Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-20, 00:24
  #10453
Medlem
civilpolisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuicedUp
Jag är seg i kolan.
Har 2 ml vatten, 10mg Melanotan, fyllde 2 stycken 100 units-sprutor. Varje spruta står det 10, 20, 30 etc. Units.
Hur många mg Melanotan blir det då per 10:e unit?

http://www.matteboken.se/lektioner/s...ra-raknesatten

10/200=0,05mg per unit. 0,05*x=y där x=units och y=dos i mg.
2013-12-20, 11:24
  #10454
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Highsound
Jag började sola efter första sticket.


Märkte du något direkt eller fick du sola ett par gånger?
2013-12-20, 15:16
  #10455
Medlem
Highsounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Märkte du något direkt eller fick du sola ett par gånger?
Det tog några solningar innan jag såg resultat på riktigt.
2013-12-20, 20:27
  #10456
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Highsound
Det tog några solningar innan jag såg resultat på riktigt.


Solade 19 min idag, är mycket mycket brun utav dom 19 minen! Blir att sola igenom på måndag så får vi se hur det blir =)
2013-12-20, 23:17
  #10457
Medlem
Har tänkt beställa Melanotan nu men blir lite fundersam angående de svarta prickarna.
Har överlag inte så många leverfläcker, däremot en del små bruna prickar på axlar, armar och lite vid näsan. Inget man märker av och dom uppstår bara då jag solar.
Många som har mer sådana än mig, iaf i ansiktet. Någon som vet om dessa kommer bli kålsvarta om jag brukar Melanotan?

Tacksam för svar
2013-12-20, 23:19
  #10458
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Highsound
Jag började sola efter första sticket.


Det gjorde jag med
2013-12-20, 23:21
  #10459
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejlillallan
Har tänkt beställa Melanotan nu men blir lite fundersam angående de svarta prickarna.
Har överlag inte så många leverfläcker, däremot en del små bruna prickar på axlar, armar och lite vid näsan. Inget man märker av och dom uppstår bara då jag solar.
Många som har mer sådana än mig, iaf i ansiktet. Någon som vet om dessa kommer bli kålsvarta om jag brukar Melanotan?

Tacksam för svar

Det är nog väldigt individuellt. En del av mina "gamla" leverfläckar har blivit mörkare, men långt ifrån alla. Dock har jag fått ganska många nya ej i ansiktet men på armarna och axlarna. Så risken finns ju att de du redan har mörknar.
2013-12-20, 23:41
  #10460
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryckert
Det är nog väldigt individuellt. En del av mina "gamla" leverfläckar har blivit mörkare, men långt ifrån alla. Dock har jag fått ganska många nya ej i ansiktet men på armarna och axlarna. Så risken finns ju att de du redan har mörknar.

Åhfasen, ska beställa och testa iaf. Tänkte börja på låg dos så får vi la se hur det slutar.
Hade inte du några prickar på armar/axlar över huvud taget innan du började?

Tack för svar förresten =)
2013-12-21, 09:32
  #10461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejlillallan
Åhfasen, ska beställa och testa iaf. Tänkte börja på låg dos så får vi la se hur det slutar.
Hade inte du några prickar på armar/axlar över huvud taget innan du började?

Tack för svar förresten =)

Absolut hade jag det, men antalet har nog minst fördubblats iaf. Sålänge jag inte får massvis i ansiktet så är det inget jag bryr mig om så mycket dock.
__________________
Senast redigerad av Ryckert 2013-12-21 kl. 09:43.
2013-12-21, 20:35
  #10462
Medlem
Har tagit mt2 i lite mer än 2 veckor nu inför en utlandsresa om några dagar, jag har dock inte solat någonting ännu. Har jag tagit mt2 nu helt i onödan eller kommer jag bli lättare brun nu när jag ska iväg då jag intagit mt2 ett tag?
2013-12-22, 01:12
  #10463
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rexthedog
Har tagit mt2 i lite mer än 2 veckor nu inför en utlandsresa om några dagar, jag har dock inte solat någonting ännu. Har jag tagit mt2 nu helt i onödan eller kommer jag bli lättare brun nu när jag ska iväg då jag intagit mt2 ett tag?

Med tanke på att halveringstiden på MT2 är 30-60 minuter så lär nog det allra mesta vara waste. Det som ska vara mest effektivt vad jag hört är att ta det precis innan solning. Men visst du har säkerligen redan fått lite färg utan att sola, och det finns ju kvar i kroppen men i väldigt små mängder förmodligen.
2013-12-23, 00:38
  #10464
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryckert
Med tanke på att halveringstiden på MT2 är 30-60 minuter så lär nog det allra mesta vara waste. Det som ska vara mest effektivt vad jag hört är att ta det precis innan solning. Men visst du har säkerligen redan fått lite färg utan att sola, och det finns ju kvar i kroppen men i väldigt små mängder förmodligen.

Funderade på det, liksom hur länge sitter det i kroppen om man är i underhållningsfas? Om man tex tar 1mg varannan vecka som underhållning, hur pass mycket färgskillnad "bör" det bli om man solar då mitt i veckan jämfört med direkt efter inject?

Tänkte inför en resa tillexempel, om man blir mycket lättare brun där än annars om man är i underhållningsfas och då tex tar 1mg och sen är borta två veckor och tar direkt när man kommer hem som vanligt igen.

"Bör" det bli någon skillnad om man tar 0,25mg två dagar i veckan jämfört med 1mg varannan vecka i underhållnings?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback