Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-22, 17:12
  #10909
Medlem
Inne på min tredje vår med den här skiten,
första omgången körde jag uppladdning 0.25 varje dag i en vecka och solade tre gånger vilket resulterade i att jag blev djävligt brun. Andra omgången blev lite si sådär, och varje dos diffade 0.3-0.6 även denna gång blev jag djävligt brun men mer fläckvis. Ett par nya leverfläckar kom vid båda tillfällena. Denna gången överskrider jag inte 0.1-0.15 och detta utan uppladdningsfas, solade igår 10minuter och har varit ute i solen över 3 timmar idag märker redan en nyans i mitt pigment.

Injektionerna kommer bara ske 1-2gånger veckovis då jag beger mig till lite ultraviolett strålning. Jag återkommer med resultat, och denna gången utan att få en fläckig bränna eller nya leverfläckar.'

Citat:
Ursprungligen postat av r0land
Jag har för mig, vet inte om det var tack vare melanotanet, men jag har en liten brun fläck (rätt ur-tonad nu) mitt på ollonet. Jävligt coolt, inget jag mår dåligt av

men det har inte släppt iallafall så tror jag får vänja mig vid den.

Jag hade aldrig igen rört mt2 om detta skedde mig,
förmodligen hade jag inte slevat fram kuken heller på ett bra jävla tag. Den där nere är mitt mästerverk, ingen leverfläck ska få rubba perfektionen.
__________________
Senast redigerad av KnarkEGratis 2014-04-22 kl. 17:25.
2014-04-22, 23:57
  #10910
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnarkEGratis
Inne på min tredje vår med den här skiten,
första omgången körde jag uppladdning 0.25 varje dag i en vecka och solade tre gånger vilket resulterade i att jag blev djävligt brun. Andra omgången blev lite si sådär, och varje dos diffade 0.3-0.6 även denna gång blev jag djävligt brun men mer fläckvis. Ett par nya leverfläckar kom vid båda tillfällena. Denna gången överskrider jag inte 0.1-0.15 och detta utan uppladdningsfas, solade igår 10minuter och har varit ute i solen över 3 timmar idag märker redan en nyans i mitt pigment.

Injektionerna kommer bara ske 1-2gånger veckovis då jag beger mig till lite ultraviolett strålning. Jag återkommer med resultat, och denna gången utan att få en fläckig bränna eller nya leverfläckar.'



Jag hade aldrig igen rört mt2 om detta skedde mig,
förmodligen hade jag inte slevat fram kuken heller på ett bra jävla tag. Den där nere är mitt mästerverk, ingen leverfläck ska få rubba perfektionen.

Min prick på ollonet är i princip osynligt. Och vafan kuken är väl inte till för att kollas på? Den syns ju inte, om du hanterar situationen rätt eller?

2014-04-24, 21:55
  #10911
Medlem
r0lands avatar
Nu är det finfint väder. Sluta slösa pengar på solarium och gå ut i solen. Ta ett skott i magen och njut! Har redan börjat bli brun och det är inte ens maj än...
2014-04-25, 16:11
  #10912
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r0land
Nu är det finfint väder. Sluta slösa pengar på solarium och gå ut i solen. Ta ett skott i magen och njut! Har redan börjat bli brun och det är inte ens maj än...


Det är ju knappt varmt ute hur kan du ligga i solen?!
2014-04-25, 16:21
  #10913
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Det är ju knappt varmt ute hur kan du ligga i solen?!

Ligger du på en åker eller!?
Sätt dig nånstans där det inte blåser
2014-04-26, 16:35
  #10914
Medlem
Fick hem min beställning i dagarna och till min förskräckelse så är vialen fylld till hälften vilken den aldrig varit tidigare och dessutom så löses inte allt upp utan lite har fastnat på sidorna på vialen.

Jag har läst tidigare om föroreningar och kommer inte riktigt ihåg vad jag läst, men detta gör mig ganska nojjig. Jag har använt melanotan 4 omgångar tidigare och aldrig sett det här även om jag hört om andra som haft det såhär.

Är det någon som har någon erfarenhet av detta? Är det någon som vill tipsa mig om ett annat stället att beställa på i PM?
2014-04-26, 16:53
  #10915
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ferraritm
Fick hem min beställning i dagarna och till min förskräckelse så är vialen fylld till hälften vilken den aldrig varit tidigare och dessutom så löses inte allt upp utan lite har fastnat på sidorna på vialen.

Jag har läst tidigare om föroreningar och kommer inte riktigt ihåg vad jag läst, men detta gör mig ganska nojjig. Jag har använt melanotan 4 omgångar tidigare och aldrig sett det här även om jag hört om andra som haft det såhär.

Är det någon som har någon erfarenhet av detta? Är det någon som vill tipsa mig om ett annat stället att beställa på i PM?

Till hälften? Tyckte det lät mycket mot hur det sett ut för mig. Jag har gjort många beställningar men mina vialer har ca varit fyllda till 1/3-1/4. Beror sannolikt inte på dålig kvalitet utan att innehållet blivit sammanpressat under transporten. Om du skakar vialen i cirkelröreler brukar det som sitter på kanten lösas upp. Annars kan du suga upp det och spruta in det tillbaka så löser det oftast upp sig. Tror knappast att du kan döma kvaliteten på sammanpressningen. Testa så får du se helt enkelt.
2014-04-26, 17:37
  #10916
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strawberryn
Till hälften? Tyckte det lät mycket mot hur det sett ut för mig. Jag har gjort många beställningar men mina vialer har ca varit fyllda till 1/3-1/4. Beror sannolikt inte på dålig kvalitet utan att innehållet blivit sammanpressat under transporten. Om du skakar vialen i cirkelröreler brukar det som sitter på kanten lösas upp. Annars kan du suga upp det och spruta in det tillbaka så löser det oftast upp sig. Tror knappast att du kan döma kvaliteten på sammanpressningen. Testa så får du se helt enkelt.

Jo, det är så det har varit för mig varje gång. Grejen är ju att jag inte vill injicera några farliga restprodukter eller annat skit som kan ha kommit med. Kan inte du pma var du köper ditt ifrån? Jag köper helt ärligt hellre nytt än injicerar detta.

Jag har aldrig varit med om att det fastnat på kanten heller, men det kanske är vanligt? Det har alltid lösts upp jättelätt, men då har jag som sagt aldrig haft så här mycket.

Vad menar du med sammanpressat förresten?

Läste snabbt på ett annat forum:

"*DO NOT BUY MELANOTAN PEPTIDES ADULTERATED WITH A FILLER LIKE MANNITOL - DEMAND HIGH PURITY >99%*"

Just mannitol som filler är väl det jag har läst om tidigare. Ska läsa vidare.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Mannitol

Mannitol har en låg löslighet...
__________________
Senast redigerad av ferraritm 2014-04-26 kl. 17:52.
2014-04-27, 23:44
  #10917
Medlem
Hej tänkte höra om någon erfaren vet hur ärr efter finnar eller andra sår blir i ansiktet efter man börjar med melanotan? Är det så att de ärren blir extra synliga eller påverkas de överhuvudtaget? Har velat börja med detta men har tvekat på grund av dessa frågor. Tacksam för svar! ^^
2014-04-27, 23:47
  #10918
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sappy90
Hej tänkte höra om någon erfaren vet hur ärr efter finnar eller andra sår blir i ansiktet efter man börjar med melanotan? Är det så att de ärren blir extra synliga eller påverkas de överhuvudtaget? Har velat börja med detta men har tvekat på grund av dessa frågor. Tacksam för svar! ^^

Sårskorpor t.ex. kan bli mörkare av melanotanet så inte att rekommendera ifall du är rädd för att något ärr eller sår eller liknande kan "missfärgas". Men detta går bort ifall det blir mörkt och du slutar ta melanotan, men såklart inte på en natt.

Så inte att rekommendera omdu är nojjig för att få missfärgning på märken i ansiktet.
2014-04-28, 07:36
  #10919
Medlem
Någon som blivit av med melanotan + sprutor hos posten? Har väntat i över 2 veckor på en beställning som har skickats utan att det kommit fram. Man börjar bli nojig, jag har letat som en tok ang straffet för innehav av melanotan men hittar bara blandade uppfattningar. Sprutor vet jag är olagligt, någon som vet vad man får för straff om dom hittar ett par hemma?
2014-04-28, 10:18
  #10920
Medlem
Hej!
Min hud på magen har blivit hård efter alla stick, kan man sticka i kärlekshandtagen på höfterna? Det är ju bara fett där😀 hur långt in ska nålen vara, har fått så långa det senaste ca 1 cm, och har kört in halva, är det för långt in?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback