Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-11, 16:51
  #421
Medlem
hiphopopotamuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Soffiprop!

Jag med! Dock på långt håll
Citera
2014-01-02, 00:00
  #422
Medlem
yamahafs1s avatar
Gustav Mannerheim. på ett längre håll dock så ska vi ``dela´´ blod Hans farfars andra fru kommer ``jag´´ ifrån. även tjejen som spelar synt i finska bandet Lordi är jag mycket nära släkt med dock så var min mormors faders mycket bra vän med han på 20-30 talet.
Citera
2014-01-02, 13:25
  #423
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WardenMcClusky
Jag tycker att sanningshalten i den här tråden känns sådär...

"Sådär" var ett väldigt finkänsligt ord att använda....
Citera
2014-02-22, 08:50
  #424
Medlem
Ralf Gyllenhammar.
Evert Taube.
Skaparen av Spara och Slösa.
Citera
2014-02-22, 15:29
  #425
Medlem
jens byggmark på långt håll men han vet säkert inte ens att jag existerar
Citera
2014-06-23, 15:35
  #426
Medlem
Worldorders avatar
Buzz Aldrin ! andra mannen på månen! Farsans sida, fast det är typ 9 genrationer upp för mig som är gift med hans farfarfarfarfar typ XD
Citera
2014-06-23, 15:37
  #427
Medlem
Worldorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PastorAstor
Alla som släktforskar kommer förr eller senare att stöta på "kändisar". Själv har jag hittat, via morfar, RONNIE PETERSON, racingförare, och via farmor BUZZ ALDRIN, månfarare, och RAY BRADBURY, författare.
Kanske inte direkt nån kändis - men kul ändå - är väpnaren RYTING vid Kungens (minns inte kungens namn) hov på 1400-talet.

Jag är också släkt med buzz aldrin XD du råkar inte vara min kusin
Citera
2014-06-24, 11:49
  #428
Medlem
Linda Bengtzing är jag släkt med. Har dock bara träffat henne en gång, men då var hon snäll
Citera
2014-06-25, 01:34
  #429
Medlem
Aboristens avatar
Släkt på avlägset håll:
Bernadottsk ådra
"Foppa" Forsberg
Fredrik Reinfeldt
Citera
2014-07-01, 23:47
  #430
Avstängd
Jackson Rathbone i Twilight! Såg nämligen min släkting i san diego hade en massa rathbone på sin facebook sida vilket kan vara hennes släktingar och även släkt med jackson och eftersom hon och jag är släkt är även jag och jackson det. coolt. aldrig träffat henne och subban svarar inte när man skriver till henne. ville ju hälsa på henne i californien när man ska dit
__________________
Senast redigerad av FlashbackDrottning 2014-07-01 kl. 23:51.
Citera
2014-07-02, 16:28
  #431
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackDrottning
Jackson Rathbone i Twilight! Såg nämligen min släkting i san diego hade en massa rathbone på sin facebook sida vilket kan vara hennes släktingar och även släkt med jackson och eftersom hon och jag är släkt är även jag och jackson det. coolt. aldrig träffat henne och subban svarar inte när man skriver till henne. ville ju hälsa på henne i californien när man ska dit

Bara før att hon kan vara slækt (Hur troligt ær det egentligen?), med någon så betyder det ju inte att ni automatiskt ær slækt.
Citera
2014-07-02, 19:22
  #432
Avstängd
Der.Schizoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worldorder
Buzz Aldrin ! andra mannen på månen! Farsans sida, fast det är typ 9 genrationer upp för mig som är gift med hans farfarfarfarfar typ XD
Om en av dina anfäder var gift med en av Buzz Aldrins anfäder så är ni inte släkt. Ingifte kallas det och har inget med släktskap att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av Aboristen
Släkt på avlägset håll:
Bernadottsk ådra
"Foppa" Forsberg
Fredrik Reinfeldt
Släkt med statsministern på negersidan eller?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback