Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-17, 17:21
  #12805
Medlem
Har någon nyligen beställt från Melanotanshop.net? Jag gjorde en beställning den 27/3 och skickade min betalning samma dag. Har fortfarande inte fått hem mitt mt2 eller fått något bekräftelsemejl på att de mottagit min betalning. Har mejlat dem men får inga svar. Så det ser tyvärr mörkt ut, vilket är riktigt tråkigt eftersom man blivit redigt sugen på att testa deras produkt!
2017-04-17, 20:20
  #12806
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LejoninnanNova
Har någon nyligen beställt från Melanotanshop.net? Jag gjorde en beställning den 27/3 och skickade min betalning samma dag. Har fortfarande inte fått hem mitt mt2 eller fått något bekräftelsemejl på att de mottagit min betalning. Har mejlat dem men får inga svar. Så det ser tyvärr mörkt ut, vilket är riktigt tråkigt eftersom man blivit redigt sugen på att testa deras produkt!

Jag väntar också på både bekreftelsemejl och varor, inte ett ljud
Så besviken
Och inga svar på mail
2017-04-17, 20:21
  #12807
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LizaGolden
Jag väntar också på både bekreftelsemejl och varor, inte ett ljud
Så besviken
Och inga svar på mail


Glömde skriva att reklam från dom kommer däremot ofta
2017-04-18, 11:16
  #12808
Medlem
Någon här som tagit melanotan och elvanse samtidigt? Är nojjig att det ska va farligt?
2017-04-18, 14:33
  #12809
Medlem
Jag tänkte göra en beställning på 30mg, då jag sparar typ 500kr på att göra det. Men, ska man förvara sina outblandade vialer i frysen också? Och hur länge håller dom? För blir nog bara 10mg till och sen underhållning, så minst 10mg kommer ju inte tas på ett tag.
2017-04-18, 19:49
  #12810
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kunipeN
Jag tänkte göra en beställning på 30mg, då jag sparar typ 500kr på att göra det. Men, ska man förvara sina outblandade vialer i frysen också? Och hur länge håller dom? För blir nog bara 10mg till och sen underhållning, så minst 10mg kommer ju inte tas på ett tag.
Hej! Ja det går alldeles utmärkt att ha dem i frysen. Hur länge dem håller är lite oklart Vissa påstår ett år andra längre. Enligt mig kan du säkerligen förvara dem i frysen hur länge som helst. Eftersom det är fryst.

Kan säga som såhär att jag förra veckan tog ut en BLANDAD vial från frysen som jag hade haft framme i rumstemp i typ 1 vecka. Nu förvaras den i kylen. Har precis tagit en stor dos, men eftersom jag blandat ut den med alldeles för mycket vatten så är det svårt att säga hur stor dosen egentligen var.. Jag återkommer med svar om det är nån effekt. Än så länge rodnande kinder.

Är det någon som enbart tar m2 utan att sola som ren underhållning ? Känns som dem flesta här inne solar och tar m2 samtidigt.
2017-04-19, 13:16
  #12811
Medlem
Någon som fått vita fläckar på kroppen efter Melanotan?
2017-04-20, 07:19
  #12812
Medlem
Hej,
Jag har en fråga,
Har kört melanotan under sommaren i 4 år och nu i år när jag började så blir jag så sjukt illamående och får ont i nedre delen av magen, typ i ljumsken.. Om jag tar på kvällen så kan jag knappt sova på hela natten, ligger bara o mår illa och det sitter i typ 18h.. Någon som upplevt samma eller kan förstå vad det beror på? Börjar bli lite orolig..

Tar knappt 0,5
2017-04-20, 12:42
  #12813
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulting9090
Hej,
Jag har en fråga,
Har kört melanotan under sommaren i 4 år och nu i år när jag började så blir jag så sjukt illamående och får ont i nedre delen av magen, typ i ljumsken.. Om jag tar på kvällen så kan jag knappt sova på hela natten, ligger bara o mår illa och det sitter i typ 18h.. Någon som upplevt samma eller kan förstå vad det beror på? Börjar bli lite orolig..

Tar knappt 0,5

Har det fungerat bra tills nu så är det ju säkert nåt knas med just den batchen?
Ny leverantör?
Köp nytt.
2017-04-20, 17:55
  #12814
Medlem
Väntar på varor och bekräftelse mail från melanotanshop.net
Har funkat felfritt från dom tidigare men nu får dom en röding tillsvidare.
2017-04-20, 18:02
  #12815
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boliz
Någon som fått vita fläckar på kroppen efter Melanotan?

Förmodligen solariet. Inte m2.
2017-04-22, 11:13
  #12816
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulting9090
Hej,
Jag har en fråga,
Har kört melanotan under sommaren i 4 år och nu i år när jag började så blir jag så sjukt illamående och får ont i nedre delen av magen, typ i ljumsken.. Om jag tar på kvällen så kan jag knappt sova på hela natten, ligger bara o mår illa och det sitter i typ 18h.. Någon som upplevt samma eller kan förstå vad det beror på? Börjar bli lite orolig..

Tar knappt 0,5

Testa sänk dosen, alt byt leverantör.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback