Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-04, 17:31
  #12061
Medlem
FETRÖDING på bbt 😡 Mycket snack men inget händer,mailat åtskilliga ggr men får samma svar..det är på g,kommer denna vecka! (Tre veckor i rad&#128580Jomen visst,verkar vara jävligt långt till brevlådan...
2016-05-04, 19:10
  #12062
Medlem
AndersEklunds avatar
Ingen som i dagens läge kan gröna Melanotan-sv.se?
2016-05-04, 19:41
  #12063
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarantella43
FETRÖDING på bbt 😡 Mycket snack men inget händer,mailat åtskilliga ggr men får samma svar..det är på g,kommer denna vecka! (Tre veckor i rad&#128580Jomen visst,verkar vara jävligt långt till brevlådan...

heller med dig! snackar mycket att de ska komma denna veckan.. men glömt att de röd dag imorgon (torsdag) o då jobbar väl inte posten? XD
2016-05-04, 20:09
  #12064
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Tänkte beställa melanotan 2 ifrån Melanotan-sv.se men ville säkerställa mig om att dom är gröna och att deras kvalité är bra.

Så jag frågar nu er som handlat där på sistone, är dom gröna och har dom bra melanotan?

Jag mailade dem en beställning för några veckor sen men inte fått något svar. Ska bli intressant att se om du får det. har handlat där flera gånger.
2016-05-05, 00:01
  #12065
Medlem
Finns det någon sida som VERKLIGEN kan grönas?
2016-05-05, 15:27
  #12066
Medlem
[quote=Helex|57161068]
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Ja alltså om du får minskad aptit så lär du ju äta mindre. Men bara för de kanske du inte får fram några abs, då gäller de att äta mindre än vad man gör av med i kcal. Banta/deffa samtidigt som du använder m2 som hjälpmedel mot aptiten så kan du nog få fram lite abs

Jag tränar ofta, mina magrutor syns, jag syftade på om de skulle synas LITE till än vad de gör idag
ja om du ligger på underskott så kommer dem synas lite mer såklart! Men att enbart ta m2 kommer inte hjälpa dig få synligare magrutor. :P
Citat:
Ursprungligen postat av femtonbulten
Vet att swedstore är gröna då jag beställt flera prepp därifrån, med fina resultat. På inrådan av vänner som också har bra förhållande till dem. Dom säger att det finns i lager så då tror jag dem.
hm okejokej, swedstore säger du. Finns de nån försökkanin här inne som vågar sig på att beställa därifrån då

BTW hittade en gammal vial med utblandat m2. Någon av er som tagit en vial som varit utblandad längre än 6 månader? Fick ni resultat?
2016-05-05, 15:58
  #12067
Medlem
Herr Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helex
heller med dig! snackar mycket att de ska komma denna veckan.. men glömt att de röd dag imorgon (torsdag) o då jobbar väl inte posten? XD
Tagga ner med era pajasfasoner. Vem fan rödar för de inte fått varor 4 dagar efter beställning?
Tror ni att det är på ICA ni är och handlar?

Man ska fan inte kasta ur sig rödingar förrän man garanterat blivit utan varor. Att det dröjer över 1 månad på leverans får ni fan vackert leva med, om ni beställer MT2 när marknaden är som hetast (läs: inför sommaren).

2016-05-05, 16:55
  #12068
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Larsson
Tagga ner med era pajasfasoner. Vem fan rödar för de inte fått varor 4 dagar efter beställning?
Tror ni att det är på ICA ni är och handlar?

Man ska fan inte kasta ur sig rödingar förrän man garanterat blivit utan varor. Att det dröjer över 1 månad på leverans får ni fan vackert leva med, om ni beställer MT2 när marknaden är som hetast (läs: inför sommaren).


haha lyssna.. jag baserade mitt uttalande på alla som skrivit att de inte fått sitt över 3 veckors tid.. om du läser i tråden "leverantörer melanotan" så ser du att många blivit utan.. jag beställde i måndags, och de sa att de kommer denna veckan, precis som de sagt till alla andra, ändå har ingen fått sitt.. o varför ska jag få mitt om ingen annan fått de??
2016-05-05, 19:20
  #12069
Medlem
DaintyDolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Larsson
Tagga ner med era pajasfasoner. Vem fan rödar för de inte fått varor 4 dagar efter beställning?
Tror ni att det är på ICA ni är och handlar?

Man ska fan inte kasta ur sig rödingar förrän man garanterat blivit utan varor. Att det dröjer över 1 månad på leverans får ni fan vackert leva med, om ni beställer MT2 när marknaden är som hetast (läs: inför sommaren).


Definiera gärna "...förrän man garanterat blivit utan varor".
Så hur länge bör man vänta då tycker du?
Har man inte fått sina varor efter fyra veckor, trots att säljaren för det första har 3-5 dagars leveranstid, och som för det andra säger att produkten kommer att skickas ut omedelbart två veckor i rad, har man då inte blivit utan varor?
2016-05-05, 19:22
  #12070
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaintyDoll
Definiera gärna "...förrän man garanterat blivit utan varor".
Så hur länge bör man vänta då tycker du?
Har man inte fått sina varor efter fyra veckor, trots att säljaren för det första har 3-5 dagars leveranstid, och som för det andra säger att produkten kommer att skickas ut omedelbart två veckor i rad, har man då inte blivit utan varor?

kunde inte sagt de bättre själv
2016-05-05, 19:24
  #12071
Avstängd
Medelhavets avatar
Är detta idealet eller?

https://i.imgur.com/eFKKIkS.jpg
2016-05-05, 21:38
  #12072
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Larsson
Tagga ner med era pajasfasoner. Vem fan rödar för de inte fått varor 4 dagar efter beställning?
Tror ni att det är på ICA ni är och handlar?

Man ska fan inte kasta ur sig rödingar förrän man garanterat blivit utan varor. Att det dröjer över 1 månad på leverans får ni fan vackert leva med, om ni beställer MT2 när marknaden är som hetast (läs: inför sommaren).


Alltså ja beställde förra året, en gång i mitten av mars och en gång till i början av sommaren och fick mina varor samma vecka. Så jo ja tycker nog visst man kan röda shoppar när de tar över en månad att få en liten låda.

Men visst de kanske är lite att ta i att säga man blivit blåst på sina pengar. Men man kan dock varna andra att de inte är lönt att beställa från en sida då deras leveranstid är för lång :P

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback