Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-16, 02:55
  #11725
Medlem
Sticker ni in nålen rakt in eller från sidan 45grader vinkel?
2015-09-16, 22:51
  #11726
Medlem
VonSilfwertryffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashysia
Påverkar det också andra saker som hårväxtens färg? Melatonan menar jag.

Säkert olika från person till person, mitt skägg blir kolsvart när jag kört i mig ca två vialer.
Har brunt skägg med små röda inslag/skiftningar i vanliga fall.
Min mor tycker jag ser ut som en arab när det svarta peakar haha :-D

Kuken är väl annars något som blir betydligt mörkare, både skägg och kuk förblir mörka ett tag efter du slutat.

Dosera lite försiktigare om du tycker det verkar scary att ändra färg alltför mycket :-D
2015-09-20, 15:36
  #11727
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Sticker ni in nålen rakt in eller från sidan 45grader vinkel?
från sidan
2015-09-21, 00:44
  #11728
Medlem
pmsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Sticker ni in nålen rakt in eller från sidan 45grader vinkel?

Jag kör rakt in 90 grader!
2015-09-22, 22:24
  #11729
Medlem
Har sökt men inte hittat svar, har haft detta problem nu i något år. Har kvar mina leverfläckar trots uppehåll flera gånger från M2. Kommer dessa vara lika tydliga för alltid eller kommer dom någonsin att försvinna? Är laser det enda som skulle hjälpa mot detta? Om jag ska skära bort det så kommer jag få ärr och det vill jag inte ha.
2015-09-26, 11:52
  #11730
Medlem
annsi6s avatar
Brukat mello till o från sen 2008. Nu sista gången fick jag dålig hy som jag minns att jag fick för nåt år sen också. Massapluppar i hela ansiktet som inte går att klämma etc. Jag blir så arg!! Nu har jag slutat med m2 o min hy är perfekt. Beatällade från melanotanstore o kommer inte att göra det igen!

Nån som kan rekommendera nån annan sida? Betalar gärna lite mer för bättre m2
2015-09-27, 11:01
  #11731
Medlem
En fråga som jag inte hittat svar på trots en del sökande i tråden och på andra ställen:

Hur mörk går det att bli med mt2? Finns det någon slags gräns för var och en?
2015-09-28, 13:58
  #11732
Medlem
Robin.Bentleys avatar
En god vän till mig har tagit det i stort sett regelbundet mellan 2009 och 2014.
Då han slutat med det är han brunare än vad han var innan han började. Fläckig hy har dock ej försvunnit på svanken/baken. Prickar/leverfläckar har försvunnit och de blev ju givetvis markanta/svarta då han tog det. Han är svensk och såg utländsk ut då han tog det. Han var alltid brun och fräsch i hyn.
I början när man tar det första dagarna känner man yrsel och lite illamående och imunförsvaret går ner så man blir enklare sjuk men det är bara köra på.
2015-09-29, 14:23
  #11733
Medlem
Helblodsprinsens avatar
Vart köper jag M2 ifrån?

Har tidigare köpt från blibrunutansol.eu men deras shop verkar vara nere?? Deras M2 har funkat kanonbra på mig, har ungefär 5 mg M2 kvar som jag köpte där ifrån innan sommaren men tror att det är för gammalt nu så behöver beställa nytt.

Vilken shop funkar? (gärna svensk och att sprutor medföljer/finns att köpa till)
2015-09-30, 12:19
  #11734
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helblodsprinsen
Vart köper jag M2 ifrån?

Har tidigare köpt från blibrunutansol.eu men deras shop verkar vara nere?? Deras M2 har funkat kanonbra på mig, har ungefär 5 mg M2 kvar som jag köpte där ifrån innan sommaren men tror att det är för gammalt nu så behöver beställa nytt.

Vilken shop funkar? (gärna svensk och att sprutor medföljer/finns att köpa till)

Undrar exakt samma sak.

Det verkar som att m*lan*tan-*v också ligger nere, en shop som jag annars rekommenderar. Deras formulär är borta från hemsidan.
2015-10-01, 18:38
  #11735
Medlem
annsi6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flankert
Det verkar som att m*lan*tan-*v också ligger nere, en shop som jag annars rekommenderar. Deras formulär är borta från hemsidan.


Verkar bara vara jag som inte gillar m2 därifrån
2015-10-02, 13:38
  #11736
Medlem
Helblodsprinsens avatar
Ingen som har koll på någon bra webbshop alltså?? Vafan sticker ju till Miami om ett par veckor...!!!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback