Flashback bygger pepparkakshus!
2022-10-10, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tlarsson365
Ju mer vi kan stryka ju mindre talar för att han är gärningsman.
Skulle ni börja undersöka direktören så skulle mer tala för honom som gärningsman om man har samma kriterier vad som talat för ett mord gällande bulvanen och utan bevis.
Har du undersökt direktören? Vad talar för att han var mördaren i egen hög person?
Citera
2022-10-10, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Har du undersökt direktören? Vad talar för att han var mördaren i egen hög person?
Jag kanske vet saker ni inte vet
Men om ni vill hitta sanningen byt spår.
Citera
2022-10-10, 15:32
Medlem
Citat:
Jag kanske vet saker ni inte vet
Men om ni vill hitta sanningen byt spår.
HA,HA,HA......... Den har vi hört till leda.
Du har en stark övertygelse om att det kan vara så men inga alls fakta som styrker det.
Vad sägs om att du själv gräver i det förflutna och får fram namn åtminstone. Annars är det mission impossible. Du får bevisa att det går innan du kräver av andra att de ska byta spår.

Det var väldigt mkt hus ikring där SS bode. Han hade grannar mittemot tex. Och den enda pållen de såg var bulvanen titt som tätt.
Så jaga fantomer får du allt göra själv. Lycka till!
Citera
2022-10-10, 15:45
Medlem
Skaraborg2s avatar
Det gamla vanliga "byt spår".

Citat:
HA,HA,HA......... Den har vi hört till leda.
Du har en stark övertygelse om att det kan vara så men inga alls fakta som styrker det.
Vad sägs om att du själv gräver i det förflutna och får fram namn åtminstone. Annars är det mission impossible. Du får bevisa att det går innan du kräver av andra att de ska byta spår.

Det var väldigt mkt hus ikring där SS bode. Han hade grannar mittemot tex. Och den enda pållen de såg var bulvanen titt som tätt.
Så jaga fantomer får du allt göra själv. Lycka till!

Ja det där har vi fått höra till leda och är urless på att ideligen få höra "byt spår".

Inte många som tror på det "spåret". Ja SS "gode vän" dök upp upp hemma hos honom.
Citera
2022-10-10, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Ja det där har vi fått höra till leda och är urless på att ideligen få höra "byt spår".

Inte många som tror på det "spåret". Ja SS "gode vän" dök upp upp hemma hos honom.
Jag kan säga att genom detta forum har jag fått kontakt med personer som jag har kontakt med privat där vi diskuterar det jag inte redovisar här och vi tar fram en del mycket intressanta saker och en del bevis/fakta om saker som sägs här och som vi kan motbevisa som påhitt och eller rena lögner.
Ni tror mig säkert inte som vanligt men det arbetet pågår och våran dialog är 100 ggr mer intresant än det som diskuteras här.
Tjingeling.
Citera
2022-10-10, 16:30
Medlem
Skaraborg2s avatar
Mycket viktigt att hålla tråden vid liv.

Citat:
Jag kan säga att genom detta forum har jag fått kontakt med personer som jag har kontakt med privat där vi diskuterar det jag inte redovisar här och vi tar fram en del mycket intressanta saker och en del bevis/fakta om saker som sägs här och som vi kan motbevisa som påhitt och eller rena lögner.
Ni tror mig säkert inte som vanligt men det arbetet pågår och våran dialog är 100 ggr mer intresant än det som diskuteras här.
Tjingeling.

Vad bra men ingen tror dig.

Även om den dialogen är 100 ggr mera intressant så får du lova att inte sluta skriva i den här tråden. Viktigt att du fortsätter som du har gjort och håller denna vid liv så mycket det bara går.
Citera
2022-10-10, 16:31
Medlem
Citat:
Tjingeling.
Citera
2022-10-10, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Vad bra men ingen tror dig.

Även om den dialogen är 100 ggr mera intressant så får du lova att inte sluta skriva i den här tråden. Viktigt att du fortsätter som du har gjort och håller denna vid liv så mycket det bara går.
Det blir såklart mindre för jag fokuserar på att tillsammans med mina nyfunna vänner på att ta fram mer information och vi delar upp arbetet och vi inspireras av varandra.
Det är kul på riktigt men ni tror ju aldrig på mig så det spelar ingen roll.
Tjingeling
Citera
2022-10-10, 16:40
Medlem
Citat:
Tjingeling.
Jag är glad för din skull.
Men vad gör du då här?
Du skulle ju kunna påverka genom att berätta vad ni kommit fram till.
Namnen på dina osynliga fantomer tex hade varit en bra början.
Annars är din närvaro här totalt meningslös. Eller hur?
Eller försöker du bara dupera oss och ställa till med förvirring?
Ja, det har du gjort länge nog.
Citera
2022-10-10, 16:42
Medlem
Skaraborg2s avatar
Mycket få personer som tror på dig.

Citat:
Det blir såklart mindre för jag fokuserar på att tillsammans med mina nyfunna vänner på att ta fram mer information och vi delar upp arbetet och vi inspireras av varandra.
Det är kul på riktigt men ni tror ju aldrig på mig så det spelar ingen roll.
Tjingeling

Det var tråkigt att höra men än så länge så kör du i a f för fulla muggar här i tråden.

Det mycket få personer som tror på dig och så kommer det att förbli.

Tjingeling.
Citera
2022-10-10, 16:53
Medlem
Citat:
Tjingeling.
Du måste vara korkad. Det finns en belöning på 100 000 kr till den som kommer med avgörande info i detta fallet.
Men du vill absolut inte "ta Stig ifrån frun" genom att berätta det för Stig. Hela tiden kommer du med barnsliga bortförklaringar.
Så hur trovärdigt är det att du inte skulle vilja ha den belöningen? Fjant.
Senast redigerad av ottoplommon 2022-10-10 kl. 16:55.
Citera
2022-10-10, 17:34
Medlem
Citat:
Du måste vara korkad. Det finns en belöning på 100 000 kr till den som kommer med avgörande info i detta fallet.
Men du vill absolut inte "ta Stig ifrån frun" genom att berätta det för Stig. Hela tiden kommer du med barnsliga bortförklaringar.
Så hur trovärdigt är det att du inte skulle vilja ha den belöningen? Fjant.
Det är inte pengarna jag är ute efter .
Tjingeling
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in