Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-27, 17:03
  #10309
Medlem
Ishackors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeedleLabs
Ursäkta, men jag har tidigare köpt Melanotan och då betalat ca 250 för en 10mg.
Nu hittar jag bara för minst 600:- vilket jag inte är så sugen på att betala, kanske beror det på att jag fick det så billigt tidigare, är det kanske jag som är ful-snål eller försöker duden blåsa mig?

tack!

Vilket sjukt ockerpris!
Betalade 400 spänn för två kit nu (20mg, vatten, nålar)
2013-08-28, 17:39
  #10310
Medlem
Om man som jag som oftast får en röd hud under sommaren kan Melanotan ge en permanent ökad pigment så att man i framtiden slipper den röda huden eller är det bara tillfälligt?
2013-09-02, 08:54
  #10311
Medlem
Nån som vet om nåt ställe som säljer frystorkad MT2, har alltid handlat det innan och vill fortsättta med det. Lite på grund av att det inte är något man kan göra hemma i garaget direkt.
2013-09-02, 12:52
  #10312
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niabureth
Nån som vet om nåt ställe som säljer frystorkad MT2, har alltid handlat det innan och vill fortsättta med det. Lite på grund av att det inte är något man kan göra hemma i garaget direkt.

Det köper man väl alltid frystorkat?
2013-09-02, 18:51
  #10313
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strawberryn
Det köper man väl alltid frystorkat?

Om du köper något som liknar pulver så nej. Frystorkat ser mer ut som en isbit som sitter fast någonstans i den lilla glasburken. Av de jag använts så har jag aldrig heller sett något som löses upp lika fort/fint som det frystorkade.
2013-09-02, 18:54
  #10314
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niabureth
Om du köper något som liknar pulver så nej. Frystorkat ser mer ut som en isbit som sitter fast någonstans i den lilla glasburken. Av de jag använts så har jag aldrig heller sett något som löses upp lika fort/fint som det frystorkade.

Nej, du köper alltid frystorkade proteiner.
2013-09-02, 19:17
  #10315
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Nej, du köper alltid frystorkade proteiner.

Frystorkat = Fryst i högt vakuum, dvs. väldigt lågt tryck. Beskrev bara att det inte är i pulver form, som jag tidigare fått. Och nej, MT2 som inte tillverkas i labb leveras inte frystorkat.
__________________
Senast redigerad av Niabureth 2013-09-02 kl. 19:21.
2013-09-02, 19:21
  #10316
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niabureth
Frystorkat = Torkat i högt vakuum, dvs. väldigt lågt tryck. Beskrev bara att det inte är i pulver form, som jag tidigare fått.

Men snälla.. alla peptider är frystorkade. Frystorkat "pulver".
2013-09-02, 19:23
  #10317
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Men snälla.. alla peptider är frystorkade. Frystorkat "pulver".

Ok, vill inte argumentera nåt som jag inte är expert på, men det har inte varit samma. Det jag tidigare fått är i pulverform. Det andra som jag tidigare beskrev. Att det varit pulver från början tvivlar jag inte på.
__________________
Senast redigerad av Niabureth 2013-09-02 kl. 19:25.
2013-09-02, 23:13
  #10318
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niabureth
Ok, vill inte argumentera nåt som jag inte är expert på, men det har inte varit samma. Det jag tidigare fått är i pulverform. Det andra som jag tidigare beskrev. Att det varit pulver från början tvivlar jag inte på.

Ja jag vet då inte vad du menar. Jag har köpt från flera ställen och alltid fått frystorkat, dvs en liten ihoppressad klump i ampullen.
2013-09-02, 23:30
  #10319
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niabureth
Frystorkat = Fryst i högt vakuum, dvs. väldigt lågt tryck. Beskrev bara att det inte är i pulver form, som jag tidigare fått. Och nej, MT2 som inte tillverkas i labb leveras inte frystorkat.

Vart tillverkas det mt2 då om inte tillverkas i labb? Det är väl ändå ett kemiskt framställt ämne eller?
2013-09-03, 00:18
  #10320
Medlem
POMJUP53s avatar
Ökar färgen successivt några dagar efter solningen(injektion precis innan solariet)?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback