Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-07, 20:57
  #1249
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Jag uppfattade det som att du medgav att förintelsen är en bluff. Vad gäller Speer så vidhöll han ju att han inte kände till något.

Nej tvärtom han typ bad om ursäkt för det som hände, men han menade han var inte personligen inblandad i det.
Han var ångerfull och hade sedan massor med år bevisa det. Vilket både domare m.fl trodde på han. Därför han undkom snaran. Det blide fängelse i stället, men efteråt vid mer noggrannare forskning, så kom det fram att största sannolika var han inblandad i det och visste om det. Men då var det försent han var död då. Spåren var via målningarna, där det antecknades noggrant, det var så de kom det på spåret.

Nej det var 30 år sedan jag trodde förintelsen var en bluff, men börja ändra uppfattning om det, när jag läste en bok av Germar Rudolf. Det stämde inte alls det han skrev, för vara säker, så frågade jag min mentor. Han höll med mig, då började jag granska Germar Rudolf mer i hans bok, mer dök upp. En av de sökningar jag sökte, hamnade jag på flashback, och fick det bekräftat ännu en gång. Germar Rudolf går inte lita på. Sedan har det fortsatt med Fred Leutcher. m.fl. Ju mer man sätter sig in det, mer övertygade blir jag att det har hänt.
Citera
2016-06-07, 22:30
  #1250
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Nej tvärtom han typ bad om ursäkt för det som hände, men han menade han var inte personligen inblandad i det.
Han var ångerfull och hade sedan massor med år bevisa det. Vilket både domare m.fl trodde på han. Därför han undkom snaran. Det blide fängelse i stället, men efteråt vid mer noggrannare forskning, så kom det fram att största sannolika var han inblandad i det och visste om det. Men då var det försent han var död då. Spåren var via målningarna, där det antecknades noggrant, det var så de kom det på spåret.

Nej det var 30 år sedan jag trodde förintelsen var en bluff, men börja ändra uppfattning om det, när jag läste en bok av Germar Rudolf. Det stämde inte alls det han skrev, för vara säker, så frågade jag min mentor. Han höll med mig, då började jag granska Germar Rudolf mer i hans bok, mer dök upp. En av de sökningar jag sökte, hamnade jag på flashback, och fick det bekräftat ännu en gång. Germar Rudolf går inte lita på. Sedan har det fortsatt med Fred Leutcher. m.fl. Ju mer man sätter sig in det, mer övertygade blir jag att det har hänt.


Jo, Speer klarade sig undan galgen genom att be om ursäkt för något han inte kände till. Du verkar vara religiöst förintelsetroende och jag tvivlar starkt på att du någonsin varit något annat.
Citera
2016-06-11, 04:02
  #1251
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruno88
För 120 år sedan föddes det största politiska geniet som den moderna världen känner. Hans namn var Adolf Hitler och hans mission var att rädda det germanska folket, och därmed säkra Naturens vilja att utveckla människan mot högre intelligens och moral.

Ingen politiker i världshistorien hann åstadkomma så mycket positivt som Adolf Hitler under hans första sex år som Tysklands ledare (innan England och Frankrike startade världskriget). Tyska folket gav honom mandat att leda landet utan att behöva rådfråga den parlamentariska riksdagen.och resultatet blev häpnadsväckande; tiotusentals mödravårdscentraler, läkarmottagningar, ålderdomshem, vårdanstalter och rekreationshem byggdes. Världens vackraste, säkraste och hälsosammaste arbetsplatser skapades vid 86.000 företag. Två miljoner trivsamma familjebostäder för arbetare byggdes. Infrastukturen förändrades i rasande tempo: autostrador, industrianläggningar, omplanering och upprustning av städer m.m. genomfördes. Sex miljoner arbetslösa fick arbete. Brottsligheten blev den lägsta i världen.
Allt detta om mycket mer, på endast sex år.

Och framför allt: det tyska folkets moral och känsla för gemenskap nådde en nivå som inget annat folk upplevt. Folkets beundran och kärlek till Adolf Hitler har inget motstycke i historien. Tusentals, tiotusentals och hundratusentals människor mötte Hitler med ”Heil Hitler”, blommor och den germanska hälsningen var han än visade sig i det Stortyska riket.
Miljoner österrikare grät av glädje när gränsbommarna slets bort och deras land införlivades med Tyskland. Tjeckoslovakiska kvinnor strödde drivor av blommor på vägen när de tyska soldaterna under folkets hurrarop marscherade in och säkrade Sudetlandets framtid.

Vi kan bara fantisera om det germanska lyckosamhälle vi skulle ha levat i nu i dag, om inte ondskans och vansinnets makter hade startat det andra världkriget och mördat det främsta kulturfolket och dess ledare, vår innerligt älskade Adolf Hitler.

Der Fuhrer, Ledaren, var den främsta gestalt som det germanska folket frambringat. Han var den fredsälskande och omtänksamme människo- och djurvännen som Försynen utrustat med en extremt hög intelligens och en gudomlig vision. Universalgeniet Adolf Hitler var sänd till världen för att visa oss en realistisk utveckling av livet på planeten Tellus.

Meine Ehre heisst Treue! / Min ära heter trohet!

8. 8.

Jag har inget emot prostitution, alla måste dra in till sitt.Tänka sig att den store Adolf sålde sexuella tjänster i Wien. Karljäveln var homosexuell, påkommen i en skyttegrav med en annan man under första världskriget. Adolf Hitler var bög. Bögar håller ihop, som bekant. Fniss!
Att någon modernt tänkande individ kan sympatisera med Hitler, Stalin eller Mao är för mig en veritabel gåta. Eller Pol-Pot. Det är skruvat.
Och alla ni som gillar Hitler och Stalin, glöm allt vad Rockn Roll heter. IDIOTER som hör hemma på knasen!
Citera
2016-06-11, 08:58
  #1252
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Jag har inget emot prostitution, alla måste dra in till sitt.Tänka sig att den store Adolf sålde sexuella tjänster i Wien. Karljäveln var homosexuell, påkommen i en skyttegrav med en annan man under första världskriget. Adolf Hitler var bög. Bögar håller ihop, som bekant. Fniss!
Att någon modernt tänkande individ kan sympatisera med Hitler, Stalin eller Mao är för mig en veritabel gåta. Eller Pol-Pot. Det är skruvat.
Och alla ni som gillar Hitler och Stalin, glöm allt vad Rockn Roll heter. IDIOTER som hör hemma på knasen!


Det där med källkritik är inte riktigt din grej va?
Citera
2016-06-11, 11:54
  #1253
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Jag har inget emot prostitution, alla måste dra in till sitt.Tänka sig att den store Adolf sålde sexuella tjänster i Wien. Karljäveln var homosexuell, påkommen i en skyttegrav med en annan man under första världskriget. Adolf Hitler var bög. Bögar håller ihop, som bekant. Fniss!
Att någon modernt tänkande individ kan sympatisera med Hitler, Stalin eller Mao är för mig en veritabel gåta. Eller Pol-Pot. Det är skruvat.
Och alla ni som gillar Hitler och Stalin, glöm allt vad Rockn Roll heter. IDIOTER som hör hemma på knasen!

Det måste ha varit svårt att få hugade kunder för någon som bara hade en kula och micropenis. Jobbigt när korthuset av lögner plötsligt utsätts för blåst.
Citera
2017-06-06, 06:49
  #1254
Medlem
musttomtes avatar
Hitler låg före sin tid. Han såg något som inte dom andra såg. Man kan undra vad Judarna gjort Hitler.
Ett litet skämt: Hur många stjärnor gav Judarna Auswitch: Svar 1

Trevlig nationaldag
Citera
2017-08-03, 14:13
  #1255
Avstängd
53280s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Det där med källkritik är inte riktigt din grej va?

Vad händer med Hitler systerdotter, hon tog livet av sej? Vad var orsaken?
Citera
2017-08-03, 14:15
  #1256
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Hitler låg före sin tid. Han såg något som inte dom andra såg. Man kan undra vad Judarna gjort Hitler.
Ett litet skämt: Hur många stjärnor gav Judarna Auswitch: Svar 1

Trevlig nationaldag

Den där vitsen är från filmen "Er ist wieder da"
Citera
2022-06-02, 22:31
  #1257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruno88
För 120 år sedan föddes det största politiska geniet som den moderna världen känner. Hans namn var Adolf Hitler och hans mission var att rädda det germanska folket, och därmed säkra Naturens vilja att utveckla människan mot högre intelligens och moral.

Ingen politiker i världshistorien hann åstadkomma så mycket positivt som Adolf Hitler under hans första sex år som Tysklands ledare (innan England och Frankrike startade världskriget). Tyska folket gav honom mandat att leda landet utan att behöva rådfråga den parlamentariska riksdagen.och resultatet blev häpnadsväckande; tiotusentals mödravårdscentraler, läkarmottagningar, ålderdomshem, vårdanstalter och rekreationshem byggdes. Världens vackraste, säkraste och hälsosammaste arbetsplatser skapades vid 86.000 företag. Två miljoner trivsamma familjebostäder för arbetare byggdes. Infrastukturen förändrades i rasande tempo: autostrador, industrianläggningar, omplanering och upprustning av städer m.m. genomfördes. Sex miljoner arbetslösa fick arbete. Brottsligheten blev den lägsta i världen.
Allt detta om mycket mer, på endast sex år.

Och framför allt: det tyska folkets moral och känsla för gemenskap nådde en nivå som inget annat folk upplevt. Folkets beundran och kärlek till Adolf Hitler har inget motstycke i historien. Tusentals, tiotusentals och hundratusentals människor mötte Hitler med ”Heil Hitler”, blommor och den germanska hälsningen var han än visade sig i det Stortyska riket.
Miljoner österrikare grät av glädje när gränsbommarna slets bort och deras land införlivades med Tyskland. Tjeckoslovakiska kvinnor strödde drivor av blommor på vägen när de tyska soldaterna under folkets hurrarop marscherade in och säkrade Sudetlandets framtid.

Vi kan bara fantisera om det germanska lyckosamhälle vi skulle ha levat i nu i dag, om inte ondskans och vansinnets makter hade startat det andra världkriget och mördat det främsta kulturfolket och dess ledare, vår innerligt älskade Adolf Hitler.

Der Fuhrer, Ledaren, var den främsta gestalt som det germanska folket frambringat. Han var den fredsälskande och omtänksamme människo- och djurvännen som Försynen utrustat med en extremt hög intelligens och en gudomlig vision. Universalgeniet Adolf Hitler var sänd till världen för att visa oss en realistisk utveckling av livet på planeten Tellus.

Meine Ehre heisst Treue! / Min ära heter trohet!

8. 8.

https://ww2truth.com/2019/10/09/if-h...t-world-today/

https://ww2truth.com/2020/03/07/the-hitler-test/

Alla som prata skit om Adolf Hitler glömmer en sak,,,, han förlorade i andra världskriget,,,,, blev världen verkligen bättre?
Har vi mer trygghet än någonsin?
Är vi fri från bankräntan?
Har vi bevarat vårt folk?
Har vi frihet?
Har det varit mindre krig sen Adolf Hitler förlorade?
Har vi verkligen en media som vi kan lita på?
Har vi politiker som håller sina löften som verkligen bryr sig om oss?
Blomstrar alla städer i Sverige?
Har vi en skolsystem som lär ut fakta?
Är vi friskare än någonsin?

Eller är vi mer slav än någonsin till dem som verkligen vann andra världskriget?
Citera
2022-06-02, 22:37
  #1258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plofs
Han var en ynkrygg som ville överleva. Inget annat

Stämmer 100%

För om man ljög och sa vad judarna ville höra kunde man slippa bli hängd.

Men stod man för sanningen blev man hängd.

3000 människor jobbade med domstolarna = 2400 var judar.

Tror verkligen någon att det skulle vara sakligt domstolar som bara följer lagarna och reglerna och undersöker äkta fysiska bevis och inte lyssna på falska vittnesmål.
Citera
2022-06-02, 23:21
  #1259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Håller nog inte med dig där. Det var ingen som tvingade honom att invadera Polen och Hitler visste vilka konsekvenser det skulle få.

https://www.realhistorychan.com/edwa...rted-ww-2.html

http://www.jrbooksonline.com/polish_atrocities.htm

http://www.jrbooksonline.com/PDF_Boo...254pgs-POL.pdf

https://archive.org/details/TheBadWa.../n125/mode/2up

Vad skulle Sverige gjort om Finland började att döda sin svenska minoritet och bryr sig om att prata fred med oss, och Sverige försöker få EU att hjälpa till med att få Finland att sluta döda svenskar, men istället skriver EU avtal med Finland att om Sverige angriper kommer EU förklara krig mot Sverige.

Så där hände för Tyskland med Polen.

Vad skulle Adolf Hitler gjort?
Om han gjorde inget skulle Polen tillsammans med judar bara fortsätta döda tyskar i landet.

Andra världskriget behövde inte hända, för England och Frankrike skulle bara inte lagt sig i och kanske uppmuntra Polen att sluta omedelbart med sitt dödandet.
Citera
2022-06-02, 23:47
  #1260
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Vad händer med Hitler systerdotter, hon tog livet av sej? Vad var orsaken?

Just med fakta är det en bristvara här, så många bara gissar vad som hände och varför.

Men jag känner bara att hon blev mördad för att försöka få bort Adolf Hitler från politiken efter hans parti hade gått riktigt bra den senaste valet. Adolf Hitler mådde dåligt på grund av hennes död, för hon hade varit en bra stödd för honom (Inget sexuellt) och så Adolf Hitler orkade inte att vara på hennes begravning, men han besökte den några dagar senare, och inget vet hur han kändes sig då och vad tänkte han på, men han i alla fall fortsatte sin politiska rörelse starkare än någonsin.

Samma sak hände med Charles Lindbergh som ville få USA att hålla sig utanför kriget i Europa.
Onda makter mördade hans son för att försöka få Charles Lindbergh att sluta försöka rädda USA.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback