Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-28, 17:23
  #13345
Medlem
Har melanotan 2 någon koppling till ökad risk för gynokomasti?
2018-03-03, 09:58
  #13346
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PowerXL
Nej, inte om du bordar väskan. Så lägg det absolut inte i handbagaget

vad fan spelar det för roll om tullen stoppar honom?? genom tullen tar man alla sina väskor. idiot.



.
2018-03-04, 21:27
  #13347
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strasburg
vad fan spelar det för roll om tullen stoppar honom?? genom tullen tar man alla sina väskor. idiot.



.

Du verkar intelligent. Ja väskorna går via tullen. Tror du att (om man inte ser jävligt suspekt ut) dem ser på skärmen att det är en Melanotan ampull och anar onåd??

Tror du att dem gör det med Kanyler? Svar:Ja. <--- Därav är det en jävligt dålig ide.

Ta reda på fakta innan du uttalar dig
2018-03-04, 22:12
  #13348
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PowerXL
Du verkar intelligent. Ja väskorna går via tullen. Tror du att (om man inte ser jävligt suspekt ut) dem ser på skärmen att det är en Melanotan ampull och anar onåd??

Tror du att dem gör det med Kanyler? Svar:Ja. <--- Därav är det en jävligt dålig ide.

Ta reda på fakta innan du uttalar dig
Du skrev ju att han ej skulle ha nåt i handbagaget, osmart råd eftersom allt bagage kontrolleras på samma sätt. Idiot
2018-03-15, 22:28
  #13349
Medlem
Det har säkert tagits upp tidigare, men syns melanotan i drogtest? Och hur lång är eventuell spårningstid?

Tänker främst på olika drogtest vid anställning.
2018-03-20, 21:56
  #13350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drozbox
Det är inte olagligt att ta melanotan..? Varför skulle man göra drogtest på det då? det är inte ens en drog väl?

Jag vet att det inte är olagligt, och lär knappast råka ut för ett rent melanotantest. Men det kan ju fortfarande riskera att ge någon form av utslag som jag förstår? Någon som vet eller har erfarenhet?
2018-03-23, 21:37
  #13351
Medlem
Rodnad och kliande svullnad efter stick, normalt?
2018-03-25, 19:40
  #13352
Medlem
FETochFULs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nellisen
Rodnad och kliande svullnad efter stick, normalt?

ja de kan klia lite efter stick. rodnad i ansiktet också vanligt i början men de går över
2018-03-26, 09:17
  #13353
Medlem
drozboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nellisen
Rodnad och kliande svullnad efter stick, normalt?

väldigt normalt, svullnad vet jag dock inte.. hur mycket svullet snackar vi om nu?
2018-04-20, 15:15
  #13354
Medlem
Edt.cat.s avatar
I o.m. vårens o solens ankomst så beställde jag hem ett kit från en känd hemsida, tog bara nån dag att få hem. Sprutade in lite tidigare idag, blivit ganska (som förväntat) illamående, men annars känns det bra. Återkommer kanske om ett par veckor med lite för- o efterbilder.
2018-04-27, 00:37
  #13355
Medlem
Tja allihop! Hoppas ni laddar upp och får en riktigt fin bränna här till våren/sommaren
Jag har använt M2 i ca 4 år nu lite till och från, kör lite mer på sommaren, men överlag relativt låg konsumtion.

När man kollar sig i spegeln efter man duschat tänker man dock ibland på att det dykt upp en del nya leverfläckar och man märker att det blivit en del nya med tiden. Ni som använt M2 ett tag, upplever ni samma sak? Finns det något sätt att reducera så det inte uppkommer så många nya? Visst att M2 är grymt och det hjälper verkligen mig att bygga en bra färg, men man vill ju inte se ut som en prickig korv heller för den delen. Någon som tagit bort leverfläckar eller bara har en strategi med sitt M2 för att minimera nya leverfläckar..?

Tack på förhand!
2018-04-28, 00:21
  #13356
Medlem
Använde melanotan för första gången för ett år sedan. väldigt bra resultat. Go bränna under dem månaderna jag gjorde det under sommaren.

Beställde från samma ställe för ett par veckor sedan, har gjort 3 solningar sedan första injektion då jag körde ’uppladdningsfas’ första veckan med typ 5 injecs. Blivit kanske 3 injektioner sedan dess.

Problemet är att jag inte riktigt fått någon bränna ännu? Ser mer lätt brun ut.

Har någon tips/ råd för detta?

Injicerar jag för lite? Kör 1,3 då jag inte vill överskrida det jag blivit rekommenderad, tack på förhand

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback