Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-01, 20:01
  #13393
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulledbeef
Jag har tryckt 0,25-0.5 VARJE dag i nästan 3 veckor, inga illamåenden, kanske LITE rodnad i ansikte efter injicering, dock mörkare och många fler leverfläckar i ansiktet bl.a! Har använt mig av två olika melanotan från två butiker som det talats mycket om på tråden om melanotan leverantörer men har inte fått bättre resultat än om jag bara skulle ha solat.

Skulle vilja säga att min hudtyp är mellan 1/2. Blond, blåögd med leverfläckar på ryggen, armar och nu i ansiktet. Hade en solningsfas förra året då jag blev brun UTAN melanotan, var t.om brunare då än vad jag är nu fast än jag använt mig av melanotan varje dag under en längre period än vad dem flesta andra gör..

Man hade ju verkligen velat veta ifall man fått dåligt melanotan eller om jag bara har för dåligt pigment för att bli sådär fint brun som man strävar efter.. VÄLDIGT frustrerande

Oavsett vad man har för hudton blir man alltid brun av Melanotan. Förmodligen kasst M2.
2018-07-02, 02:23
  #13394
Medlem
Plizkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanlamartina431
Den stora shoppen i Sverige just nu verkar ha riktigt kasst melanotan, har inte blivit brun alls. Tvivlar starkt på att det är 99.8% rent som de säger.

Kört 0.6 mg/dag i 21 dagar nu från "stora shoppen" och har inte märkt någon skillnad i pigment, bränt mig som fan nu när jag solat, mailat dom och fått svar att de har bäst kvalité, antagligen världens största ljug. Fan vad bortkastad tid och pengar, blir att beställa från någon annan shop och hoppas på att man får bra grejer.. Sommaren är ju snart över
__________________
Senast redigerad av Plizken 2018-07-02 kl. 03:23.
2018-07-02, 10:14
  #13395
Medlem
Har handlat mitt melanotan ifrån denna stora shop sedan flera år tillbaka, fick senast ny uppladdning av melanotan i slutet på maj som fungerat kanon i vanlig ordning.

Tycker det är himla märkligt gällande att alla har konton med få inlägg/nyreggade konton. Känns mer som det är smutskastningskampanj på G ifrån någon konkurrent. Admin får gärna röja bland inläggen då som jag förstått det så får INTE shoppar diskuteras, oavsett om de namnges eller ej.
2018-07-04, 07:46
  #13396
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanlamartina431
Beställde från USA här nu. Uppdaterar om produkterna när jag har fått de!

Riktigt snyggt! Jag kan inte skicka PM's då jag inte varit aktiv så länge, kan du dock skicka adressen så att jag får spana på hemsidan?☺
2018-07-05, 17:23
  #13397
Medlem
SkrikPaniks avatar
Har använt mt2 i tre veckor från den stora aktuella shoppen i Sverige -inga namn nämnda- och skulle säga att jag börjar få resultat från uppladdningen.

Men jag får inte samma biverkningar med illamående/rodnad, vilket gör att jag tror att det inte är lika effektivt som det jag använt tidigare från annan källa. Resultat? Ja, men det återstår att se om jag får samma färg som jag är van vid.

Upplever ni att mängden biverkningar korrelerar med kvalitet/verkan?
2018-07-06, 20:29
  #13398
Medlem
Har provat melanotan för första gången. Har tagit 0.25 mg (alltså de första små 5 strecken på sprutan) i 4 dgr nu. Blandade 10 mg mello med 2 ml vatten. Har en hy utav förskräckelse i grunden. Med det menar jag att jag får soleksem och är typ immun mot solen nästintill. Är rätt o slätt bara utan färg såsom man ser ut om man aldrig har solat. Som barn fick jag lätt brun färg men brände mig lätt då och då. Har nog i grunden hudtyp 1-2. Råttfärgat hår i grunden. Mår minst sagt pyrt men kan likna dessa symtom med då jag startade på ssri för ngr år sen. Äter ssri nu med och man blir trött som en zoombie med ngn slags hård buk. Någon annan som provat både ssri o melanotan samtidigt. Vet givetvis att det är en risk och att hela grejen är en risk men jag valde att ta den. Nåja för övrigt så vette faen om jag klarar kuren ut. Vill för första gången få uppleva vad brunhet är. Håller högsta renlighet och har typ köpt 100 sterila sprutor så det går att anv ny var gång då blodförgiftning är en risk samt fula märken med knölar osv...Skriver av mig lite mest och kollar om nån fått lika symtom. Kanske är det levern som tar stryk också då man blir såhär trött och tung.
2018-07-07, 03:16
  #13399
Medlem
Plizkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ann-80
Har provat melanotan för första gången. Har tagit 0.25 mg (alltså de första små 5 strecken på sprutan) i 4 dgr nu. Blandade 10 mg mello med 2 ml vatten. Har en hy utav förskräckelse i grunden. Med det menar jag att jag får soleksem och är typ immun mot solen nästintill. Är rätt o slätt bara utan färg såsom man ser ut om man aldrig har solat. Som barn fick jag lätt brun färg men brände mig lätt då och då. Har nog i grunden hudtyp 1-2. Råttfärgat hår i grunden. Mår minst sagt pyrt men kan likna dessa symtom med då jag startade på ssri för ngr år sen. Äter ssri nu med och man blir trött som en zoombie med ngn slags hård buk. Någon annan som provat både ssri o melanotan samtidigt. Vet givetvis att det är en risk och att hela grejen är en risk men jag valde att ta den. Nåja för övrigt så vette faen om jag klarar kuren ut. Vill för första gången få uppleva vad brunhet är. Håller högsta renlighet och har typ köpt 100 sterila sprutor så det går att anv ny var gång då blodförgiftning är en risk samt fula märken med knölar osv...Skriver av mig lite mest och kollar om nån fått lika symtom. Kanske är det levern som tar stryk också då man blir såhär trött och tung.

Jag blir trött/utmattad på melanotan men detta släpper helt efter uppladdningsfasen för mig.
2018-07-07, 12:02
  #13400
Medlem
Ok Plizken då är det iaf nån mer som blir trött. Idag är det 5:e dagen på uppladdningskuren. Har fått många minismå födelsemärken och ett gråaktigt typ..Har ännu ej blivit brun på ngt vis mer som att det kommit till en lätt grundbas i huden. Gul/orange/rosa aktig bas..Ska sola 20 min lr efter behov på måndag då det blir 7:e dagen och se hur det blir. Blir det inget så orkar jag inte må så här och slutar nog. En ruggig känsla av ångest i dov grad uppblandat med letargi samt spänd buk. Då är jag väldigt duktig på att skönja biverkningar och dessa är verkligen inte av placeboart lr inbillning för att jag är insatt på ssri. Har alltid haft lätt att känna exakta biverkningar av medicin tyvärr. Självklart medför ett sånt här mående sämre aptit. Vet oxå att en del människor ej reagerar alls på biverkningar lr bara lätt. Allt är så individuellt.
2018-07-10, 22:35
  #13401
Medlem
Plizkens avatar
Kan någon svara på vad som händer? Har suttit 0.6 - 1 mg varje dag nu i snart 4 veckor och har fått ganska många leverfläckar på armarna, men bränner mig fortfarande så fort jag är ute i solen i typ 30 minuter, ska det vara så här? Folk berättar om att gå från vit till svart på typ 2 veckor, jag måste ju ha fått dålig kvalité på melanotanet? Hur vet man att kvalitén är grön?
2018-07-12, 14:59
  #13402
Medlem
Gick in här och läste lite och verkar ju inte bara vara jag som fått dåliga resultat från en av dom stora shopparna. Inne på 11e dagen och ser ingen som helst skillnad jämfört med vad jag brukar göra när jag solar lite. Första gången jag kör mello med så extremt drygt när man för en gångs skull trodde man skulle få en fin bränna... inte känt av en enda biverkning helmer vilket får mig att tvivla starkt på att det är något mello överhuvudtaget i produkten. Frågan är bara vad fan man trycker i sig egentligen... blir att beställa från en stor steroid shop där jag sett dom har m2 och testa istället!
2018-07-12, 19:40
  #13403
Medlem
Har typ läst långt o länge i dessa trådar men har problem iaf och det med att ännu ej ha fått resultat. Ändå vet jag att det är det rätta ämnet för jag ser ju hur huden har ändrats precis under skinnet men ej till brunt *förbannat*. Under huden har det flytit till små små gråa fläckar som tillslut utvecklats till pigmentfläckar. De blir brunare såklart men ej min hud i sig. Har ej illamående i samband med injektion men den kommer o går under dagen istället. Möjligtvis att en lätt migrän infinner sig latent under skalpen. Detta med rodnas flush får jag ej. Hmm har däremot fått ngt som många andra ej fått..Undra vilken shop folk menar att de blivit blåsta av men det nämner vi inte här och det ska jag ej heller. Respekterar reglerna men blir smått galen på att ej få resultat fast det gått straxt tio dgr. Vet att 2-3 veckor borde testas men är så jävla orolig för konsekvenserna av detta det är ju trots allt en risk i sig o ta detta. Haha det första jag märkte är att ngt jag förlorade på ssri kom tillbaks därav vet jag att detta är ett hormon!
2018-07-15, 10:55
  #13404
Medlem
Tja! Har haft mitt melo utblandat i rumstempratur i 24h. Fungerar det eller är det bara o kasta?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback