Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-24, 10:06
  #1
Medlem
jerros avatar
Någon kastade en handgranat utanför cafe Nemoland i Christiania.
Fyra personer skadade.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/...0.html?forside
Citera
2009-04-27, 11:17
  #2
Medlem
maiden_666s avatar
Undrar också lite över detta vad man läst på fb så ska tydligen några black Cobras vara inblandade. vilka är dessa?
Citera
2009-04-27, 11:27
  #3
Avstängd
AlphaParkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerro
Någon kastade en handgranat utanför cafe Nemoland i Christiania.
Fyra personer skadade.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/...0.html?forside

Jag hoppas danskarna inser att deras land är ockuperat av granatkastande blattar och kör ut dem med vapenlek.
Citera
2009-04-27, 13:48
  #4
Avstängd
oldboybacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaParkas
Jag hoppas danskarna inser att deras land är ockuperat av granatkastande blattar och kör ut dem med vapenlek.


Hur vet du att de va blattarna och inte Danskar som kastade??
Citera
2009-04-29, 14:38
  #5
Medlem
maiden_666s avatar
Verkar inte vara så många som vet något om just detta synd bara det ska hända sådana tråkigheter.
Citera
2009-04-29, 15:03
  #6
Avstängd
Stoi!s avatar
Staden har alltid varit "i krig" Hell Angels Banditos etc Det handlar om vem som har narkotika handel. Så har det alltid varit sedan 1960 talet åtminstonde.
Citera
2009-04-29, 20:15
  #7
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldboyback
Hur vet du att de va blattarna och inte Danskar som kastade??

Danskar, särskilt inte den genomsnittlige christianiahippien, kastar inte handgranater mot oskyldiga personer bara för att de sitter utanför ett café som frekventeras av "rockere" (i det här fallet HA, vad jag förstår?).

Offren var okända av polisen, d.v.s. danskar som troligen inte hade med MC-/blattekriget att göra.

Jag gick förresten en sväng genom Christiania i lördags, när "Normalia"-tramset pågick. Fy helvete vad stället har degenererat. Svart och brunt avskräde som parasiterar på de naiva, pårökta kommunisterna vart man än vände blicken. Schakta bort skiten, det är inte roligt längre. Christianiakonceptet är inte kompatibelt med det nya mångkulturella samhället, ett gäng välvilliga hippies som vill krama hela världen är bara en munsbit för ett normalt arabgäng. Handgranat slår performance-teaterdemonstration.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback