Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-01, 18:28
  #12253
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havii
Testade idag innan solarium, solade 14 minuter och blev inte alls bränd utan blev brun direkt och extra brun i huvudet, är de normalt att man blir extra brun bara från första gången?


Jag skulle säga att man blir brunare på armar och i ansiktet! Jag blir de i alla fall!

Edit: Gå runt i vit T-shirt! Sjukt fint!!
2016-06-02, 00:41
  #12254
Medlem
Till er som fått mail från bbus. Jag beställde från dom, fick orderbekräftelse osv men har inte fått mina grejer. Har mailat till dom 2 gånger utan svar. De har även bytt från bbus.eu till bbus.bz. Jag vet inte om det har nåt med att de lagt ner den gamla sidan?

Vad jag vill säga är att jag skulle inte rekommendera de som också fått mail som "trogna kunder" att köpa därifrån. Vill inte säga att den är röd men den är i vilket fall inte ännu grön.
2016-06-02, 00:57
  #12255
Medlem
Nån som vet varifrån dessa butiker får tag på melanotanet från? Kina?

Kan tänka mig dom gör stora pengar på detta.
2016-06-02, 21:37
  #12256
Medlem
Blir sjukt nojjig då det alltid kommer in luftbubblor i sprutorna som av någon anledning inte går att få bort?? Brukar knacka på sprutan men det är jättesvårt att få bort. Sen känns sprutan väldigt svårt att få in, några tips??
2016-06-03, 00:48
  #12257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Nån som vet varifrån dessa butiker får tag på melanotanet från? Kina?

Kan tänka mig dom gör stora pengar på detta.

skämtar du eller !? kina? vet du hur många tuller de så fall skulle gå igenom!? till de kommer till sverige och då hade de med all säkerhet blivit taget på vägen... nej nej glöm sånt! Det tillverkas i sverige vad jag tror, skulle inte vara så svårt att framställa melanotan 2 om man är kunnig!
2016-06-03, 00:50
  #12258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havii
Blir sjukt nojjig då det alltid kommer in luftbubblor i sprutorna som av någon anledning inte går att få bort?? Brukar knacka på sprutan men det är jättesvårt att få bort. Sen känns sprutan väldigt svårt att få in, några tips??

samma sak för mig! men jag tänker inte så mycket på de,, går de inte att få ut dom sprutar jag ändå in allt hur farligt/dåligt det är? ingen aning, men kör lite som jag vill med bubblorna
2016-06-03, 01:40
  #12259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helex
skämtar du eller !? kina? vet du hur många tuller de så fall skulle gå igenom!? till de kommer till sverige och då hade de med all säkerhet blivit taget på vägen... nej nej glöm sånt! Det tillverkas i sverige vad jag tror, skulle inte vara så svårt att framställa melanotan 2 om man är kunnig!
Säljs för endast 1 dollar st i Kina såg jag precis. Vilken jävla vinst att sälja det för 400+ kr/st.

Måste kika närmare kring detta.
2016-06-03, 12:57
  #12260
Medlem
Herr Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havii
Blir sjukt nojjig då det alltid kommer in luftbubblor i sprutorna som av någon anledning inte går att få bort?? Brukar knacka på sprutan men det är jättesvårt att få bort. Sen känns sprutan väldigt svårt att få in, några tips??
Fyll sprutan med mer Mt2 än planerad dos, knacka upp luftbubblorna till toppen, spruta tillbaka överflödig mängd till vialen så följer bubblorna med
2016-06-04, 02:25
  #12261
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Larsson
Fyll sprutan med mer Mt2 än planerad dos, knacka upp luftbubblorna till toppen, spruta tillbaka överflödig mängd till vialen så följer bubblorna med
Tack så mycket! De tar en jävla tid för mig varje gång så jag blir lite röd, är de normalt?
2016-06-04, 12:16
  #12262
Medlem
Tänkte uppdatera lite, det kanske är intressant för någon vad vet jag. Det är min första kur någonsin med Melanotan.

Tog min första dos 31. Tog en dos på 0,15. Blev röd i ansiktet och lätt illamående.
Dag 2: 0,15 lätt röd i ansiktet blev väldigt illamående och huvudvärk
Dag 3: 0,15 illmående, varm i hela kroppen, huvudvärk.
Dag 4: 0,10 lite röd i ansiktet och lätt illamående
Dag 5: 0,10 inte röd, bara lite illamående.

Har blivit brunare än aldrig förr, vill tillägga att jag solat alla dagar förutom en. Har aldrig varit såhär nöjd med min bränna och nu vill jag inte sola mer för att jag har blivit så brun. Vill tillägga att jag har hudtyp 3 så jag har kunnat sola länge utan att bränna mig. Mitt ansikte är nästintill svart!

Har fått jätte jätte små nya leverfläckar men dom är så otroligt små att dom syns inte om man inte letar efter dom.
2016-06-04, 17:17
  #12263
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Säljs för endast 1 dollar st i Kina såg jag precis. Vilken jävla vinst att sälja det för 400+ kr/st.

Måste kika närmare kring detta.

Absolut säljs de där också, men om du använder logik, de vi har hjärna till! hur mycket tull avgifter tror du man måste betala från kina till sverige, och tror du inte att de är betydligt större chans att åka dit genom att handla från kina när de paket kontrolleras?

De görs i sverige också! tillverkningen! sen är de "företag" som säljer melanotan i sverige som köper av dom, dock till ett billigare pris än vad dom själva säljer de vidare till oss som vill köpa.

Dom som tillverkar de i sverige kanske säljer en vial för 150-180kr (mängd rabatt) och därför säljs de för lite mer än de dubbla! Jag har sett sidor som säljer EN vial för 300kr MED frakt DOCK med BARA 2 sprutor.
2016-06-04, 17:18
  #12264
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havii
Tack så mycket! De tar en jävla tid för mig varje gång så jag blir lite röd, är de normalt?

Jag blev röd i början på framsidan av kroppen, så solade jag baksidan i 2 dagar, sen gick jag på solarium dagen efter FYFAAAN VAD JAG BLEV BRUN!! JAG ÄR RIKTIGT BRUN JUST NU! men fortfarande inte nöjd

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback