Flashback bygger pepparkakshus!
2003-10-30, 16:23
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Blev 100st Stilnoct and ngt likvärdigt prep ifall stlnoct inte skulle finnas på apoteket. och oxascand. jag tänkte att jag inte skulle be om allt på en gång i fall hon kanske skulle tro att jag har problem m piller då men slap my ass and call me spanky d va som att stjäla godis från ett barn! hon skrev ut allt utan att ställa en ända fråga jag kunde ha bett om allt med en gång! ibland älskar jag det här landet
Citera
2003-10-30, 16:29
Medlem
Afonsos avatar
Du är inte kvar i Ryssland?

Vill man inte bara sova på Stilnoct?
Citera
2003-10-30, 17:52
Awaiting Email Confirmation
Funkar inte amfetamin lika bra då..?

Jo, förmodligen många gånger så bra.. Men det är lite för dyrt för min smak.. Jag känner för att punda loss i någon vecka och har inte råd med så mycket amf. Här uppe får jag ofta ge minst 200:-/g och numera oftast 300:-. Man får ju 10g för samma pris genom viking.. Men jag räknande med att få brevet idag, tråkigt att det ska ta sån tid..

Det fick bli 7:3'or och sobril idag istället.. Jag fick ut 50 sobril (x2 recept) och 30 imovane (x2)..

Ska bli trevligt med imovanen sen ikväll när man ska sova..

2047
Citera
2003-10-30, 18:49
Bannlyst
ok, då fattar jag. trodde såna där research-chemicals eller vad de nu kallas var ungefär lika dyra
Citera
2003-10-30, 18:52
Jo, de flesta är nog det..

De flesta kemikalierna är nog det, om inte dyrare.. Tyvärr finns det inte mycket blilligt centralstimulerande kvar i viking's lager..

Jag saknar ärligt talat bzp.. Det var billigt och förhållandevis bra..

2047
Citera
2003-10-31, 15:40
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Du är inte kvar i Ryssland?

Vill man inte bara sova på Stilnoct?
jo jag e kvar i ryssland, annars hade jag inte fått se mer mediciner förän i juni (åt upp 1 års förbrukning av stilnoct och oxascand på ca 1.5 månader...)

d e tänkt att man ska vilja sova av stilnoct men d slår lite fel på mig och jag får hallisar och blir euforisk och svävar på små rosa moln.
Citera
2003-10-31, 17:59
Bannlyst
Så när du sa att du skulle ut och "utnyttja systemet" var det det ryska systemet du syftade på?
Hur fungerar det i Ryssland förresten? Oerhört billigt att köpa medicin kan jag tänka mig? Lättövertalade läkare? Vad gör du i Ryssland?
Citera
2003-10-31, 19:05
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Så när du sa att du skulle ut och "utnyttja systemet" var det det ryska systemet du syftade på?
Hur fungerar det i Ryssland förresten? Oerhört billigt att köpa medicin kan jag tänka mig? Lättövertalade läkare? Vad gör du i Ryssland?
ja klart d va ryska systemet, sverige kan man ju spotta och svära över när man har käkat upp sina piller.
oj oj hur d fungerar i ryssland... det fungerar INTE d e d som e hela grejjen. nej men allvarligt: här är inget som det ska. när du tar ut medicin i sverige ser d ju på datorn på apoteket vad du tagit ut tex, ngt sånt finns inte här. kommer du till en läkare i sverige och ber om 100st stilnoct och 40mg benzo om dagen brukar d ju ställa en fråga eller två inann d kolttrar ner ett recept. den här läkaren skrev ut detta utan att blinka. dessutom kan du gå till olika sjukhus och göra samma sak eftersom du får en ny journal på varje sjukhus (ett papper som ligger i ett arkiv precis som på 1800-talet, datorer tycks inte vara så populärt här) och eftersom d där apotek systemet inte finns så e d bara att bläddra i telefonkatalogen och besöka sjukhus efter sjukhus.

nu vill jag oxå tillägga att det finns en hel del riktigt bra läkare. det var i ryssland jga fick ordentlig psyk hjälp efter att ha kastats rut som en handse i svenska mentalvården. jag kan med all säkerhet säga att den läkaren räddade mitt liv. honom går jag fortfarande till men "seriöst" inte för att jag trillar piller. så för alla er som e mentalt labila rekomenderar jag en resa till st petersburg och ett besök på american medical clinic (ja just ja d e ju trots allt inte ett RYSKT sjukhus så inte undra på att läkarna e bra).

vet inte om jag svarat på din fråga tim_hedlund, jag virrar alltid bort mig i mitt skrivande.
Citera
2003-10-31, 21:57
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
ja klart d va ryska systemet, sverige kan man ju spotta och svära över när man har käkat upp sina piller.
oj oj hur d fungerar i ryssland... det fungerar INTE d e d som e hela grejjen. nej men allvarligt: här är inget som det ska. när du tar ut medicin i sverige ser d ju på datorn på apoteket vad du tagit ut tex, ngt sånt finns inte här. kommer du till en läkare i sverige och ber om 100st stilnoct och 40mg benzo om dagen brukar d ju ställa en fråga eller två inann d kolttrar ner ett recept. den här läkaren skrev ut detta utan att blinka. dessutom kan du gå till olika sjukhus och göra samma sak eftersom du får en ny journal på varje sjukhus (ett papper som ligger i ett arkiv precis som på 1800-talet, datorer tycks inte vara så populärt här) och eftersom d där apotek systemet inte finns så e d bara att bläddra i telefonkatalogen och besöka sjukhus efter sjukhus.

nu vill jag oxå tillägga att det finns en hel del riktigt bra läkare. det var i ryssland jga fick ordentlig psyk hjälp efter att ha kastats rut som en handse i svenska mentalvården. jag kan med all säkerhet säga att den läkaren räddade mitt liv. honom går jag fortfarande till men "seriöst" inte för att jag trillar piller. så för alla er som e mentalt labila rekomenderar jag en resa till st petersburg och ett besök på american medical clinic (ja just ja d e ju trots allt inte ett RYSKT sjukhus så inte undra på att läkarna e bra).

vet inte om jag svarat på din fråga tim_hedlund, jag virrar alltid bort mig i mitt skrivande.

Saatan.. Inte utan att man får lite Florence Nigthingale-känsla när man läser dina inlägg.. Att må dåligt i Ryssland låter inte som något dröm-scenario?
Citera
2003-10-31, 22:01
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Saatan.. Inte utan att man får lite Florence Nigthingale-känsla när man läser dina inlägg.. Att må dåligt i Ryssland låter inte som något dröm-scenario?
jo men d va ju här jag hittade den psykiatriker som faktiskt hjälpte mig!
Citera
2003-10-31, 22:14
Är bäng..

Tyvärr är jag allt för bäng för att lägga mig i den frågan idag..

Men jag har minsa åsikter.. Kanske kommer åsikterna i dager imorrn..

Ha de bra gott folk!1
2047
Citera
2003-10-31, 22:33
Bannlyst
Men vad kostar medicinerna i Ryssland då?
Fast du åkte väl inte dit bara för mediciner, det låter ju något överdrivet. Fast många fattiga ryssar tjänar säkert pengar på att göra som du sa, åka runt och få flunitrazepam utskriva och sen sälja till sverige t.ex.

Hehe, vad har du tagit då? Det vanliga gissar jag.

Citat:
Ursprungligen postat av 2047
Tyvärr är jag allt för bäng för att lägga mig i den frågan idag..

Men jag har minsa åsikter.. Kanske kommer åsikterna i dager imorrn..

Ha de bra gott folk!1
2047
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in