Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-01, 20:23
  #5689
Medlem
AhlaWahdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampuez
Ja det var ju färgen jag var ute efter

Tkr hennes färg var lagom, man ska ju inte vara FÖR mörk.. blir inte lika snyggt!
De kmr garanterat bli mörkare Man har ju några kolsvarta på kroppen och säkert 17 nya på hela kroppen.
Annars lite trötthet bara, har du kännt av något? Illamående?

Mm, inte för mörk, men jag kan lugnt tänka mig att jag kommer bli färgblind sen när jag blir mörkare & typ bara vilja mer & mer. Hoppas inte Tror hennes färg skulle passa mig för jag är också svarthårig så det skulle inte bli så stark kontrast.
Jag väntar på en explosion men skulle va skönt att slippa eftersom jag redan har. Men om huden blir lika mörk så dom smälter in, gör dom inget.
Jag är typ trött hela tiden & har inte märkt nån skillnad. Faktiskt känner jag ingenting efter sprutan så man blir ju nojig att den inte har effekt på mig men men.. Köpt från grossisten så det ska väl funka. Skulle bara kännas så typiskt om jag skulle va ett sånt undantag som mt2 inte hjälper på.
När började du märka att du blev brunare & hur många ggr har du solat?
2010-11-02, 11:41
  #5690
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AhlaWahda
Mm, inte för mörk, men jag kan lugnt tänka mig att jag kommer bli färgblind sen när jag blir mörkare & typ bara vilja mer & mer. Hoppas inte Tror hennes färg skulle passa mig för jag är också svarthårig så det skulle inte bli så stark kontrast.
Jag väntar på en explosion men skulle va skönt att slippa eftersom jag redan har. Men om huden blir lika mörk så dom smälter in, gör dom inget.
Jag är typ trött hela tiden & har inte märkt nån skillnad. Faktiskt känner jag ingenting efter sprutan så man blir ju nojig att den inte har effekt på mig men men.. Köpt från grossisten så det ska väl funka. Skulle bara kännas så typiskt om jag skulle va ett sånt undantag som mt2 inte hjälper på.
När började du märka att du blev brunare & hur många ggr har du solat?

Haha ja färgblind blir man det kan jag lova!
Men så länge du får mörkare fläckar och nya så visar ju det att mt funkar , jag trodde med att inga bieffekter = uteblivna resultat men det kmr..
Solade dag 8 (10 min), dag 11 (15 min), dag 14 (20 min).. efter det så hade jag märkbara resultat i ansiktet och på överkroppen
Nu har jag sammanlagt solat 5 ggr och hoppar nog på uppladdning igen!
2010-11-02, 12:14
  #5691
Medlem
AhlaWahdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampuez
Haha ja färgblind blir man det kan jag lova!
Men så länge du får mörkare fläckar och nya så visar ju det att mt funkar , jag trodde med att inga bieffekter = uteblivna resultat men det kmr..
Solade dag 8 (10 min), dag 11 (15 min), dag 14 (20 min).. efter det så hade jag märkbara resultat i ansiktet och på överkroppen
Nu har jag sammanlagt solat 5 ggr och hoppar nog på uppladdning igen!

Nu tycker jag att jag ser ljusare prickar som är nästan osynliga, men kanske är det bara inbillning. Förmodligen kommer dom fram när jag solar.
Nej, jag tror inte det heller för dom jag sett som blivit i princip svarta, har inte heller haft starka bieffekter.
Du vill inte lägga upp en före/efterbild?
2010-11-02, 13:50
  #5692
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AhlaWahda
Nu tycker jag att jag ser ljusare prickar som är nästan osynliga, men kanske är det bara inbillning. Förmodligen kommer dom fram när jag solar.
Nej, jag tror inte det heller för dom jag sett som blivit i princip svarta, har inte heller haft starka bieffekter.
Du vill inte lägga upp en före/efterbild?

Ja dom lär ju komma

Jag ska göra det (som jag skrev i ett tidigare inlägg) men det behövs då efterbilder vilket jag endast kan ta när jag är nöjd med resultatet
2010-11-02, 14:51
  #5693
Medlem
AhlaWahdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampuez
Ja dom lär ju komma

Jag ska göra det (som jag skrev i ett tidigare inlägg) men det behövs då efterbilder vilket jag endast kan ta när jag är nöjd med resultatet

Bra! Det ska jag också göra (när jag är nöjd hehe)
Uppdatera gärna hur det går. Det är kul att läsa.
2010-11-02, 21:58
  #5694
Medlem
AhlaWahdas avatar
Uppdatering: Jag solade idag för första ggn. Som väntat såg jag ingen större skillnad (har bara tagit 6 injektioner). Fick färg men inte mer än jag får utan mt2. Svårt att ha tålamod. Jag vill bli brun nu!
2010-11-02, 23:50
  #5695
Medlem
AhlaWahdas avatar
Nån som kan säga vad 20,30 & 50-kitet kostar hos grossisten?
2010-11-03, 13:09
  #5696
Medlem
druttnes avatar
Ni som laddar med melanotan inför vinterresan, tar ni med melanotan på resan för underhållsfasen?
Om så är fallet hur förvarar ni det då?
2010-11-04, 23:16
  #5697
Medlem
Hej! Jag har haft en oblandad vial i rumstempratur i ca2 veckor är den förstörd nu eller funkar den endå? Jag har hört att man ska förvara även oblandade i frysen stämmer det??
2010-11-05, 00:03
  #5698
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AhlaWahda
Nån som kan säga vad 20,30 & 50-kitet kostar hos grossisten?

Maila och kolla med grossen själv Svarar alltid snabbt!

Citat:
Ursprungligen postat av druttne
Ni som laddar med melanotan inför vinterresan, tar ni med melanotan på resan för underhållsfasen?
Om så är fallet hur förvarar ni det då?

Beror på hur länge du är borta, är det en vecka så räcker det att du laddar i typ 3 veckor så klarar du dig. Det är väl individuellt också men tre veckor bör räcka.
I kylen?

Citat:
Ursprungligen postat av diesel5
Hej! Jag har haft en oblandad vial i rumstempratur i ca2 veckor är den förstörd nu eller funkar den endå? Jag har hört att man ska förvara även oblandade i frysen stämmer det??

Den klarar sig alldeles utmärkt i två veckor oblandad i rumstemp. Det är bara att köra på
2010-11-05, 00:19
  #5699
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diesel5
Hej! Jag har haft en oblandad vial i rumstempratur i ca2 veckor är den förstörd nu eller funkar den endå? Jag har hört att man ska förvara även oblandade i frysen stämmer det??
Frystorkat mt2 kan förvaras i rumstemperatur. Det är en anledning till att man frystorkar det, för transportens skull.
2010-11-08, 14:08
  #5700
Medlem
AhlaWahdas avatar
Var tog alla nya mt2-användare vägen? Vill ju se hur det går för er.

Idag blir min 12:e dag & har inte hänt så jätte mkt tyvärr. Solat 2 ggr & visst är jag brunare, speciellt i ansiktet, men inte i närheten av de resultat jag vill ha. Svårt att ha tålamod. Vill ju va neger vid 14:e sprutan, men ser inte så ut Det känns som att mt2 inte fungerar på mig, men så känner ju de flesta i början när man inte sett tydliga resultat än.. Kanske kan man inte bli så brun i solarium utan bara i riktiga solen? Hmm, försöker hålla modet uppe ett tag till!

Hampuez, hur går det för dig?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback