Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-03, 11:35
  #11869
Medlem
Använt mt2 från barbietan i en vecka typ och haft migrän och illamående dagligen, fått massa nya födelsemärken i ansiktet främst.. Solat en gång och blivit något brunare men inget märkvärdigt, återstår att se om det funkar
2016-02-03, 15:21
  #11870
Medlem
Beställde från Barbietan för ca 2 veckor sedan. Inte fått något melanotan än.. Skulle maila men dom skriver ju att dom bara svarar på countermail, och den sidan verkar inte fungera. Så ja, 400 spänn i sjön

Tidigare beställt från blibrunutansol och har aldrig haft några problem med leveransen..
2016-02-03, 17:26
  #11871
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heltannorlunda
Beställde från Barbietan för ca 2 veckor sedan. Inte fått något melanotan än.. Skulle maila men dom skriver ju att dom bara svarar på countermail, och den sidan verkar inte fungera. Så ja, 400 spänn i sjön

Tidigare beställt från blibrunutansol och har aldrig haft några problem med leveransen..

Maila dem ändå, de svarar på mailen även om det inte är countermail. Jag har ingen countermail och de svarade mig varje gång! De är mest aktiva att svara på nätterna.
2016-02-04, 01:40
  #11872
Medlem
Hallåj alla M2are! Hittade en gammal burk med M2 häromagen. Någon som vet hur länge dem håller? Ganska säker på att den blandades någon gång i höstas. Typ oktober? stått förvarad i 3 grader cirka.
2016-02-04, 14:53
  #11873
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Hallåj alla M2are! Hittade en gammal burk med M2 häromagen. Någon som vet hur länge dem håller? Ganska säker på att den blandades någon gång i höstas. Typ oktober? stått förvarad i 3 grader cirka.

Ca 3 månader om den är i pulverform, förvaras det i frys så ökar hållbarheten till 12-18 månader
2016-02-04, 16:08
  #11874
Medlem
WaldemarKas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hellodanzi
Ca 3 månader om den är i pulverform, förvaras det i frys så ökar hållbarheten till 12-18 månader

Jag har ett gäng färdigblandade sprutor som legat sedan i somras.
Är de dåliga eller är det bara att tuta och köra?
2016-02-04, 18:14
  #11875
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaldemarKa
Jag har ett gäng färdigblandade sprutor som legat sedan i somras.
Är de dåliga eller är det bara att tuta och köra?

Det beror ju på var de har legat förvarande
2016-02-04, 18:17
  #11876
Medlem
Var beställer ni ifrån?
2016-02-04, 18:38
  #11877
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hellodanzi
Ca 3 månader om den är i pulverform, förvaras det i frys så ökar hållbarheten till 12-18 månader

Ah men nu var min burk utblandad. Den har legat ute i bilen. Och de har ju varit rätt kallt från oktober tills nu. Så vissa nätter har de varit minusgrader. Men va håller den i blandad form i kylskåp då?
2016-02-04, 19:36
  #11878
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Ah men nu var min burk utblandad. Den har legat ute i bilen. Och de har ju varit rätt kallt från oktober tills nu. Så vissa nätter har de varit minusgrader. Men va håller den i blandad form i kylskåp då?

Det vet jag inte.. Men prova annars, det värsta som kan hända är väl att effekten har avtagit
2016-02-04, 20:46
  #11879
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hellodanzi
Det vet jag inte.. Men prova annars, det värsta som kan hända är väl att effekten har avtagit
Jao precis, undrade mer eller mindre om de va nån som visste hur länge skiten va hållbart i ett kylskåp i blandad form :P
Har paus nu från solning och m2. Kommer kötta till våren igen
2016-02-05, 07:36
  #11880
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaldemarKa
Jag har ett gäng färdigblandade sprutor som legat sedan i somras.
Är de dåliga eller är det bara att tuta och köra?

Det är bara att köra. Det värsta som kan hända är att det inte är verksamt längre men det är ju inte farligt.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback