Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-02, 13:46
  #11737
Medlem
Helblodsprinsens avatar
Någon som kan rekommendera quicktan.*e ?? 850:- för 10 mg + 10 sprutor är inte billigt precis..

Någon som vet hur deras kvalité brukar vara??
2015-10-07, 16:53
  #11738
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helblodsprinsen
Vart köper jag M2 ifrån?

Har tidigare köpt från blibrunutansol.eu men deras shop verkar vara nere?? Deras M2 har funkat kanonbra på mig, har ungefär 5 mg M2 kvar som jag köpte där ifrån innan sommaren men tror att det är för gammalt nu så behöver beställa nytt.

Vilken shop funkar? (gärna svensk och att sprutor medföljer/finns att köpa till)


De verkar bytt sida, samma namn men med .bz.

Dock verkar de enbart köra kontant betalning genom att skicka pengar i ett kuvert. Och det är jag inte intresserad utav :S

Någon pma gärna någon annan grön bra shop, inte q-tan då det är lite väl kryddade priser.
2015-10-20, 03:48
  #11739
Medlem
Ger M2 en fake-brun färg eller får man något i stil med latino eller asiat brun olivfärgad hudfärg om man vill ha det?
2015-10-20, 18:16
  #11740
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liwl
Ger M2 en fake-brun färg eller får man något i stil med latino eller asiat brun olivfärgad hudfärg om man vill ha det?

Det beror lite på ditt eget ursprungspigment. Fake och fake ja det beror väl på hur man ser på det. Klart manblir ju brunare än de flesta så då kan man väl tycka att det ser lite fake ut.
2015-10-23, 12:22
  #11741
Medlem
PomLs avatar
Finns en egen tråd gällande shoppar, men skulle rekommendera grossisten.

Jag har en fundering kring uppladdningsfas. Tog det 14 dagar i slutet av juli och blev nöjd med resultatet. Har sedan dess inte haft tillgång till melanotan, dvs inget underhåll överhuvudtaget. Är fortfarande brun på magen och benen, men inte alls ansikte/armar.
Tänkte nu ta det igen, men vet inte om det är slöseri att köra en ny 14 dagars uppladdningsfas eller om jag enbart ska köra stick innan solning?
2015-10-26, 09:44
  #11742
Medlem
wannabebiffs avatar
Någon mer än jag som får dålig hy av melanotan? Små röda prickar i hela ansiktet som efter en vecka blir nästan som små finnar.
2015-10-27, 11:28
  #11743
Medlem
Vad säger ni om M2 användning under vinterhalvåret?

Solar ändå solarium rätt ofta men det går ju ur så jäkla fort...

Köra en lowdose M2 och sen sola (mindre då tom?) men få en finare färg.. vad säger ni? Bra idé?
2015-11-02, 14:54
  #11744
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helblodsprinsen
Vart köper jag M2 ifrån?

Har tidigare köpt från blibrunutansol.eu men deras shop verkar vara nere?? Deras M2 har funkat kanonbra på mig, har ungefär 5 mg M2 kvar som jag köpte där ifrån innan sommaren men tror att det är för gammalt nu så behöver beställa nytt.

Vilken shop funkar? (gärna svensk och att sprutor medföljer/finns att köpa till)

Hej igen,

Jag satt nyligen också i din sits, testade dock shoppen de skrev om här i tråden tidigare (melan*tansh*p.net)
* = en bokstav

Hade varan hemma efter 3 dagar.

Har tagit några injektioner nu och allt verkar bra, grönar de
Vänlig support, snabb leverans och varan är fin!
2015-11-06, 12:14
  #11745
Medlem
Steepfor4minutess avatar
Ber om ursäkt ifall frågan kommit förr. Letat efter svar men orkar inte gå igenom två miljarder sidor.

Jag ska utomlands om 4 veckor och tänkte grunda med m. Ska dock vaccineras mot hepatit A och B idag, antar att det är Twinrix Vuxen man använder? Någon känd risk med att blanda dessa preparat? Rekommenderas, rekommenderas ej?
2015-11-06, 22:06
  #11746
Medlem
Någon som har testat brun utan sol tabletter?
2015-11-07, 10:41
  #11747
Medlem
Beställde på M*elanotanshop.net och hade paketet hemma i lådan efter tre dagar.
Har satt tre gånger och solade igår kväll och har redan fått bra färg.
Rekommenderas!
2015-11-08, 13:41
  #11748
Medlem
Verkar vara torka på melanotanet?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback