119
Medlem
Fel tråd
__________________
Senast redigerad av svenarke 2017-05-16 kl. 15:08.
Citera
2018-01-18, 20:14
  #120
Medlem
Är det någon som har testat tuggtobaken diablo som dom säljer på snus2?

Den verkar vara som red man loose leaf tuggtobak som jag köpte lite då och då förut.
Funderar på att beställa och testa. Står att den tillverkas av lakrisan AS.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback