Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-04-28, 18:43
  #1
Medlem
Lao Tzus avatar
Jag vet inte om det är för konspiratoriskt i dessa tider men vad kan orsaken i så fall vara att man låter presidenten och inte någon från underättlestjänsten röja forskaren ur världen? Att presidenten är bortom varje misstanke? Är Solis någon skum typ?
Citat:
Obama skakade hand med en man som dog av influensaliknande symtom under sitt Mexikobesök nyligen. 24 timmar senare var mannen död.

http://www.metro.se/2009/04/27/33562...sjuk/index.xml
Citera
2009-04-28, 18:48
  #2
Medlem
DanteAlighieris avatar
Har redan hört en massa konspirationsteorier om detta och jag tycker det verkar vara det dummaste jag hört.
Citera
2009-04-28, 18:50
  #3
Avstängd
scooby-doos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Jag vet inte om det är för konspiratoriskt i dessa tider men vad kan orsaken i så fall vara att man låter presidenten och inte någon från underättlestjänsten röja forskaren ur världen? Att presidenten är bortom varje misstanke? Är Solis någon skum typ?

och läser man hela artikeln så fattar man nog; ''Mexikos hälsominister Jose Cordova säger i ett uttalande att Solis var sjuk redan innan influensautbrottet och att hans död inte har med svininfluensan att göra.''
Citera
2009-04-28, 18:59
  #4
Medlem
Lao Tzus avatar
Aaah - jag borde inte ha litat på svenska journalister-en koll gav
Citat:
Obama Host Died From Swine Flu’ Story Apparently Fake

However, a respondent to the story claims that Solis died from a heart attack a week after Obama’s visit, not “the next day” as reports claim;

http://www.prisonplanet.com/obama-ho...ntly-fake.html
Citera
2009-04-28, 19:00
  #5
Avstängd
Foliehattarnas teorier blir bara bättre och bättre
Citera
2009-04-28, 19:04
  #6
Medlem
haha svenskar blir bara dummare och dummare
Citera
2009-04-28, 19:13
  #7
Medlem
sten.bs avatar
Jag rekommenderar att gå in på http://www.prisonplanet.com/ och lyssna på hans utsändningar om svininfluensan.

Tyck vad ni vill om Alex Jones men han intervjuar människor som vet vad dom talar om och som SVT aldrig skulle släppa in.

Han sänder nu fram till 22.00.
Citera
2009-04-28, 19:16
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Jag rekommenderar att gå in på http://www.prisonplanet.com/ och lyssna på hans utsändningar om svininfluensan.

Tyck vad ni vill om Alex Jones men han intervjuar människor som vet vad dom talar om och som SVT aldrig skulle släppa in.

Han sänder nu fram till 22.00.

Jag undrar vad dennes problem är? Så fort någonting händer utgår han från att det är en konspiration.
Citera
2009-04-28, 19:47
  #9
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CNN
Jag undrar vad dennes problem är? Så fort någonting händer utgår han från att det är en konspiration.

Du går bort.

Hör du inte vad jag säger? "Tyck vad ni vill om Alex Jones men han intervjuar människor som vet vad dom talar om."

T.e.x. Dr. Sherri Tenpenny som befinner sig på läkarkonferens i Mexico. Ron Paul som var med om samma sak 1976 och som varnar för denna hysteri.

Du vill inte veta utan kastar dig ut i personangrepp.

Du går bort.
Citera
2009-04-28, 19:59
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Du går bort.

Hör du inte vad jag säger? "Tyck vad ni vill om Alex Jones men han intervjuar människor som vet vad dom talar om."

T.e.x. Dr. Sherri Tenpenny som befinner sig på läkarkonferens i Mexico. Ron Paul som var med om samma sak 1976 och som varnar för denna hysteri.

Du vill inte veta utan kastar dig ut i personangrepp.

Du går bort.

Är du och Mr Jones samma person eller vad är det frågan om? Jag frågade vad idiotens problem är. Och du vet väl att en hel drös av 9/11 experterna som Jones citerade inte var experter på sitt område dem heller, så jag skulle tänka två gånger innan jag bestämde mig hur partisk jag är...
__________________
Senast redigerad av CNN 2009-04-28 kl. 20:01.
Citera
2009-04-28, 20:14
  #11
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CNN
Är du och Mr Jones samma person eller vad är det frågan om? Jag frågade vad idiotens problem är. Och du vet väl att en hel drös av 9/11 experterna som Jones citerade inte var experter på sitt område dem heller, så jag skulle tänka två gånger innan jag bestämde mig hur partisk jag är...

Som jag skrev nyligen under rubriken "Den nya världsordningen":

Citat:
Nu är det så att alla politiska ledare i väst talar om NWO,
att det behövs nya globala lösningar på de ekonomiska, klimatiska och ,det man nu kommit fram till, de pandemiska lösningar.

Du är bara ignorant, ointresserad av sanningen. Inte särskilt ovanligt.

Om du hade satt dig in i vad Sherri Tenpenny och Ron Paul säger och besvarat det seriöst så hade jag bemött dig.
Tyvärr. Du går bort. [period]

För er som vill veta mer så är det mycket intressant på: http://www.prisonplanet.com/
__________________
Senast redigerad av sten.b 2009-04-28 kl. 20:19.
Citera
2009-05-03, 12:19
  #12
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Du går bort.

Hör du inte vad jag säger? "Tyck vad ni vill om Alex Jones men han intervjuar människor som vet vad dom talar om."

T.e.x. Dr. Sherri Tenpenny som befinner sig på läkarkonferens i Mexico. Ron Paul som var med om samma sak 1976 och som varnar för denna hysteri.

Du vill inte veta utan kastar dig ut i personangrepp.

Du går bort.
Vad hände 1976?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback