Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-01, 02:12
  #11053
Medlem
Har nu kört med M2 i tre veckor, jag har inte känt något illamående över huvudtaget. Och jag har inte blivit speciellt brun häller. Har bara fått ett gäng svarta leverfläckar.
Jag har kört 10mg utblandat med 2ml vatten och tagit tre sträck på sprutan.
Bör jag höja dosen och fortsätta med uppladdningsfasen, eller hur ska jag görande att bli brun?
2014-06-01, 11:25
  #11054
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Någon som använt MT2 under tiden som ni haft en nygjord tatuering?

Har en nygjord tatuering av storlek större som håller på och läker.
2014-06-01, 11:53
  #11055
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Någon som använt MT2 under tiden som ni haft en nygjord tatuering?

Har en nygjord tatuering av storlek större som håller på och läker.

Jag har en överarmssleave som håller på å läker, har inte märkt att det skulle vara någon skillnad.
2014-06-01, 18:19
  #11056
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkhuligan
Var det utblandat när du fick det? Skulle gissa på att det var gammalt alt. dåligt förvarat, eller både och.

Nä, blandade själv. Kanske hade legat en längre tid i rumstemp när jag fick det, ingen aning faktiskt.
2014-06-02, 12:23
  #11057
Medlem
Jag har nu kört m2 i snart en månad och har blivit rejält brun.. Har kört uppladdningsfas med ca 0,15 mg dagligen i 10 dagar till att sista 2 veckorna kört ca 3 stick med samma dos i veckan. Allt har gått bra, men nu sista gångerna så har jag alltid fått ont i magen efter inject! Liiite illamående också, men mest ont i magen! Känslan är ungefär som när man fått ett slag eller liknande i kistan.. Det håller i sig nån timme kanske. Nån mer som upplevt det?

I går fick jag dessutom ont i höger sida av magen, blev lite skraj.. Det känns olika ont beroende på hur jag rör mig. Att gäspa i går kväll gjorde satans ont för då sträckte man ju lite på magen.. Vet inte om jag träffade nån nerv med sticket i går morse I dag känns det lite bättre, men fortfarande ömt!
2014-06-02, 14:24
  #11058
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Någon som använt MT2 under tiden som ni haft en nygjord tatuering?

Har en nygjord tatuering av storlek större som håller på och läker.

Citat:
Ursprungligen postat av Belzki
Jag har en överarmssleave som håller på å läker, har inte märkt att det skulle vara någon skillnad.


Har inte heller märkt någon skillnad. Har också en överarmssleeve nyss gjord där jag använde mt2 samtidigt. Solade dock inte under läkningen förstås.
2014-06-03, 21:30
  #11059
Medlem
JoliQuZs avatar
Är helt värdelös på matte, men såhär…
Har 3ml vatten i en 10mg lösing, anledningen till det är att 4ml vatten inte går ned i vialen.
Det betyder alltså att 0.3ml innehåller 1mg m2.
Det betyder att 0.3ml / 0.25mg = 1.2 units?
så 1.2 units på slin sprutan är en 0.25mg dos?

Mvh
2014-06-03, 21:32
  #11060
Medlem
JoliQuZs avatar
dubbel post
2014-06-03, 23:03
  #11061
Medlem
JoliQuZs avatar
1/15 = 0,06. 1 unit = 0,06

Mvh
2014-06-04, 02:40
  #11062
Medlem
Har lite pigmentsfläckar som är vita, förstör rätt mycket för brännan runt det området, känns ofräscht typ.

Tror ni melanotan kanske hjälper till att få tillbaks pigmentet? Känns som det funkar typ så. Kan ju vara så att även bara vanlig sol tar bort dom men känns som det är större chans iom om man kör melanotan och på mer artificiell väg drar in melanin i huden?
2014-06-04, 16:53
  #11063
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumma
Har lite pigmentsfläckar som är vita, förstör rätt mycket för brännan runt det området, känns ofräscht typ.

Tror ni melanotan kanske hjälper till att få tillbaks pigmentet? Känns som det funkar typ så. Kan ju vara så att även bara vanlig sol tar bort dom men känns som det är större chans iom om man kör melanotan och på mer artificiell väg drar in melanin i huden?

Tyvärr, de vita pigmentfläckarna är utan pigment och kommer förbli vita.
2014-06-05, 10:49
  #11064
Medlem
r0lands avatar


knarkbrun redan, melanotan är så jävla gött!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback