Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-24, 23:05
  #1
Avstängd
prejarns avatar
Hejsan.. det är så här att jag har snackat med en tjej och vi ska träffa varandra för andra gången imorgon!

Men det är så här att hon verkligen har börjat gilla mig, och jag får ångest.. jag tänker hela tiden " är det värt att skaffa en tjej " massa tid kommer åka bort.. inte för jag gör så mycket ! men jag vet inte om jag orkar.. jag tycker jag är för bra & perfekt för att skaffa en tjej. Hon har sagt att jag inte är som alla andra killar att jag är speciel! kan ju inte dissa henne då! då kommer hon hata mig för livet osv.!

kan nån göra så jag får upp glädjen ? så jag itne bara deppar när jag träffar henne!
Citera
2009-04-24, 23:06
  #2
Medlem
Du skulle alltså deppa för att du själv är för perfekt för en brud?

Du har fel, slappna av.
Citera
2009-04-24, 23:09
  #3
Medlem
orfikers avatar
Från andra dejten till att skaffa tjej är ett rätt stort steg.
Upp på hästen. Hoppa av när det blir trist.
Citera
2009-04-24, 23:10
  #4
Medlem
micaeles avatar
Fundera ut en plan på hur du ska få henne i säng så fort som möjligt, det livar upp humöret. När denna akt är avklarad kan du ta tag i framtidsfrågorna, då du har koll på hur hon är att leva med i det viktigaste rummet i bostaden.
Citera
2009-04-26, 20:44
  #5
Medlem
vagenhars avatar
Varför inte ge det en chans? Dejta ett tag, sen får du väl se vad som händer. Om det inte känns rätt om nån månad eller två så är det bara säga det till henne.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback